Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäperjantaikänni hyvällä alulla! Muita?

Vierailija
29.03.2013 |

Lallatilaa, kun laulattaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin

Vierailija
2/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus ootte kyllä säälittäviä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, kello ei neljää ja pullo auki.

Täällä toisenlainen meininki, koko päivä ulkona, ollaan hiihdetty, käyty pulkkamäessä, syöty hyvin ja nyt otetaan rennosti. Aurinko paistaa ja naama sai väriä. Aamulla laskettelemaan jne. Ei kuulu alkoholi meidän elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin paheksun olen selvin päin ja kohdennan teihin kovimman paheksuntani. Tunnette sen varmasti NYT.

Hävetkää!

Pullo kiinni ja ulkoilemaan.

Vierailija
4/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:47"]

Tsiisus ootte kyllä säälittäviä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, kello ei neljää ja pullo auki.

Täällä toisenlainen meininki, koko päivä ulkona, ollaan hiihdetty, käyty pulkkamäessä, syöty hyvin ja nyt otetaan rennosti. Aurinko paistaa ja naama sai väriä. Aamulla laskettelemaan jne. Ei kuulu alkoholi meidän elämään.

[/quote]

Sinulta ei kysytty mitään, luepas aloitus uudelleen ;)

Vierailija
5/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasillista punaviiniä tässä nautiskelen. Pitää vaan pitää vara, että lammaspaistillekin jotain jää..=)

Ja kyllä, lapsia on, ulkoiltu ollaan, pelailtu pelejä ja nyt rauhoitutaan sitten punaviinin kera. Myöhemmin vielä olutta ja lisää punaviiniä. Hyi minä!

Vierailija
6/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo eilen, mies toi luomuviiniä, jota kaikelle allergisena pystyin nauttimaan. Tavallista valkoviiniä, pystyn ottamaan lasillisen, kun tulee allergiakohtaus, luomuviinä meni melkein pullo tyhjäksi, ei allergioita.Tänään olen selvinpäin, onhan tässä vielä pyhiä.

Vierailija
7/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen palstalta oppinut, että punaviiniä juodaan sen takia, että se korostaa esim. hyvän lihan makua. Niinpä niin.

Vierailija
8/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 17:04"]

Ja minä kun olen palstalta oppinut, että punaviiniä juodaan sen takia, että se korostaa esim. hyvän lihan makua. Niinpä niin.

[/quote]

Entä jos liha on pahaa? Minä en tykkää hyvästä lihasta.

Vierailija
9/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Booooriiing.....

Vierailija
10/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:50"]

Minäkin paheksun olen selvin päin ja kohdennan teihin kovimman paheksuntani. Tunnette sen varmasti NYT.

Hävetkää!

Pullo kiinni ja ulkoilemaan

[/quote] Ulkoiluta vaan kinkkujas. Minä nautin elämästä

Vierailija
11/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 17:23"]

Ulkoiluta vaan kinkkujas. Minä nautin elämästä

[/quote]

Ei ole kinkkua, vaan lammasta. Ja kanaa odottamassa huomista. Minäkin nautin elämästä, pääsiäisestä, lapsista ja välillä kävin nauttimassa kevätauringonpaisteestakin, kävelin muutaman kilometrin tuolla hangilla metsässä. Kohta taas sinne soille ei oikein pääse helposti kulkemaan.

Vierailija
12/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nro 2:lla ei ole lapsia eikä miestäkään, eli mun juopottelut kiusaa lähinnä vain mun omaa maksaa, ei ketään muita ihmisiä. 

Vierailija
13/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nro 2:lla ei ole lapsia eikä miestäkään, eli mun juopottelut kiusaa lähinnä vain mun omaa maksaa, ei ketään muita ihmisiä. 

Vierailija
14/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä elämästä nauttiminen tarkoittaa samaa kuin juopottelu pitkin päivää?

Vierailija
15/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tehny 6-päiväistä työvuoroa koko ajan, nyt tuntuu siltä, että voipa jopa kännätä, viisi, VIISI päivää vapaata. Ja moralisteille mietinnäksi, kärsiikö lapsi aina aikuisten alkoholin otosta? Aina, kaikki lapset, kaikilla lippa vinossa?

Vierailija
16/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu :D Täällä täällä :D Hyvä alku menossa :D taid daid dia :D

Vierailija
17/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDai fau, antaa tiukkapipojen moralisoida. Vedin just oxepamit naamaan. Sidukkaa olen tissutellut puoliltapäiviltä :DDD

Lapset on saaneet pelata kerrankin tietsikalla koko päivän ja isäntä on tekemässä autoremppaa kaverilleen ja viettää siellä sauna-iltaa.

Pitää mullakin jotain omaa huvia olla:DDDDD

Ulkoilemaan ehtii haudassa....JEEEEEEEEEEEEE

Vierailija
18/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 20:33"]

DDai fau, antaa tiukkapipojen moralisoida. Vedin just oxepamit naamaan. Sidukkaa olen tissutellut puoliltapäiviltä :DDD

Lapset on saaneet pelata kerrankin tietsikalla koko päivän ja isäntä on tekemässä autoremppaa kaverilleen ja viettää siellä sauna-iltaa.

Pitää mullakin jotain omaa huvia olla:DDDDD

Ulkoilemaan ehtii haudassa....JEEEEEEEEEEEEE

[/quote]

Olet vain säälittävä sekakäyttäjä.

Vierailija
19/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin lammasta perseeseen ja nyt kuudes viinipullo menossa. hakkasin jo ton äijäni saatana

Vierailija
20/20 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin eilen kiirastorstaikännit ja aamulla (tai no, silloin klo 1-2 aikaan päivällä kun heräsin) otin pari tasoittavaa kaljaa. Nyt on fiilis että taidan hakea kioskilta lisää ja tissutella tämänkin päivän. Täytyy niistä lomista naatiskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän