Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies osti minulle korvakorut ja suuttui kun minulla ei ole reikiä "kyllähän kaikilla äm millä jum*lauta on"

Vierailija
19.03.2019 |

Kun oli tästä tyyntynyt niin alkoi komennella, että nyt me kyllä mennään ottamaan sulle reiät korviin. Kieltäydyin ja tästä suuttui vielä enemmän. Ei enää vastaa viesteihin. Onko teille sattunut vastaavaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me tapailtu samaa "miestä" alkaa M:llä.

Tapailtiin joku 5-6 kertaa ja alusta saakka hän ihmetteli, että eikö mulla ole reikiä korvissa. Alkoi marmattaa että hänestä on kiva ostaa naisille koruja ja hän kyllä maksaa rei'ityksen. Että kyllä naisellinen nainen käyttää korviksia ja kyllä kaikilla eksilläkin oli. Juttu loppui siihen kun hän oli vastustuksestani huolimatta varannut minulle ajan rei'itykseen :D Ei mitenkään pakkomielteinen tai mitään...

Mun aviomies jankkasi myös tätä, että pitäähän nyt naisella olla korvikset ja hän kyllä maksaa ja oli jo varaamassa mulle aikaa. Ilmoitin hyvin napakasti, että minä en sinne mene, tehköön itselleen reikiä mihin ehtii, mutta mulle niitä ei tehdä. En yksinkertaisesti halua enkä edes pidä korviksista. Nuorena mulla oli, mutta niitä oli mielestäni inhottava pitää ja annoin reikien mennä umpeen.

Vierailija
22/23 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan fiksunnäköisiä korviksia kun on klipsuillakin, ei tarvi olla reikiä. 

tämä! Tai sitten ripsiliimalla liimata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmetelty miksei ole "kun kaikilla naisilla on", mutta kukaan ei ole yrittänyt pakottaa ottamaan reikiä. Moniin korvakoruihin voi vaihdattaa klipsimekanismin (kaikkiin ei suoraan, riippuu mallista), mutta ei niitäkään viitsi käyttää kuin juhlissa, puristus tekee kipeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi