Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva ärsytys elämässä, kun...! Oletko saanut lonkkasi tasapainoon?

Vierailija
19.03.2019 |

Mitä kaikkia korjauksia teit? Mitä venyttelit? Mitä vahvistit? Yms?

Olen tyytymätön lonkkiini, vaikka ne eivät aiheuta varsinaista kipua kovin paljon. Olen yrittänyt yli 40 v liikkua suorassa, mutta en tiedä, että onko minulla luut erimittaisia, nivelsiteitä venähtänyt tai si-pois sijoiltaan ja sklolioosia jossain. Ärsyttää kun kyynärpäät ovat jotenkin eri tavalla sijoittuneet ja sen huomaa, kun painan niitä kylkiini. Vasen istuinkyhmy ei tunnu istuttaessa, reidestä puuttuu massaa ja oikea puoli tuntuu olevan vahvempi. Vasen polvi karkaa sisäkiertoon tai ainakin sen lihakset ovat niin, että sisäreisi pullottaa kuin olisi vähemmän venyttyneenä kuin oikeasta jalasta. Oikeassa jalkaterässä jalkaholvi on lyhyempi ja korkeampi kuin vasemmassa. Vasen jalkaterä voi olla vähän pidempi ja laskeutuneempi sekä päkiä vähemmän taipuisa kuin oikea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoo kyllllä. Joku taichii tai shiachu hieerontaaa tunnelmaaa unohtaaa hetkeksi.

Vierailija
2/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogakyykky lattiaan asti, ota käsillä tukea jostain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon fyssari vois ehkä auttaa tässä paremmin kuin tää palstatuki. Saisit jumppaohjeet.

Vierailija
4/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luisuva lantio, joka aina pikku hiljaa liikkuu väärään asentoon ja aiheuttaa vaivoja. Lopulta fiksu lääkäri sanoi, että mars kiropraktikolle. Pitkän etsinnän jälkeen löysin hyvän kiropraktikon, joka sai oikaistua lantion. On juteltu syistä, mutta hänkin sanoi että ei sille oikein selitystä ole miksi joillain ihmisillä nivelet likkuvat väärään asentoon ja toisilla eivät. 

Kun on liikkuvaista sorttia lantio, niin hoito pitää uusia säännöllisesti, tosin vain kerran vuodessa. Huomaan tarpeen aina kun alkaa selkä vetämään jumiin ja perusasennossa seisoessa jalkaterä saattaa jopa osoittaa selvästi vinoon. Hoito auttaa välittömästi kyllä, ja huomaa että hoitomuoto on minulle oikea.

Vierailija
5/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene quantum touch kvanttihoitoon, noin 30 sek ja lonkkien asento korjattu. Voit toki väittää huuhaaksi ja foliohatuksi, tai sitten voit kokeilla. Up to you.

T. Satoja lonkkien virheasentoja korjannut

Vierailija
6/6 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti jo vuosikausia harrastanut kunnon liikuntaa ja venyttelyä, et muuten tuota tänne kirjoittaisi.

Kannattaa mennä suoraan fyssarille kysymään, ehkä olet jotain tehnyt liikaa tai liian vähän jumpatessa.