Paljonko teillä 158cm naisilla on painoa/ikää?
Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, itse täytän 24 ja painan 54kg, joskus vuosi taaksepäin painoa oli 5kg enemmän kuin nyt. Osasyy painon laskuun luulen olleen ruokahalun puute ja e-pillerien lopettaminen. Mietin vaan että mikäköhän olisi ns "ihannepaino" tämän pituiselle, varmasti kukin sen itse määrittelee mutta alkoi mietityttämään tämä asia jotenkin.
Kommentit (87)
158cm, 16v ja 53kg.
Tällä hetkellä laihdutan, 49kg kuulostaisi kivalta, josko siihen olisin tyytyväinen. Siitä alaspäin pelkkää plussaa :)
healing kirjoitti:
158cm, 16v ja 53kg.
Tällä hetkellä laihdutan, 49kg kuulostaisi kivalta, josko siihen olisin tyytyväinen. Siitä alaspäin pelkkää plussaa :)
Olen 33v ja mulla on 3 lasta. Nyt painan 62kg, mutta jo 59kg kuulostaisi kivalta mulle. Älä nyt liikaa alle 49kg tavoittele. Tuskin sekään hyväksi on, vaikka tämän pituiselle 6-alkava paino on himppasen liikaa.
153 cm, melkein 70 kg. Kuusissakymmenissä olen, en harrasta muuta liikuntaa kuin kävelyä ja pyöräilyä.
Ruokahalut on hyvät enkä sitä harmittele.
Jos paino menee liikaa alle 45 kg naiselta loppuu kuukautiset ja hedelmöittyminen vaikenee. Myös liian laihat ja vähän syövät suuttuvat herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kymmenenvuotiaan pituus.
Mielummin olen 158 cm kuin joku kirahvi. Miehetkin tykkäävät pienistä enemmän kuin lipputangoista.
Miehet ei tykkää noin ilkeistä ämmistä.
50 v, 67 kg, muutaman kilon vain haluaisin pois.