Paljonko teillä 158cm naisilla on painoa/ikää?
Ihan siis mielenkiinnosta kyselen, itse täytän 24 ja painan 54kg, joskus vuosi taaksepäin painoa oli 5kg enemmän kuin nyt. Osasyy painon laskuun luulen olleen ruokahalun puute ja e-pillerien lopettaminen. Mietin vaan että mikäköhän olisi ns "ihannepaino" tämän pituiselle, varmasti kukin sen itse määrittelee mutta alkoi mietityttämään tämä asia jotenkin.
Kommentit (87)
Olen 13,5 v. 152cm ja 48kg. Paino oli n. 47kg alle viikko sitten ja puolivuotta sitten 44.5. Lopetin urheiluharrastuksen, jota harrastin yli neljä vuotta, ja herkkulakon tammikuussa. Nyt kun kävin taas mittaamassa painon, saa herkkulakko jatkua ja lenkkeily lisääntyä. Keskiviikkona pieni minulle sopiva salitreeni. Noin vuosi sitten painoin n. 46kg ja olin vähän lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kymmenenvuotiaan pituus.
Mielummin olen 158 cm kuin joku kirahvi. Miehetkin tykkäävät pienistä enemmän kuin lipputangoista.
'
Ööh, mitä väliä sillä on mistä miehet pitävät? Tykkään olla lyhyt.
N26 / 160 cm
Olen tuon pituinen ja paino 55 kg. Viisi kiloa on tullut viimeisen viiden vuoden aikana. Toivottavasti ei kuitenkaan jatku tuolla kilo/vuosi -linjalla. Tällaisena olen tyytyväinen kyllä! Ikää 44 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin olen 158 cm kuin joku kirahvi. Miehetkin tykkäävät pienistä enemmän kuin lipputangoista.
Kiitos vaan haukkumasanoistasi. Saatat olla pieni mutta kauhean kiva ihminen et kyllä ole.
T. Pitkäsäärinen "kirahvi" jolla ei ole kyllä ikinä ollut pulaa miehistä
Vierailija kirjoitti:
Miten joku aikuinen voi olla tuon pituinen? Eivätkö kaikki luule lapseksi?
Ei, ainoastaan palstaidiootit. Normaaliälyiset aikuiset ihmiset kyllä ymmärtävät, että ihmisiä on varsin monen kokoisia.
Pituus on kyllä aika random aihe haukkua toisia. Sen verran vähän siihen on kellään mitään mahdollisuuksia vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v 157 pitkä paino 118kg.
Mietinkin jo, että eikö kukaan vastaa tähän suuntaan :) Itse olen 40 v, 159cm ja 112kg
Jos joku nyt jotain muka tällä tiedolla tekee, niin tässä: 158 cm, 48 kg, 42 v
153 cm, n. 67 kg. muutama kilo liikaa mutta ruoka maistuu liian hyvin! Ja ikää on jo ihan kiitettävästi.
158cm ja painan 75kg, raskauskiloja n. 13kg pudotettavana. Normipainoni ennen raskautta oli n. 58-62 kg välillä. Yritän olla stressaamatta, koska jaksan liikkua ja olen terve, mutta minulla on aina ollut jotenkin kieroutunut suhde omaan painoon ja se on siksi aika vaikeaa.
painan 59. muutaman kilon voisi vielä tiputtaa, mutta en hirveästi stressaa asiasta. ihanne olisi itselle sellainen 55-57 kiloa. sitä laihempi en edes haluaisi olla. 63 on jo lievä ylipaino tälle pituudelle (bmi 25)
157/60/36
Paino ollut aikuisiällä välillä 45 kg-67 kg. Parhaalta näytin siinä 55 kg paikkeilla. Lihaksia löytyy jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
158cm ja painan 75kg, raskauskiloja n. 13kg pudotettavana. Normipainoni ennen raskautta oli n. 58-62 kg välillä. Yritän olla stressaamatta, koska jaksan liikkua ja olen terve, mutta minulla on aina ollut jotenkin kieroutunut suhde omaan painoon ja se on siksi aika vaikeaa.
Mulla tippui raskauskilot itsestään vuoden sisään synnytyksistä. Sain ekan lapsen v. 2016 ja toisen 2018. Paino huiteli loppu raskaudessa 80-85kg. Ennen raskauksia olin 60-62kg ja nyt olen jälleen 62kg. Mutta ajattelin, että tietoisesti voisin koittaa pudottaa painoa siihen 56-58kg. Se olisi aika passeli mulle. En halua olla liian hoikka, mutta yli 60 kiloisena olen kyllä hiukan möhömäinen eli pari kiloa veks siitä. Olen siis just 158cm pitkä. N30
Vierailija kirjoitti:
Olen 158cm, kuten olin myös kymmenvuotiaana. Ei haittaa.
Ikä 28 ja painoa 45 kiloa.
158cm, 73kg, 30-vuotias.