Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tälläisen yrityksen kannattavuudesta?

Vierailija
29.03.2013 |

Eli olen koulutukseltani Pieneläinhoitaja ja työkokemusta alalta on jo 11v.
Haaveissa on ollut jo monta vuotta perustaa oma yritys, mutta uskallusta ei ole vielä ollut riittävästi ja tietoa asiasta myös puuttuu.
Unelmana olisi kuitenkin perustaa firma jonka palveluna olisi eläintenhoitopalvelut.
Mm. kynsien leikkuu, takkujen ajelut, tulevaisuudessa ehkä myös trimmit, tikkien poistot, sairaan eläimen tukihoidot ( esim kun om on pitkän päivän töissä ) kuten lääkitykset, ruokinnat, haavojen hoidot ym., koiran ulkoilutus, muiden kotieläinten päivähoito, viikonloppuhoito omasa kodissani tai esim kissojen ja muiden pieneläinten kanssa hoito asiakkaan kotona, pienimuotoista tarvikemyyntiä, kotisiivousta.

Firman purustamiskustannukset eivät olisi laskelmieni mukaan kovinkaan suuret. Perustaisin siis toiminimen, alkuun ainakaan ei tulisi olemaan liiketilaa, vaan hoidot tapahtuisi minun kodissani tai asiakkaan luona. Auto työmatkoja varten on jo olemassa. Tarvikehankintoja alkun ehkä 300-500€.

Miltä kuulostaa? Olisikohan kannattava?
Asun pk-seudulla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ideasi kanssa yritysneuvojan luona. Tarvitset alkuun opastusta laskelmien ja liiketoimintasuunnitelman teossa. Nyt esittämäsi tiedot eivät riitä kannattavuusarvion tekoon. Minä työskentelen aloittavien yrittäjien kanssa ja osaan sanoa sen ratkaisevimman asian yrittäjänä menestymiseen: sinun on oltava yrittäjähenkinen eli aktiivinen ja ulospäinsuuntautunut, aloitekykyinen.

Vierailija
2/3 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon haluat saada palkkaa kuukaudessa? nettona käteen siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin päivähoito ja vkl/ lomahoito tulee olemaan nouseva trendi, vaatii tietty tiloja. Paa hyvät ja kiinnostavat nettisivut ja myy sitä kautta samalla eläinten ruokia. Tee diili jonkun halvan eläinlääkärin kanssa joka käy tekemässä tutkimuksia ja rutiinihoitoja koirien ollessa hoidossa. 

Mielestäni hyvä idea, mutta ilman päivä/ vkl/ lomahoitoa ei tuota tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi