Lue keskustelun säännöt.
30-vuotias mies lähestyi minua tänään (olen 16-vuotias)
28.03.2013 |
Olen siis 16-vuotias, normaali tyttö ja minua tänään alkoi lähestymään 30-vuotias mies viestitellen. Sisällössä puitiin lähinnä "kaunista" ulkonäköäni, sekä viisauttani. Miten tulisi reagoida? Pedofiili(ko), tmv?
Joo, oon tosi hukassa tän tilanteen kanssa, että mitä pitäis tehdä ja uskoisin teidän vanhempien osaavan auttaa. D:
Kommentit (23)
mitä teet vauvalehti palstoilla jos olet 16 vuotias?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On saattanut luulla sinua 30 kymppiseksi. Oletko ikäistäsi vanhemman näköinen? Isokokoinen? Helposti erehtyy, koska monet 35 v:t pukeutuvat ja käyttäytyvät kuin teinit konsanaan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 23:54"]
Kaikki miehet pitävät 16-vuotiaista. Mutta vanhemmat miehet ymmärtävät ettei sen ikäisiä enää helpolla saa ja mielistelevät vanhempia naisia, jotta edes ne apajat pysyisivät auki.
-27v mies-
[/quote]
Eivät pidä. En itseasiassa tunne yhtään sun ikäluokkaa olevaa tai vanhempaa miestä joka ei pitäisi 16v:ta lapsena. Useimmat normaalit miehet eivät lähtisi mihinkään suhteeseen 16v:n kanssa vaan oma moraali tulee vastaan jo ihan teoriatasollakin asiaa ajatellessa.
[/quote]
Tuo voi olla totta. Mutta johtuu varmasti pääasiassa kahdesta asiasta. Ei aikuiset miehet juuri tunne 16-vuotiaita tyttöjä. Missä ne niitä edes tapaisivat? Ne joita ne tapaa, niin ovat lähinnä kavereiden ja tuttujen tyttäriä tms ja noiden kohdalla kynnys saattaa olla hieman korkeammalla. Toisekseen, yhteiskunta on syyllistänyt miehiä tuosta jo pitempään ja se estää useimpia edes sanomasta mitään tuollaista edes ääneen.
Mutta ei teidän tarvi kuin esim kuunnella jotain nostalgia tms tyyppistä radiota, jossa soitetaan vanhaa musiikkia. Ei niillä järin paljoa aikuiset miehet lauleskele yli 17-vuotiaista tytöistä :-).