Rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmassa sen taas huomaa:
Lihavilla naisilla, vaikka mies olisi hoikka, ei ole kuitenkaan urheilullinen komistus.
Kommentit (51)
Ja mulla on urheilullinen 8-päkki-vatsainen mies ollut 20 vuotta vaikka itse olen lihonut 15 kg.
Ei ne miehekkään miehet tollasiin ohjelmiin suostu:) Siis ne alfat!
En tiedä, mutta ohjelma oli tosi tylsä.
Mä en kyllä usko, että se eilinen muija sillä lepsulla tyylillä pudotti 16 kg 7 viikossa! Ihme touhua, miten se muka yksinään reenaili jossain?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:32"]
Mä en kyllä usko, että se eilinen muija sillä lepsulla tyylillä pudotti 16 kg 7 viikossa! Ihme touhua, miten se muka yksinään reenaili jossain?
[/quote]
ei kai se ollut laihtunut yhtään ennen sitä leiriä... laihdutuspillerin mainosta koko ohjelma.
Joo, mä luulin että se kaks viikkoa saa reenata oikeen treenarin kans, tuohan on ihan typerää että ypöyksin tekee jotain kaks viikkoa.
No kyllä se Minna viestitti koko ajan käytöksellään, ettei halua panostaa liittoon. Tuli mieleen, että oliko lihomisen syynä se, että koki toisen läheisyyden niin vastenmieliseksi ja kasvattanut rasvakerroksen suojapanssarikseen.
Ihme, ettei se mies sitä tajunnut, kuitenkin oli sporttinen ja ihan fiksun oloinen, löytäisi varmaan naisen jolta sais muutakin kuin huutoa ja naputtamista.
Tosiaan, olishan se kypsempää ilmaista tunteitaan ja asioitaan puhumalla, mutta kaikilla ei vaan resurssit riitä. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
Siis mikä eukko siinä oli, ilman kilojakin olisi kauhea pikkutyttömäinen kimittäjä
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:06"]
Mua puistatti jo kun luin lehdestä lööpin siitä miten tää Minna oli lihonut ja lösähtänyt heti kun sai miehen: ei tarvinnut enää panostaa... Tuossa sen näkee miten paljon sitä kumppania arvostaa!! Ja ymmärrän oikein hyvin ettei mies jaksa tuollaista katsoa pitkään.
[/quote]
Minusta hän ei arvosta ITSEÄÄN. En ymmärrä, että pitäisi lähteä muiden miellyttämisestä. Kyllä ihmisen pitää oppia arvostamaan ensiksi itseään. Pullukkana, hoikkana, pitkänä, pätkänä. Kilot saa aina pois, jos tahtoa on. Toivottavasti kuitenkin omasta tahdosta ja halusta. Katsoin ohjelman ja huono oli ihan kokonaisuutena. Ja hemmetin pitkäveteinen. Ei tarvii enää katsoa.
Ton ohjelman on tarkotus olla viihdetta siksi valittu tietynlaiset pariskunnat ja veikkaan että vielä kehotettu tuotannosta kärjistämään käytöstään ja rahat tulee tilille :) Ei voi verrata Jutta ja superdieetit ohjelmaan jossa oikeasti laihdutettiin ja treenattiin.
Ite en tykkää yhtään tuosta Levävaaran Jennistä, välillä osaa olla suht kannustava mut muutoin aika leuhkan olonen ja jotenki epä aito.. Treeni ja syömis ohjeiden perusteella valmentaa vain ohjelman tavoitteeseen, ei pysyvään elämän muutokseen joka aika pettymys. Tykkään enemmän jenkki sarjasta Hurja painonpudotus jossa Chris Powell saa hurjia muutoksia aikaan ihan pysyvillä elämän tapa muutoksilla, tosin lähtötilanne on aina reilusti enemmän kuin Pullukka ohjelmassa..
Läskit on läskejä vaikka voissa paistais :D
Toiseksi, mitä vitun väliä sillä ulkonäöllä on? Eikös se ihmisen luonne ole se tärkein?
Ja ei, en ole pullukka ja mulla on ihan komea mies
[/quote]
Ei sillä ulkonäöllä välttämättä olekaan, mutta kyllä nyt itsekin koen oikeudeksi asiaan puuttua, jos kumppani ei ole terve tai terveen mitoissa.
Tää Minna näytti oikein minkälainen hirviö voi olla. Määrätä kaikesta ja passauttaa ukkoa . Sit pitää rahat itellään.
Niin karsee muija!!
Mua puistatti jo kun luin lehdestä lööpin siitä miten tää Minna oli lihonut ja lösähtänyt heti kun sai miehen: ei tarvinnut enää panostaa... Tuossa sen näkee miten paljon sitä kumppania arvostaa!! Ja ymmärrän oikein hyvin ettei mies jaksa tuollaista katsoa pitkään.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 21:11"]
Miten joku viitsii edes katsella moista paskaa telkkarista. Jo nimi on enne. En viitsi todellakaan edes katsoa.
Toiseksi, mitä vitun väliä sillä ulkonäöllä on? Eikös se ihmisen luonne ole se tärkein?
Luomme tärkein?? Tuo eilisen jakson nainen oli kyllä kamala nalkuttaja ja en ymmärrä miten se mies kesti sitä. Lihavat muka lepposia, ja paskat sanon minä. Aika hyvä itsetunto kyllä on noilla lihavilla. Mässytetään keittiöjakkaralla ja nalkutetaan miehelle miten pilkotaan mikäkin aines salaattiin. Olisin kyllä sanonut että kato peiliin nainen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:06"]
[/quote]
Noihan se joillakin on. Kuulema ei tarvi enää meikatakkaan kun on miehen saanut napattua.
Ja se mikä mua ärsytti, että "ei voida mennä juhlimaan koska olen niin lihava ja ei Markkukaan saa mennä edes kerran kuussa, kun sitten minä suutun.."
Voi tsiisus, mistä näitä tohvelisankari äijiä löytyy???!!
Miten joku viitsii edes katsella moista paskaa telkkarista. Jo nimi on enne. En viitsi todellakaan edes katsoa.