Mikähän tää Insta-seuraaja pelleilyjuttu oikein on?? Insta Follower apin mukaan vain kolmasosa seuraa oikeesti
Mä seuraa kaikkia jotka on alkanut seuraamaan mua. Siten se on mennyt jo pari vuotta. Mulla on 298 seuraajaa.
Nyt kun laitoin kännykkään Insta Followers apin se näyttääkin että noista 298 seuraajasta vain 107 seuraa ihan oikeesti. Oon kattellut pitää se paikkaansa ja se kyllä pitää.
Mikähän juttu tässä piilee, että seuraataan ja sitten ei??
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne välttämättä edes näe sun julkaisuja. Instan algoritmi nostaa feedille ne joilla on paljon tykkäyksiä ja ennen kaikkea ne joissa on KOMMENTTEJA.
Instassa on tapana, että seurataan viikko tai pari. Jos se seurattu ei reagoi siihen, niin sitten lopetetaan se seuraaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne välttämättä edes näe sun julkaisuja. Instan algoritmi nostaa feedille ne joilla on paljon tykkäyksiä ja ennen kaikkea ne joissa on KOMMENTTEJA.
Instassa on tapana, että seurataan viikko tai pari. Jos se seurattu ei reagoi siihen, niin sitten lopetetaan se seuraaminen.
Ai, mä seuraan itseäni kiinnostavia tilejä täysin riippumatta siitä reagoivatko mitenkään minuun. Tietysti kiva jos joku seuraa takaisin, ja vielä mukavampi jos on jotain juteltavaa.
Mitä tarkoittaa "seuraa oikeasti"? Käyn instassa vain kerran-pari kuussa.