Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanonko tänään itseni?

Vierailija
19.03.2019 |

Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja vakituisessa pestissä ollut noin vuoden. Työolot yksityisellä ovat kuitenkin hieman liian mielenkiintoiset. En haluaisi olla mukana toteuttamassa eettisesti ja moraalisesti väärin olevaa hoitoa asiakkaita että henkilökuntaa kohtaan, tiedän kyllä itse myös paremmista työolosuhteista. Kuukauden aikana vaaratilanteita ollut useampi kuin yksi.

Nyt mietin, että olenko luovuttaja jos irtisanon itseni vakituisesta työstä ja jäisin tekemään muualle sijaisuuksia. Mietin myös työhistoriaan jäävää kohtaa seuraavissa työhaastatteluissa. Pitäisikö odottaa pitempiaikaista sijaisuutta? Mitä jos sillä aikaa nykyisessä työssä sattuu jotain asiakkaalle tai itselle? Nyt puolisen vuotta asiaa pyöritellyt ja asiaan olen tehnyt mielessä päätöksen, käytännön toteutus on jäänyt kun ilmeisesti sitä odottaa tilanteen kohentumista, mutta tuleeko sitä ikinä?

Haastavaa tämä työelämä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sitten voit tulla tänne kirjoittelemaan kun mies ei elätä ja anna rahaa.

Vierailija
2/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun päätös, sun elämä...päätä itse, miten sen haluat elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät työstäsi muttet nykyisen työpaikan meiningistä, sano itsesi irti ja jatka alalla muutoin (tai siirry toiselle työnantajalle). En ole kuullut kenenkään olleen kuolinvuoteellaan tyytyväinen siihen, että oli karseassa työpaikassa eikä uskaltanut koskaan tehdä sitä mitä aidosti halusi. 

Vierailija
4/4 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta toiseen kannattaa siirtyä niin että hommaa ensin toisen ja jättäytyy vasta sitten vanhasta pois. Tyhjän päälle ei kannata ehdoin tahdoin irtisanoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi