Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko miehesi kestää yhdynnässä?

Vierailija
18.03.2019 |

Kuinka kauan miehesi kestää yhdynnässä laukeamatta? Jos siis esileikkeihin kuluvaa aikaa ei tällä kertaa oteta huomioon, vaan pelkkä akti, kun penistä stimuloidaan. Olen kiinnostunut mikä on ns. normaali vaihteluväli ?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-20 min

Vierailija
2/18 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (= mies) kestän muutaman minuutin. Jos haluan tulla nopeasti, niin minuuttikin riittää. Jos oikein haluan viivytellä, niin ehkä kestän 10 min. Jos en siinä ajassa ole vielä saanut orkkua, niin sitten saattaa mennä vaikka miten pitkään, jotenkin se menee 'yli'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa keskiverto olla ihan yleisesti 5 min paljaalla.

Vierailija
4/18 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan. Sil on ympärileikattu joten ei oo enää terska kovin herkkä. Lisäksi oon aina märkä. Nyt ku tolla äijällä on jo ikääkin nii se pystyy pidätteleen niin kauan kuin haluaa. Ja minä en.

Vierailija
5/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kestää orgasmiin asti.

Vierailija
6/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Minuuteista puoleen tuntiin, tuntiinkin.

Vierailija
7/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin se on kai 5 minsaa. Jurrissa voi kestää turhankin kauan. Tai jos on just aiemmin pannut kertaalleen. Naiskumppani laukeaa kyllä ihanan herkästi. Joskus ejakuloinnin kerakin. :)

Tutkimus

A 2016 study of 500 heterosexual couples clocked the average couple at just 5.4 minutes, not including foreplay.

Vierailija
8/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän aikaa. Välillä niin vähän, ettei juurikaan voi paria työntöä enempää ottaa.

Tässäkään ei ole mitään järkeä, sillä vaikka hän olisi vasta lauennut vaikkapa aika kauan aikaa sitten, saattaa hän kestääkin yllättävän kauan eli vaikkapa 10min, mutta jos taas edellisenä päivänä ollaan sekstailtu niin saattaa laueta ihan heti.

Vierailija
9/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukauden seurustellut uuden miehen kanssa ja hän tulee oikeasti IHAN heti. Noin 10 kertaa on yritetty, joskus tulee reisille, joskus käteen, pari kertaa päässyt sisään asti mutta siitä sekunti ja samantien lauennut.

Mies on minua 8 vuotta vanhempi. Penis on suuri, kova ja komea, mutta vielä kertaakaan en ole sitä saanut kunnolla kun mies aina laukeaa. Kerran olen imenyt, ja silloinkin tuli heti suuhun. Toivon vaan että tilanne vielä muuttuisi vaikka on tämäkin hyvä.

Vierailija
10/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-60min, joskus pitempäänkin mutta ei haittaa yhtään kun seksi on niin ihanaa.

Vierailija
11/18 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaan laukeamiseen saa apua lääkkeestä. Toinen mikä auttaa on ahkera seksin harrastaminen.

Vierailija
12/18 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa säädellä orgasmiaan todella hyvin. Kiireessä saa laukeamaan parissa minuutissa, mutta kiireetön yhdyntä voi kestää puoli tuntia. Tosin silloinkin se päättyy siihen, että omat paikat eivät kestä kauempaa. Hän on varustettu melko kookkaalla. En valita :)

Vierailija
13/18 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan, että saan orkun/monia orkkuja. Tunnin jälkeen hän ei enää pysty laukeamaan ilman 20 minuutin taukoa. Olen kuulemma niin tiukka, että tunto menee vaikka lisäämme liukkaria 10 min. välein. Tunto palaa kyllä 10 minuutissa ja saa sitten 5-10 minuutissa. Itse en juurikaan saa kuin yli 20 minuutissa ensimmäisen.

Vierailija
14/18 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuutin kestää, mutta hän osaa käyttää kättään tyydyttääkseen minut

Vierailija
15/18 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kestää juuri niin kauan kuin minä haluan. Kuulostaa ehkä uskomattomalta mutta on totta. Jos haluan pikaiset, hän laukeaa hetkessä. Yleensä kuitenkin haluan 45 minuutin - 2 tunnin yhdynnän, jossa on sellaisia pieniä parin minuutin hengähdystaukoja välillä. Mieheni kanssa se on ihaninta mitä ihminen voi kokea, ei todellakaan tylsää, puuduttavaa tai ikävää, kuten tällä palstalla usein saa kuulla pitkistä yhdynnöistä. Hän kiihdyttää minua hitaasti aina vain kovempaan kiimaan, vaihtaa tekniikoita ja asentoja taitavasti niin, että saa mielihyvääni ohjailtua kuin elokuvaohjaaja (anteeksi ehkä vähän hassu vertaus, en keksinyt nyt parempaakaan). Mitä pidempi nousukiito, sitä räjähtävämpi orgasmi. Orgasmi ei silti ole pääasia tässä, vaan sitä edeltävät vaiheet tuntuvat vieläkin ihanammalta, koska niiden aikana olen täysin tajuissani ja pystyn olemaan tietoinen ihanista tuntemuksistani.

En tule ikinä tästä miehestä irti päästämään! :)

Vierailija
16/18 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 10min, tarvittaessa kestää vaikka koko yön. Itse en tosin jaksa niin kauaa

Vierailija
17/18 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeaan laukeamiseen saa apua lääkkeestä. Toinen mikä auttaa on ahkera seksin harrastaminen.

Ei siihen ole muuta "lääkettä" kuin SSRI-mielialalääkitys.

Haluaako sitten alkaa muuttamaan koko psyykettään mieskunnon takia onkin toinen kysymys.

Ahkera seksin harrastaminen on myytti, jos se on herkkä niin se on herkkä kerroista riippumatta. Pientä apua siitä voi saada, mutta ei se tee pikajuoksijasta maratoonaria.

Vierailija
18/18 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino pidentää purkautumisen alkuaikaa on puudutusaine (Emla, reseptivapaa). Sitä mieskumppanini käytti suhteemme alussa pari-kolme kuukautta. Vaikutus kestää 2-3 tuntia. Palkkioksi käytöstä lupasin olla toisen kerran sitten kolmen tunnin päästä. Hän alkoi sitten kestämään kauemmin sillä toisella kerralla ja lopulta jätimme voiteen pois käytöstä. Useimmiten olemme vieläkin kaksi kertaa silloin kun tapaamme. Olemme ns. särbo- pari. Asumme eri kaupungeissa, mutta olemme parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi