Miksi joillakin ihmisillä on niin kova tarve vakuutella että miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö paljon, mutta naisia ei kiinnosta miehen ulkonäkö yhtään?
Ja ennen kuin alatte väittää sen olevan totta tai ei, niin ei kiinnosta. Moni muukin asia on mahdollisesti totta, mutta niihin ei suhtauduta läheskään samanlaisella tunteella.
Onko tuo joku puolustusmekanismi, jolla vähemmän komeat miehet yrittävät vakuutella että heillä on oikeus haikailla kauniita naisia, vaikka eivät itse mitään heille ulkonäöllisesti antaisikaan? Tai naisilla joilla on vähemmän komea mies, onko kyse siitä että yrittävät jotenkin vakuutella että eivät ole joutuneet tyytymään mihinkään? Koska on myös naisia jotka tuollaista aggressiivisesti väittävät.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo parisuhdeasiat käsitellään aggressivisesti kun ne osuvat tunteisiin. Samalla kiihkolla väitetään että olisi biologiaa että miehet haluavat seksiä jatkuvasti ja naiset ei koskaan. Se on suojautumismekanismi silloin jos ei seksiä saada. Miehet uskottelevat että se on oikeasti vaikeaa, eivätkä muutkaan miehet saa. Naiset taas ettei naisen kuulukaan saada.
No se vaan sattuu olemaan biologiaa se. Feminismi on saanut aikaan sen että naiset pilaavat itsensä liian monilla seksisuhteilla ja karttavat kunnollisia miehiä.
Katsopas, miten muut kädelliset kuten jotkin apinat toimivat. Se on biologiaa. Seksin säätely on kulttuuria.
itse olen nainen ja ihan tosissaan miehen ulkonäkö pitä olla miellyttävä eli kyllä se miehen ulkonäkö on tärkeä. Ja se on jotenkin niin jännä miten lähes aina se tulkitaan pinnalliseksi. Mä olen aina sanonut että kyllä koko paketin sisältö raitkaisee asian eli tarkoittaa sitä että pitä olla minulle komea/miellyttävä ulkonäkö(kasvot ja myös kroppa), esimerkiksi ylipainoiset vaan ei käy missään nimessä ja kaiken ällöttävin on semmonen pehmeä läski. Luonne tiedenkin ei ole vähemmän tärkeä, elämän arvot ja mitä odottelee tulevaisuudelta. Olen aina ajattelenut että kaikille ihmisilla on se oma makunsa. On jätetty kyllä väliin ne komeat ja luonteltaan ehkä ei niin hienot ja kun ei ole haluttu samoja asioita ja olla liian erilaisia jne. Ja aika mielenkiintoinen on se miten täällä palstalla jankataan kuinka naisia kiinnostaa vaan paskapäät ketkä käyttäytyy huonosti naisia kohtaan. Siis mitä ihmettä? Ei ole melkein ikinä kukaan komea mies käyttäytynyt huonosti minua kohtaan ja jos niin edes vähän tapahtuu niin heti mulle iso turn off ja ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei kestä että heidätkin valikoidaan ulkonäön perusteella kuten naiset.
Tämäkin on ihan totta. Jostain syystä noihin "biologisiin syihin" ja "naisten ja miesten eroihin" parinvalinnassa vetoavat eniten ne miehet jotka eivät koskaan naista saa.
Kyllä niihin myös samanlaiset naiset vetoavat. Jos on ongelmia löytää miestä, niin vika on siinä että miehet ja naiset ovat niin erilaisia ja ajattelevat eri asioita. Ei ikinä itsessä.
Tuossa on vielä se että he jotka uskovat siihen että miehet ja naiset ovat täysin toistensa vastakohtia yleensä hakevat kumppanikseen jotakin mahdollisimman stereotyyppistä oman sukupuolensa edustajaa, joka on kiinnostunut täysin eri asioista kuin mitä itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei kestä että heidätkin valikoidaan ulkonäön perusteella kuten naiset.
Tämäkin on ihan totta. Jostain syystä noihin "biologisiin syihin" ja "naisten ja miesten eroihin" parinvalinnassa vetoavat eniten ne miehet jotka eivät koskaan naista saa.
Kyllä niihin myös samanlaiset naiset vetoavat. Jos on ongelmia löytää miestä, niin vika on siinä että miehet ja naiset ovat niin erilaisia ja ajattelevat eri asioita. Ei ikinä itsessä.
Tuossa on vielä se että he jotka uskovat siihen että miehet ja naiset ovat täysin toistensa vastakohtia yleensä hakevat kumppanikseen jotakin mahdollisimman stereotyyppistä oman sukupuolensa edustajaa, joka on kiinnostunut täysin eri asioista kuin mitä itse on.
Ja sitten he ovat marttyyreja jotka ihmettelevät mistä heitä rangaistaan kun heillä on noin ääliö kumppani. Eivät tosin ajattele että ovat sen itse valinneet.
Mitä? Totta kai ulkonäkö merkitsee. Täällä uli-ukot ei vain millään tajua, että minulla on eri maku kuin naapurin Tiinalla. Minusta tietty mies on ihana, kuuma, hyvännäköinen. Tiinan mielestä ihan mitätön ja tylsä. Ja toisinpäin.
Siis ulkonäön pitää olla MINUN SILMÄÄNI miellyttävä.
En tykkää alusvaatemallilaatikkoleukalentäjistä. Mä tykkään ihan omanlaisista. Ehkä ihmettelisitte kun näkisitte miehet, joihin olen viimeksi ihastunut tai rakastunut.
Kun alkaa tykätä jostain, eli se on sisältä kaunis, ihminen alkaa näyttää päältäkin kauniimmalta.
Ai niin mutta ihastuminen, rakastuminen ym, eihän uli-ukot niistä tiedä mitään eikä puhu koskaan. Eivät taida olla tunteneet näitä tunteita koskaan raukat.
Vierailija kirjoitti:
No en keksi kyllä muutakaan syytä, miksi minut olisi valikoitu - nyt ei puhuta yli viikon suhteista, sillä niitä harvoin tarvitaan.
Nämä ovat yleensä niitä miehiä joilla on vaikeuksia saada naisia. Eivät osaa ajatella naisia yksilöinä joilla on eri makuja miehissä. Helpompaa laittaa kaikki naiset samaan laatikkoon.
Ihmisiä on erilaisia, jotkut yleistävät omat ajatuksensa koskemaan kaikkia. Miehet ja naiset ovat ihmisiä ja jokaisella on erilainen maku sen suhteen mikä kiinnostaa, jossain somessa naisihannettaan linkittävä teini ei takuulla ajattele samoin, kuin aikuinen jne.
Minulle on kyllä ollut aina selviö, että tämä näkemys tulee tietyltä miesryhmältä, ja sillä he oikeuttavat itselleen esim. vaatia naista laihduttamaan vaikka itse voivat olla mitä möhömahoja tahansa, katsos kun mies on vaan visuaalinen, nainen ei tarvitse visuaalista kiihoketta vaan paksun lompakon öhö öhö tai mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Totta kai ulkonäkö merkitsee. Täällä uli-ukot ei vain millään tajua, että minulla on eri maku kuin naapurin Tiinalla. Minusta tietty mies on ihana, kuuma, hyvännäköinen. Tiinan mielestä ihan mitätön ja tylsä. Ja toisinpäin.
Siis ulkonäön pitää olla MINUN SILMÄÄNI miellyttävä.
En tykkää alusvaatemallilaatikkoleukalentäjistä. Mä tykkään ihan omanlaisista. Ehkä ihmettelisitte kun näkisitte miehet, joihin olen viimeksi ihastunut tai rakastunut.
Kun alkaa tykätä jostain, eli se on sisältä kaunis, ihminen alkaa näyttää päältäkin kauniimmalta.
Ai niin mutta ihastuminen, rakastuminen ym, eihän uli-ukot niistä tiedä mitään eikä puhu koskaan. Eivät taida olla tunteneet näitä tunteita koskaan raukat.
En usko, että ne ovat kovin omanlaisia vaan moni nainen tykkää samanlaisista kuin sinä
On minulla joitakin ulkonäkökriteerejä, mutta luonne on se joka ratkaisee.
Yhden naisen tunnen joka aina selittää kuinka romanttista oli kun mies rakastui hänen jumalaiseen kauneuteensa, ja sitten paheksuu pinnalliseksi niitä naisia jotka katselevat komeiden miesten perään. Kai se tosiaan on joku puolustusmekanismi. Hän haluaa kokea itse olevansa kaunis, ja silloin kauneuden mittareiksi eivät kelpaa hänelle epäedulliset asiat. Kuten se miten komean miehen on onnistunut saalistamaan.
Vanhemmat miehet menettäisivät mahdollisuutensa, jos totuus tulisi ilmi. Vanhemmat naisethan on jo tehty arvottomiksi ulkonäön suhteen.
Jälkeenpäin sanottuna olisi pitänyt tehdä. Kyseessä oli AMK:n työharjoittelupaikalla yksi työntekijä jonka kanssa hengailtiin työaikana aika paljonkin ja jollain tasolla kerettiin tutustua (parin viikon aikana) toisiimme ja uskon että ilmassa oli jotain yhteistä kipinääkin, molemmat oltiin vielä sinkkuja ja selvästi tykättiin toistemme seurasta. Työajalla ei vain tullut oikein tilannetta jossa olisin voinut pyytää tätä naista ulos ja jälkeenpäin harmittaa kun en ole häntä koskaan siviilielämässä sen jälkeen tavannut, pitkään häntä sen jälkeen mietin. Jos olisin häneen vapaa-ajalla törmännyt jonkun vapaa-ajan aktiviteetin parissa niin olisin pyytänyt välittömästi treffeille mutta työajalla en kehdannut sitä tehdä vaikka olisin luultavasti saanut myönteisen vastauksen.