Kummitäti osti tokaluokkalaiselle synttärilahjaksi hamahelmiä, loukkaantuako vai ei?
Siis hamahelmiä ja niitä alustoja. Tietää kyllä hyvin että lapsi tekee kaikkea muuta kuin näprää mitään käsitöitä. Toiveena oli joko peli kännykkään tai jokin summa rahaa että saa ostettua haluamansa pelin.
Ei tuo lapsi tee tuollaisilla enää yhtään mitään. Kaikki kun nykyään on siellä älypuhelimessa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä mitä voi silittää ja sitten ne sulaa kuvioksi?
Juuri niitä. Jos on riittävän iso alusta, voi tehdä vaikka tauluja. Netistä löytyy mielettömiä ideoita. Suunnittelin että olisin tehnyt lasteni mustavalkoiset muotokuvat.
Muistan että pikkusiskoni teki päiväkodissa/eskarissa jotain sydämiä ja olivat hienoja ja kivan tuntuisia 😁 -se kysyjä
Ap, askartele niistä itsellesi geishakuulat.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö hamahelmet ole päiväkotilasten juttuja?
Oma ekaluokkalaiseni ainakin tykkää niistä edelleen. Askartelee omin päin ja silitetään yhdessä. Tai siis tyttö silittää ja minä vahdin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän samanikäinen tyttö kyllä touhuaa hamahelmien kanssa. Olisi ollut tyytyväinen.
Ja meillä samanikäinen poika rakastaa hamahelmiä! Niistä syntyy dinosauruksia, miekkoja, joulutonttuja, vaikka mitä. Tosi kiva lahja!
Kannattaisi ehkä katsoa peiliin.
Ensinnäkään ei sun tarvitse antaa sille pienokaiselle kaikkea mitä tämä haluaa. Toisekseen hamahelmet on just mitä hän ehkä kipeimmin nyt tarvitsisi.
Kummitäti näkee ja on huolissaan lapsesi riippuvuudesta, jospa kiittäisit tätä!
Minun tokaluokkalainen poika tykkää tosi paljon hamahelmistä, kiva lahjaidea!
Meille on huomenna tulossa kolme lapsen koulukaveria kylään ja todennäköisesti tekevät taas Pokemon-hahmoja hamahelmistä iltapäivän 😁
Ap odottaa aivan liian kallita lahjoja kummilta. Osta vaan itse ne pelikkapelit omalle lapsellesi.
Tyhmät lapset ne älypuhelimilla leikkii.