Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 15e tuntipalkka mielestäsi hyvä?

Ronja
18.03.2019 |

Saan 15e tuntipalkkaa ja teen päivätyötä tilitoimistossa.Pomoni kehui et tällä alalla saa missään näin hyvää palkkaa.Olen nyt ollut 2vuotta töissä tällä palkalla.Esitin hänelle että nostaisi palkan 16e tunnilta.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntipalkasta en tiedä, mutta 7,5 h tuntista päivää teen ja kuukausipalkka on 7500.-/brutto. + Työsuhdeauto uutena 2-vuoden välein, arvoltaan 45-50 teur. Työsuhdepuhelin ja tietokone. Eurocard edustustili ja juokseviin kuluihin, etätyömahdollisuus. Bonukset vuoden lopulla n. 10000.-. Rahastosijoitus salkku, johon on kertynyt n. 150000.

Aika halvoilla autoilla joudut ajamaan palkkaasi nähden.

Vierailija
42/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä palkka. Soisin monelle alalle saman palkan. Tietty ei se mitään auttais, kun hinnat taas nousisi ja jää luu käteen. Täällä ei tavallisella työnteolla rikastumaan pääse. Tai en edes haluaisi rikastua, kunhan saisi palkalla elämiseen tarvittavat rahat, eikä tarvitsisi hakea jotain asumistukia palkan lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää helposti kun yrität hakea paremmin palkatun työn.

Tuossa vaiheessa kannattaakin vaihtaa työpaikkaa. Kokemusta on jo enemmän kuin vastavalmistuneilla ja vaihtamalla voi saada porrasta paremman työn ja palkan.

Vierailija
44/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä. No toisaalta netollahan sitä eletään. Jos puoliso maksaa kaikesta puolet, niin 2000 netto riittää välttämättämiin menoihin. Jos asunto ja autot on maksettu ja lapset ovat jo omillaan.

Vierailija
45/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä puoliturhia, suuripalkkaisia johtajia ja työntekijöitä. Yrityksillä menisi hyvin jos näitä suuria palkkoja ei tarvitsisi maksaa.

Kukaan ei kysy mitä arvoa nämä isopalkkaiset tuovat firmoille. Koska sehän on itsestäänselvyys, iso palkka, iso vastuu, suuri tulos, mahtavat voitot.

Ei, se on Herrakerhon ja Kokoomuksen kusetusta kaikki. Hyvähän se on työntekijät pitää siinä uskossa että korkeampiarvoisilla on tärkeämpi paikka.

Todellisuus on sitten sitä, että työt = pari puhelua päivässä, koska kaikki muut on delegoitu alaisille. Loppuaika sitten esitetään tärkeää ja kommentoidaan ehkä asiaa tai paria. Juodaan kahvia ja naureskellaan muiden Herrakerholaisten kanssa. Ja seuraavana päivänä vedetään sitten lonkkaa etäpäivää viettäessä.

Vierailija
46/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palkka ja sama itelläkin.

Vierailija
47/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaaaaat? Oon joskus miettinyt alanvaihtoa, mutta enpäs taidakaan... Täällä mainittuja summia sai joskus opiskeluaikana kesätöissä, nyt tuntipalkka jotain 20,20€. Ja olen siis kuvitellut olevani ihan normipalkkainen... Siistiä sisätyötä päiväsaikaan, enempää en halua alasta paljastaa.

8,5 euron nurkilla lienee minimipalkat.

Henkilöstövuokrausfirmojen tarjoamat pätkätyöt ovat usein 9-10€/h.

Työ voi silti olla raskasta ja likaista ja työpaikka sellaisessa paikassa, että tarvit kulkemiseen oman auton.

Vierailija
48/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntipalkasta en tiedä, mutta 7,5 h tuntista päivää teen ja kuukausipalkka on 7500.-/brutto. + Työsuhdeauto uutena 2-vuoden välein, arvoltaan 45-50 teur. Työsuhdepuhelin ja tietokone. Eurocard edustustili ja juokseviin kuluihin, etätyömahdollisuus. Bonukset vuoden lopulla n. 10000.-. Rahastosijoitus salkku, johon on kertynyt n. 150000.

Lue: "Tulot työkyvyttömyyseläkkeen perusosa, joka mahdollistaa erilaiset roolileikit netissä aamusta iltaan".

Vierailija
49/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunitellut alkaisin myymään itteäni..Kaupan kassalla 10e ja risat ei paljon nappaa enään.Ikää 21v ja kauniiksi kehuttu.

Vierailija
50/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun suomesta löytyy jengiä, joille jää verojen jälkeen duunista käteen tonni tai pikkaisen yli. Siinä ei enää hymyilyttäisi.

Vierailija
51/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se tyypillisin ja yleisin palkansaaja vauva-palstalla. Täällä on yleensä kummasti kaikki Suomen parhaiten tienaajat ;)

Vierailija
52/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä olen ja brutto 2530e

Vierailija
53/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä olen ja brutto 2530e

Erittäin hyvä eläke.

Olen 47 ja nyt kasassa hieman alle 800€/kk. 68v pitäisi jaksaa, että saan 1400€/kk eläkkeen.

Vierailija
54/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa pyytää lisää ja ainakin avata keskustelua jos ei suoraan ole mahdollista nostaa palkkaa. Voisit myös miettiä mitä tavoitteista olet saavuttanut/asioita tehnyt ja perustaa palkankorotuspyyntö niihin.

Itse olen rahoitusalalla asiantuntija töissä ja tuntipalkka noin 22€ ja kuvittelen olevani palkkakuopassa.

Vierailija
55/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu koulutuksesta ja siitä mihin on tottunut. Jollekin tuo voi olla erinomainen palkka, jollekin taas käsittämättömän huono. Suunnilleen tuollaisella palkalla aloittelen oman urani amk-koulutuksen jälkeen noin 8 vuotta sitten. Silloin tuo oli mielestäni erinomainen palkka. Nykyisin palkka 5500€/kk, eli laskennallisesti reilut 36€/tunti. Olisi melko vaikeaa totutella tuohon palkkaan, mutta en siltikään sitä erityisen huonona pitäisi.

Tärkeämpää mielestäni on kysyä: pärjäätkö palkallasi ja onko se mielestäsi kohtuullinen korvaus työpanoksestasi tai työsi kuormittavuudesta (henkinen tai fyysinen). Jos vastaus on molempiin ei niin silloin palkka ei taida olla kohtuullinen tai hyvä (sillä oletuksella, että et mitään jetset elämää pyri viettämään).

Vierailija
56/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whaaaaaat? Oon joskus miettinyt alanvaihtoa, mutta enpäs taidakaan... Täällä mainittuja summia sai joskus opiskeluaikana kesätöissä, nyt tuntipalkka jotain 20,20€. Ja olen siis kuvitellut olevani ihan normipalkkainen... Siistiä sisätyötä päiväsaikaan, enempää en halua alasta paljastaa.

Olet keskipalkkainen. Selluköpit ja johtoportaan palkat nostaa tuota keskipalkkaa, mutta suuri osa suomalaisista paiskii töitä parin tonnin nruttokuukausipalkalla.

Jotkut jopa 1500€...

Vierailija
57/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele, sä kävit tota varten helvetin pitkän koulutuksen ja nyt raadat perse hiessä sun surullisen loppuelämän ajan.

Mä aloitin 22 vuotiaana ilotyttönä, tein 5v aktiivisesti duunia ja nyt on rahaa sen verran et oon 27v ja mun ei tarvii koskaan enää mennä töihin. Olihan se paskaa, mut mun ei tarvii enää ikinä tehdä töitä ja voin elää makean loppuelämän.

-ja paljonkos on?? :D maksoitko verot?? nimittäin ilman veronmaksua jos sul on tollasii summii tilillä nii joojoo... :D ja muutenkin, oisit voinu korkeintaan tolla tienata ehkä 150 000 euroa, joka ei sekään riitä koko elämään ja sen saa jopa nopeesti kulutettua jos haluaa. :DD jollei sitten oo ollu tyylii joku yks miljonääri, joka on antanu koko omaisuutensa sulle. :D eli fiksumpaa ehkä ois vaan ottaa rikas aviomies joka antais sulle rahaa. :D

Vierailija
58/60 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet ollut töissä 5 vuotta niin voit pyytää tuota euron tunnilta palkankorotusta.

Vierailija
59/60 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa melkoinen satusetä ja valehtelija.

Vierailija
60/60 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palkkani 11.20€/h. Sen verran paska palkka että työmotivaatio pakkasen puolella. Mietin lähdenkö opiskelemaan korkeakouluun vai heittäydynkö yhteiskunnan elätiksi. Jälkimmäinen houkuttelee enemmän sen suhteen että tuon alan amk tutkinnollakaan ei näytä pääsevän yli 15€/h.

Ei tuolla elä, eikä jaksa vuosia kituuttaa omistamatta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme