Onko 15e tuntipalkka mielestäsi hyvä?
Saan 15e tuntipalkkaa ja teen päivätyötä tilitoimistossa.Pomoni kehui et tällä alalla saa missään näin hyvää palkkaa.Olen nyt ollut 2vuotta töissä tällä palkalla.Esitin hänelle että nostaisi palkan 16e tunnilta.
Kommentit (60)
Minä teen raskasta fyysistä työtä 8,43€/h.
Turhaa vingut lisää tuo on jo sinun töihin liiankin hyvä.
Aika paska. Ite sain ekassa kesätyössä 18-vuotiaana jo reilusti yli 10 euron tuntipalkkaa. Häpeäisin silmät päästäni, jos joutuisin koko työurani tekemään töitä paskapalkalla ja palkkakehitykseni polkisi koko elämäni paikallaan. Siinähän tulisi sellainen fiilis, ettei ole saanut elämässään mitään aikaan.
T: 22-vuotias.
Olen 27-vuotias enkä ole ikinä tienannut yli 10 e tunnissa.
On hyvä palkka. Itse saan 2€/tunti.
Teen fyysistä työtä. 23€/ tunti.
En tekis 15 € tunti mitään.
Sehän on kuukaudessa noin 2500e. Pomosi oikeassa et parempaa voi saada. Mene opiskelemaan lisää jos meinaa saada enemmän.
Helsingissä ei hyvä palkka mutta muualla kyllä
Olen lähihoitaja ja tuntipalkka 12e raskasta työtä vanhuspuolella.Mutta en valita,hyvä kun on töitä.
Tuntipalkasta en tiedä, mutta 7,5 h tuntista päivää teen ja kuukausipalkka on 7500.-/brutto. + Työsuhdeauto uutena 2-vuoden välein, arvoltaan 45-50 teur. Työsuhdepuhelin ja tietokone. Eurocard edustustili ja juokseviin kuluihin, etätyömahdollisuus. Bonukset vuoden lopulla n. 10000.-. Rahastosijoitus salkku, johon on kertynyt n. 150000.
Noin kaks kertaa enemmän mitä mä saan kesätöissä. Eli on hyvä. Tosin mulle tulee vähän ilta- ja pyhälisiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuntipalkasta en tiedä, mutta 7,5 h tuntista päivää teen ja kuukausipalkka on 7500.-/brutto. + Työsuhdeauto uutena 2-vuoden välein, arvoltaan 45-50 teur. Työsuhdepuhelin ja tietokone. Eurocard edustustili ja juokseviin kuluihin, etätyömahdollisuus. Bonukset vuoden lopulla n. 10000.-. Rahastosijoitus salkku, johon on kertynyt n. 150000.
Todennäköisesti annat työpanostasi enemmän kuin Ap ja koulutuksesi on maksanut enemmän.
Leuhka sontiainen olet kyllä luonteeltasi
Perusta luxushuorabordelli ja tienaa sillä 10 miljoonaa ja jakakaa naisten kesken potti. Kenenkään tarvii tehdä enää eläessäin töutä.
Vierailija kirjoitti:
7500 jaettuna kuukaudessa tekemiesi työtuntien määrällä. Toivottavasti et tarvitse matematiikkaa työssäsi.
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. En lähtisi tuollaisilla ansiolla vielä tänne keulimaan. Mieti mitä se viiden lapsen uraäiti, joka asuu Lontoossa, tienaa. Ja hänelle jää vielä aikaa töiden jälkeen.
Hyvä palkka en kyllä sinuna lähtis tinkaamaan lisää liksaa.
Ihan ok palkka. Mutta jos teet työsi hyvin niin tottakai kannattaa pyrkiä neuvottelemaan lisää.
Ei ihme että naiset ovat palkkakuopassa kun täälläkin vain käsketään tyytymään siihen mitä saa.
Sanoisin tyydyttävä, ei missään tapauksessa hyvä.
Oo tyytyväinen palkkaasi.Minä saan 12.5e tunnilta palveluneuvonjana.