Töihin PAS:n jälkeen?
Hei!
Onhan töihin meno ihan " turvallista" pakastealkion siirron jälkeen? Ymmärrän, että IVF:n jälkeen kroppa on vähän hellänä ja silloin alkion siirron jälkeen toiset tarvitsee lepoa (minä mukaan lukien). Olen itse menossa heti PAS:n jälkeen iltavuoroon fyysisesti suht rankkaan työhön. Kait alkio kiinnittyy muutenkiin, jos on kiinnittyäkseen?
Kommentit (3)
Hei!
Näinhän se asian laita varmasti on! Sitä vaan aina kaipailee muiden ajatuksia ja vahvistusta omille pikku ajatuksilleen:) Kiitos ja mukavaa viikonloppua kaikille!
Ja mukavaa viikonloppua.
Isosti peukkuja PAS:iin.. täällä jo odotellaan reilun parin kuukauden päästä syntyväksi meidän PAS-lasta (toisesta PAS-siirrosta tärppäsi)
SinJoy & Töhry 30+1
Siirto on kivuton, nopea ja helppo toimenpide (ainakin yleensä, joillakin saattaa tietysti vähän enemmän kirpaista) etkä voi enää vaikuttaa alkionkiinnittymiseen makaat sitten paikallasi tai hypit tasajalkaa :)
Eli aivan normaalia elämää saat siirron jälkeen elää.
Tuoresiirrossa taas yleensä tarvitsee lepoa vielä sen siirron jälkeenkin punktiosta johtuen kun useampi munarakkula kasvatettu ja ne täyttyvät sitten nesteellä punktion jälkeen.