Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurini on av-mamma!

Vierailija
27.03.2013 |

Naapuri on aivan koukussa palstaan. Olen nähnyt parvekkeeltamme (kyllä minä nään!) miten hän makaa koko ajan lattialla läppärinsä kanssa. Hän antaa lapsensa huutaa, koska av:n keskustelut vievät mennessään. Hänellä ei ole yhtään kavereita eikä hän vie lastansa ulos. Hänen olohuoneensa ikkunalaudalla on myös vino pino vauva-lehtiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla peili parvekkeella?

Vierailija
2/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta meidän parvekkeelta on suora näköyhteys naapurin olkkariin. Näen tarkasti mitä hän katsoo telkkarista, mitä on ikkunalaudalla ja että hänen olohuoneessaan ei ole mattoja ja on muutenkin niukasti sisustettu. Naapurilla on läppäri lattialla lähellä parvekkeensa ovea ja lapsi ryömii vieressä, jos ei sitten huuda. En ole kyylä, olen vain sattunut näkemään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.Luulin jo ihan muuta.Hyvä kun sulla on suora yhteys.Itse en näe kenenkään kotiin.Aika tylsää.Kaikilla on sälekaihtimet aina kiinni.

Vierailija
4/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on sun naapuriskin naapuri.

Vierailija
5/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun nyt jo mun täysi-ikäiset lapset oli pieniä,ei ollut nettiä meillä kotona!!!Mieti sitä.Että vasta myöhemmin hoksattiin hankkia nettiyhteys.Käytiin kuule yleisillä koneilla hoitaa jutut.Että näin.Ei kannata yleistää että kaikilla lapsiperheillä olisi netti kotona.Toki ymmärrän että joku yh-äiti jolle tulee kaikki tuet valmiina saattaa tosiaan lokoilla lattialla.Ei paha kuitenkaan.Kai se joskus liikkuu johonkin kun ruoka loppuu..tää on varmaan myös hieman kärjistetty tää sun tarina??

Vierailija
6/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 17:28"]

Silloin kun nyt jo mun täysi-ikäiset lapset oli pieniä,ei ollut nettiä meillä kotona!!!Mieti sitä.Että vasta myöhemmin hoksattiin hankkia nettiyhteys.Käytiin kuule yleisillä koneilla hoitaa jutut.Että näin.Ei kannata yleistää että kaikilla lapsiperheillä olisi netti kotona.Toki ymmärrän että joku yh-äiti jolle tulee kaikki tuet valmiina saattaa tosiaan lokoilla lattialla.Ei paha kuitenkaan.Kai se joskus liikkuu johonkin kun ruoka loppuu..tää on varmaan myös hieman kärjistetty tää sun tarina??

[/quote]

Ihan oikeasti, mene jo lepäämään.

Vierailija
7/7 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvisin käyn tosin harvemmin parvekkeella kun tulee muuten kylmä. Mieheni käy kyllä röökillä partsilla ja tsekkaa sitten useimmin naapurin tilanteen ja tiedottaa sen mullekin. Silloin kun naapuri muutti tänne, sillä oli ikkunalauta aina törkeän sotkuinen ja täynnä vauva-lehtiä. Ihan mielenkiintoista. t, ap