Laitatteko lapselle talvella nollakelillä kurahousuja?
Kommentit (17)
pesukone löytyy kylppäristä ja kurahousuja emme edes omista ja vaikka olisikin niin pitäähän nekin pestä vai missä te säilytte niitä kuraisia housujanne? haisevatkin tossi ällöiltä kun kastuvat ja/tai hikoavat.
ja permepi pestä niitä kurahousuja kuin haalaria jossa täytekin kärsii vaikka olisi kuinka laadukas ja kallis.
laita, päiväkodissa laittavat, jos on tarpeellista. Täällä Espoossa on sen verran lunta, ettei ole vielä pelkoa kuraantuvista vaatteista, kosteudenpitävät vaatteet on nyt hyvät ilman erillisiä kuriksia.
En laita. Meillä Ticketin talvivermeet, jotka kestävät kosteutta.
pesukone löytyy kylppäristä ja kurahousuja emme edes omista ja vaikka olisikin niin pitäähän nekin pestä vai missä te säilytte niitä kuraisia housujanne? haisevatkin tossi ällöiltä kun kastuvat ja/tai hikoavat.
Ja haalarit säästyvät pesun aiheuttamalta vanutäytteen ohenemiselta ja vedenkestävyysominaisuuksien heikkenemiseltä. Lisäksi kurahousut kuivuvat parissa tunnissa, toppahaalari ei ole seuraavana päivänäkään vielä kuiva.
Lapsilleni olen ostanut tarkoituksella veden kestävät vaatteet talveksi.
olikohan 13 kuivaa niitä haalareita. Minä jos pesen illalla niin ne on aamulla kuivat. Totta on kyllä se, että jos pitää harva se ilta pestä ne talvihaalarit niin kyllä niiden lämmönpito kärsii.
olikohan 13 kuivaa niitä haalareita. Minä jos pesen illalla niin ne on aamulla kuivat. Totta on kyllä se, että jos pitää harva se ilta pestä ne talvihaalarit niin kyllä niiden lämmönpito kärsii.
yläkerran aulassa, eli en kuivaa kosteassa kylppärissä. Eivätkä seuraavana aamuna ole kuivat, vaan sisältä ihan märät, hyvä jos kuivuvat edes illaksi. Ehkä sinun pesukoneesi linkoaa tehokkaammin. Patterin päälle en voi laittaa kuivumaan, kun on sähkölämmitys.
12
Liukumäessä kurahousut ovat todella hyvät nollakelillä ja suojasäällä. Kokeilkaa vaikka!
Pitää edelleen vettä vaikka olivat jo isollaveljellä käytössä. Laatua ja kestävää tykkään ostaa.
Sen sijaan jos nollakeli on jatkunut niin monta päivää, että ulkona on jo paljasta maatakin näkyvissä ja isoja lätäköitä, sitten laitan kurahousut päälle. Ihan sen takia, ettei talvihaalareita tarvitse sitten pestä, kun kurat jäävät kurahousuihin.
Sen sijaan jos nollakeli on jatkunut niin monta päivää, että ulkona on jo paljasta maatakin näkyvissä ja isoja lätäköitä, sitten laitan kurahousut päälle. Ihan sen takia, ettei talvihaalareita tarvitse sitten pestä, kun kurat jäävät kurahousuihin.
Eli esim. tänään meillä ei ollut kuriksia vaan ihan normaalit talvikamppeet. Pk-seudulla asutaan.
Olen talvihaalarit ostanut kirppikseltä ja ikäväkseni todennut, etteivät ne enää pidä vettä, joten kurahousut menee jalkaan...
Housut ja takki vedenpitävät, kuten myös hanskat ja kengät.
vielä ihan reippaasti, joten en laita. Keväällä sitten, kun alkaa tosiaan olemaan sitä mutavelliä, vesilammikoita ym. niin sitten tarpeenmukaan.
Kyllä olen laittanut lapsille kurahousut jos lämpötila on nollan kieppeillä. Ovat kaikkein parhaimmat mäenlaskussakin, luistavat hyvin ja kuivuvat nopeasti.