Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin tänään synkimmän salaisuuteni

Vierailija
27.03.2013 |

Eli sen että minua on käytetty lapsena hyväksi.

.

Ihan niin kuin musta, puristava möykky  vatsassani olisi auennut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP me välitetään susta ja halutaan sulle hyvää, ollaan tietysti järkyttyneitä siitä että sä olet joutunut kärsimään ja kantamaan kärsimystäsi kaikki nämä vuodet, mielellämme keskustelemme sun kanssa jos susta tuntuu siltä. emme kuitenkaan odota sinulta mitään tilitystä, halutaan vaan auttaa jos voidaan.

Vierailija
22/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että sait kerrottua. Enää se ei ole joku nolo häpeällinen paikka vain sinun sisälläsi, jotain mitä salaat ja pelkäät paljastuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kaikkea hyvää sinulle. Nyt uusi elämäsi alkaa.

Vierailija
24/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pienestä asti olen tuota salaillut ja tuntenut häpeää. Nyt äiti tietää. Joten mulla ei ole enää synkkiä salaisuuksia. 

ap

Vierailija
25/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sait asiaa purettua, koska sinähän et ole alun alkujakaan mitään väärää tehnyt.

Vierailija
26/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoiko äitisi, miten reagoi?

Vierailija
27/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoi, eikä edes mitenkään järkyttynyt. Tuli sen suuntaisista asioista puhetta ja siinä sitten tunnustin. Sain myös kuulla mahdollisesta hyväksi käytöstä jota en itse muista.

ap

Vierailija
28/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuhoisa ajattelutapa että tällaisten kokemuksien pitäisi olla häveliäitä uhrille itselleen, koska uhri on uhri ja ainoa jonka kuuluu hävetä lopun ikäänsä on tekijä.

Vierailija
29/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen järjellä tietääkin. Mutta lapsena ei tiennyt. Ja tuosta vuosia sisällä velloneesta  häpeästä on vaikea päästä eroon. Itseäni häpeän, tekijä säälittää. Usein varmaan menee näin.

ap

Vierailija
30/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle ja hyvä että sait puhuttua. Näistä asioista pitäisi yhteiskunnassa keskustella niin paljon enemmän.

Vierailija
31/31 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit jutalla meille asiasta jos haluat, on niin surullista että sinua on kohdeltu niin väärin, hyvä että sait sen sanottua, toivotan sinulle jaksamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi