Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt apua ja mielipiteitä!

Vierailija
27.02.2013 |

Olen tätä tapahtumaa odottanut ja pelännyt: miehen lapsi pyysi minua kaverikseen fb:ssä.

Tilanne se, että miehen eksä on oikeasti ollut aivan kamala jo vuosia tai siis aina enkä haluaisi, että tuo ihminen näkisi elämääni ja tekemisiäni. Mutta koska lapsi on seiskalla, niin äiti varmasti tietää salsanat ja pääsee näin näkemään seinäni, albumini jne. Emme ole ko henkilön kanssa oikeastaan edes puheväleissä.

Toisaalta, jos en ota lasta kaverikseni, lapsi todennäköisesti loukkaantuu.

Voi elämä, tämä on kauhea tilanne! Mitä tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaveriksi mutta peitä häneltä tietyt kuvat jne asiat. Hän ei huomaa että joitain kuvia on peitetty. Tämä on ratkaisuut monta ongelmaa :) 

Vierailija
2/4 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin voisin tehdä mutta nyt tulee tyhmä kysymys: voinko laittaa esim albumeihin eston lapselle vai pitää laittaa näkyvyydeksi mukautettu ja luetella kaikki muut kaverit? Jos pitää lutellea, johan tuli hommaa.....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laittanut kaikki lapset facebookissa tekemääni ryhmään "Lapset". Näin voin halutessani estää jonkin tilapäivityksen tai kuvan koko lapsijoukolta /ryhmältä. Sehän taas tapahtuu valisemalla tilapäivityksen näkyvyydestä, ettei näy ryhmälle "Lapset". Toinen, millä rajoitan näkyvyyttä on se acquintances -ryhmä, ja siinä ryhmässä on ne, jotka ovat lähinnä puolituttuja. Ei tarvitse kaikille jakaa kaikkea, suosittelen. Vaatii aluksi vähän viitseliäisyyttä lajitella kaverit, ja sitten vain valita päivityksistä, ettei näy kaikille. Sen jälkeen automaattista.