Mitkä eleet paljastaa että mies on kiinnostunut?
Tarviin nyt apua...samalla kurssilla mun kanssa on yks aivan ihana mies ja haluaisin tietää voisiko se olla kiinnostunut myös musta. Vaikuttaa vähän ujolta tapaukselta, eikä hirveästi ota katsekontaktia oikein kehenkään. Mutta onko jotain muita pieniä eleitä kehonkielessä tai jotain mistä voisi päätellä että on kiinnostunut?
Kommentit (41)
Se ois jo tehny jotain jos ois kiinnostunu.
Miten edes joku voi välittää jonkun randomukon kiinnostuksesta tai koko ukosta.
Jos ei ole edes katsonut sua niin miten voisi olla kiinnostunut? Kun mä olen kiinnostunut naisesta niin katson intensiivisesti silmiin metsästäjän katseella. Olen itsekkin ujo, mutta ei se ujous katsomiseen vaikuta tai panemiseen.
Haluatko olla sen kanssa vai haluatko että joku toinen on sen kanssa? Jos ensimmäinen, niin toimi!!!
Jos on ujo, niin oletko huomannut että joskus olisi salaa katsellut?
Jotkut miehet ovat aika helposti luettavissa ja toisista taas ei millään arvaa.
Kauhea kanki pystyssä on melko varma merkki.
Hinkkaa omaa k.yrpäänsä ja lopulta ottaa sen esiin ja karjuu että, no miten on beibi, laitetaanko kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa ahteria, sitten se näkee.
Ei kaikki miehet tykkää helpoista naisista ja joitakin tuollainen suorasukaisuus voi jopa naisessa inhottaa.
Noo se ainakin jos uuninpankolta kinttu koholla ravistaa pitkää pierua.
Vierailija kirjoitti:
Noo se ainakin jos uuninpankolta kinttu koholla ravistaa pitkää pierua.
:D
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole edes katsonut sua niin miten voisi olla kiinnostunut? Kun mä olen kiinnostunut naisesta niin katson intensiivisesti silmiin metsästäjän katseella. Olen itsekkin ujo, mutta ei se ujous katsomiseen vaikuta tai panemiseen.
On katsonut joskus kyllä ja jos katson takaisin niin katsoo äkkiä muualle...tarkoitin vain ettei hirveästi hae katsekontaktia yleisesti kehenkään. On ehkä vähän epäsosiaalinen, mutte ei välttämättä niin ujokaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On katsonut joskus kyllä ja jos katson takaisin niin katsoo äkkiä muualle...tarkoitin vain ettei hirveästi hae katsekontaktia yleisesti kehenkään. On ehkä vähän epäsosiaalinen, mutte ei välttämättä niin ujokaan.
-ap
Vinkkaa silmää ja lipase huulia ensikerralla kun katsoo sinua.
Jos mies ei tee mitään aloitetta niin tuskin on kiinnostunut?...tai voihan olla vain varattu, eli ei siksi halua sulta huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
:D No en todellakaan! Ehkei se sitten vaan ole kiinnostunut kun ei ole tehnyt mitään aloitettakaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
:D No en todellakaan! Ehkei se sitten vaan ole kiinnostunut kun ei ole tehnyt mitään aloitettakaan :/
Ja ap oli tämä
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tee mitään aloitetta niin tuskin on kiinnostunut?...tai voihan olla vain varattu, eli ei siksi halua sulta huomiota.
Ujo mies ei tee aloitetta suoraan, mutta katselee kyllä ja puhuu. Näin itse ainakin.
Pullistunut housujen etumus.