Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##Jouluntähtösten maanantai##

19.05.2006 |

Moikka kaikki!

mulla oli keskiviikkona lääkäri aika ja siellä masussa pienen pieni sydän sykki :) Lääkäri epäili et raskaus olis jo pidemmällä kohdun koosta päätellen mut sit se kone näytti et viikkoja olis sillo ollut 7+6 eli vähemmän kuin menkoista päätellen luultiin (8+4)... sit se lääkäri jo sanoi et katsotaas jos täältä löytyy toinen sikiö!! Mut ei sieltä löytynyt kuin yksi ja huokaisin helpotuksesta... En kyl jaksaisi kahden neljän pienen lapsen kanssa arkea pyörittää... mut ei sit ruvettu sitä laskettua aikaa viel muuttaa et sit katsoo uudestaan siel np-ultrassa...

Paha olo on hieman hellittänyt mut väsymys painaa päälle...

Pahoittelut vielä keskenmenon kokeneelle ja sinulle jonka mies jätti... tuntuu todella pahalle teidän molempien puolesta. voimia eteenpäin.

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi Stadu (toivot. oli sun nim. merkki) just samoin että olin menkkojen mukaan laskettuna 9+5 kun menin lääkärin ultraan niin sitten se saikin viikkoja vasta 8+3, mutta ei kanssa alettu muuttamaan kun menen tohon np-ultraan niin se tarkastellaan sitten uudelleen, sanoi se lääkäri että silti noissa ultrauksissa on +/-6 päivää heitto tai siis voi olla. No nyt sitten parin viikon päästä selviää millä viikoilla sitä nyt sitten mennään.

En muista nimimerkkiä mutta sinä jotka sait tylyn tuomion ettei sectiota niin älä vaan missään nimessä anna periksi, vaadit vaan loppuun saakka sectiota ja menet pelkopolille ehdottomasti. Inhottavaa " tappelua" on varmaan tiedossa mutta periksi ei kannata antaa, olkoon hävijänä kerrankin joku muu kun itse.

Hyvää viikonloppua kaikille tähtösille.

rv.11+1

Vierailija
2/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, onhan se mukavaa, et viikonloppu painaa päälle, mut voishan kyseessä olla vaikka ens viikon pe kun on se ultra silloin.

Mä ihmettelen näitä sairaaloiden periaatteita... Miksi nekin vaihtelee ihan älysti? Esikoisen odotusaikana tuli asiasta ihan ohjelma, missä eri sairaalan edustajat otti kantaa siihen, miten heidän sairaalassa menetellään ja miksi. Oli siellä sitte aika kirjavaa joukkoa ja muistan, että just tuo KOKS:n edustaja oli tiukkana. Mut jos synnytystä pelkää niin Suomessa on vaihtoehto, se on oikeus! Ikäväähän se olis väen väkisin tehdä iloisesta tapahtumasta pelätty ja kamala!!! Me tuetaan sua täällä palstalla ihan viimeiseen riitaan asti, kyllä sä voiton viet!!!

Jänniä on myöskin nuo heittelevät lasketut ajat. Itelläni heittoa ei voi olla, hävettää myöntää, mut tiedän tarkan päivän kun vaihtoehtoja ei juuri ole kun oltiin tuossa maaliskuussa koko ajan eri aikaan kotikaupungissa ;-) Päivällä voi heittää kun ei hedelmöitysajankohtaa voi tietty tarkasti sanoa, mut mahtaakohan ne sitä muuttaa..

Viikonloppuja kaikki!

Tiina 11+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Senna :( Toisen pelkoa on aina ilmeisen helppo vähätellä... Tuollaisesta kokemuksesta se sisäinen taakka vasta kasvaakin ja lumipallo alkaa vyöryä eteenpäin, mutta muista että tällaisilla asioilla on tapana selvitä aina! Kunhan jaksat vain tuoda asiasi ja oikeutesi esille. Kokemusta on ja ylilääkärin huoneessa on monet itkut tullut itkettyä. Tosiaan täällä kyllä takanasi ollaa ihan täysillä.

Joku taisi kysellä mamma shortseista. H&M:llä näytti olevan aika kivoja. Ei siis nettikaupassa vaan ihan kaupassa...

Ei muuta kun jatketaan odottelua!

-pritta- rv8+5

Vierailija
4/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse omaan kysymykseeni heti: vielä ei ole mitään käytössä. Eilen alkoi farkkujen nappi tuntua tukalan tiukalta. Kurvasin Bebesiin tutkimaan valikoimia. Vähän nolotti olla siellä näin pienimasuisena, hih.

Täytyy viikonlopun mittaan tutkia housuvarastot, housuista taitaa ensin ottaa kiinni tuo masu. Toivottavasti tavallisilla yläosilla selviää pidempään.

Senna taisi olla se, joka oli käynyt varsinaisella diktaattorilääkärillä. Kyllä kuulosti kovin antiikkiselta tuo asenne. Toivottavasti raskauden edetessä päätös pelkosektiosta tulee!

Tänään oli eka neuvola. Onneksi terkkarini on maanläheinen, joustava ja rempseä nainen. Hän sattuu olemaan muuten samanikäinenkin.

Nyt odotellaan kutsua np-ultraan. Ensi viikolla pitäisi käydä labrassa verikokeessa, sillä minun onnettomista suonistani ei kokematon näytteen ottaja verta saa...

Oikein mukavaa viikonloppua, tähtöset!

Vierailija
5/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin: kaksi puseroa olen vero-modasta ostanut sarjassamme löysempää mallia. Farkut tuntuu hieman ahdistavilta, mutta menevät toistaiseksi. (johtuu hirveestä turvotuksesta)

Uudet työhousut tarvitsisin kohta..mutta ei voi vielä pyydellä nuita, kun en ole työnantajalle hiiskunut raskaudesta. Juuri hoidan työkaverin äippäloman sijaisuutta ja jotenkin tuntuu, että esimies vetää herneen nokkaan, kun kuulee minun " ilouutisen" jossain välissä.

Vaikka eikai se minun ongelma ole hommata uutta työntekijää omien hommieni tilalle. Onpas mulla stressinpoikase perjantaina..vaikka viikonloppuna pääsee huilimaan " toimistotöistä" ! :))

T. Tirppana24 + salamatkustaja 8+2

Vierailija
6/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh kun aika kuluu niin hitaasti ensimmäistä neuvolaa ja ultraa odotellessa! Neuvola vasta toukokuun viimeisenä päivänä, viikkoja silloin jo 11+4 ja ultra seuraavana päivänä. Ainakin sen jälkeen voi jo kertoa raskaudesta " julkisemmin" , siis mikäli kaikki on kunnossa. Laskettu aika on neuvolan laskurin mukaan 16. päivä, tuolla listassa taitaa olla vielä näiden sivujen mukaisesti 17. Ja pitäisi olla tarkka, tunsin ovulaation erittäin selvästi :)

Vaatteita ei ole vielä tarvinnut uusia, farkkuja kun en käytä muutenkaan. Kai pian täytyy hankkia jotain joustavaa ;D. Olen näköjään kehittänyt himon mansikkajäätelöön, täytyy vähän rajoittaa... Olisi se noloa neuvolassa huomata, että jo alkuun on tullut 5 kg lisää painoa :P

Nostan huikean suurta hattua hänelle, joka jäi yksin odottamaan. Yksinhuoltajan osa ei ole helppo, toivottavasti läheisistä löytyy muuten hyvä turvaverkko. Apua saa ja sitä kannattaa opetella pyytämään. Useimmissa kaupungeissa on myös " yksinhuoltajien olohuoneita" , vertaisryhmiä. Sellaiseen voi hakeutua jo odotusaikana, kun mieli on herkillä ja kaikki tuki tarpeen. Lämmin halaus näin virtuaalisesti!

Tinuri ja Itu 9+6 (jos oikein laskin ;D)

Vierailija
7/9 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille raskautetuille ;) ja tosiaan hyvää viikonloppua.

Olen ollut koko viikon kursseilla ja oli ihanaa tulla kotiin. Ikävä kysymys olisi yksi: minulla oli eilen kerran ja tänään kaksi kertaa paperissa himppu punaista verta kun pyyhin. Alavatsaa myös vähän jomottaa(menkkamaisesti). Onko teillä kokemusta??? Nyt on suunnilleen se kun menkkojen pitäisi alkaa (11+4). Voiko johtua jostakin vaarattomasta vai onkohan tosi ikävää... Kyllähän se ajan kanssa selviää, mutta ymärrätte varmaan huoleni!!! Noita keskenmenoja on monta takana ja toivoisin NIIN kovasti tätä lasta (kuten varmasti jokainen täällä).

Jos joku näkee tämän ja viitsii vastata, olen todella kiitollinen.

Joka tapauksessa mukavaa viikonloppua kaikille!! T. Maituliini

Vierailija
8/9 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noita menkkamaisia kipuja kaiketi pitäisi olla vaikka pientä vuotoa olisikin. Oletko tietoinen istukan paikasta, sekin voi vuotaa? varsinkin jos veri on helakan punaista kävisin lääkärissä, rusehtava vuoto ei niinkään ole vaaraksi. Toivottelen onnea ja tarrasukkia sinulle :-) oma napa on ollut kiltisti tänään, ei järin suurta pahoinvointia enää ja sänkyynkään ei ole tarvinnut kaatua vielä. 14 tuntia pystyssä ilman taukoa on mulle saavutus... voi kostautua huomenna tai sitten alan voimaan paremmin? kaurakeksi pussi sängyn vieressä saattoi auttaa siihen että olo on ollut hyvä tänään, ihan pari pientä ohimenevää kuvotusta, mutta pientä verrattuna pariin viime viikkoon. gallupista. Äippävaatteet on käytössä, turvotus on kovaa vatsan alueella ja kohtu korkealla lääkärin mielestä, joten odotan sitä kesäkuun alun ultraa, josko salamatkustajia onkin useampia, jos maltan olla käymättä yksityisesti... mutta on niin kallista.

Vierailija
9/9 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa pää tehdä kepposia raskauden ansiosta... Niin perjantai minun sinne piti kirjoittaa mut maanantaiksi se sit näköjään meni... mulla muistikin pätkii, mistä lie johtuu... mut kivaa viikonloppua kaikille viel kerran...