Käyttääkö joku oikeasti kampaa?
Kommentit (24)
Käytän tupeeraukseen joskus.
Myös kun olin lyhythiuksinen niin en edes omistanut harjaa, pelkkiä kampoja vaan.
Harvapiikkisellä oion suihkun jälkeen.
Suihkun jälkeen käytän. Hiukset kuivuu paremmin ja suoremmiksi kammattuna. Mun hiukset ei oikein kestä märkänä harjaamista.
Olen koko aikuisikäni käyttänyt harvapiikkistä kampaa (haravakampa?). Nykyinen kampani on iältään varmaan 20 vuotta. En raaski vaihtaa, koska uusissa haravakammoissa ne piikit ei ole niin sileät reunoista.
Ei kukaan maailmassa käytä kampaa. Niitä valmistetaan ihan huvikseeen vaan, jotta saadaan muovijätettä.
Muita kysymyksiä?
Harvapiikkistä kampaa märkien hiusten kampaamiseen ja tiheämpää tupeeraukseen.
Käytän, sillä metallipiikillä saa suoran jakauksen
Kampa on aina mukana, koska sen saa taskuun. On tien päällä huomattavasti näppärämpi kuin harja.
Hanki sinäkin kalju niin kuin minäkin eikä takkuisista hiuksista tarvi murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinäkin kalju niin kuin minäkin eikä takkuisista hiuksista tarvi murehtia.
Tosin minulle se tuli pyytämättä muttei yllätyksenä :)
Kaikki paskavammaisia tekosyitä kyllä ollaan kuultu kammalle kautta aikain. Mutta en minäkään tosiaa pysty ymmärtämään.
Käytän, otsatukan saa sillä hyvin kammattua. Lisäksi toisen pään piikillä saa suoran jakauksen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paskavammaisia tekosyitä kyllä ollaan kuultu kammalle kautta aikain. Mutta en minäkään tosiaa pysty ymmärtämään.
Varmasti on paljon muutakin, mitä et ymmärrä.
Teillä naisilla on niin ihanat letit, että ei ne mitään kampoja kaipaa.
Vanhana ihmisenä kampaan harvat hiukseni.
Naurattaako ihan kamalasti?
Suoristusraudan kanssa käytän kampaa, tulee siistimpi lopputulos.
Hieman ohi aiheen. Mummoni ja appivanhemmat käyttävät kampaa aina, kun saapuvat johonkin. Itse en juuri koske hiuksiini päivän aikana, mutta nuo kampaavat hiuksensa aina saapuessaan, minua se huvittaa, kun eroa aiempaan ei edes huomaa.
Mulla ei edes ole harjaa, joten käytän kampaa. Mulla on jotenkin sellainen hiuslaatu, että sen saa harjalla vaan takkuun, harvapiikkinen kampa on paljon parempi.
Käytän. Sellaista harvapiikkistä, ei mene kiharat pörrölleen.