Rintojen imemiseen liittyen
Tähän alkuun, että ihan tosissani ja rehellisesti tätä kirjoitan. En oo mikään "trolli" tai mikä lie mitä joku varmaan tulee huutelemaan.
Eli tahtoisin kuulla onko muita samanlaisia ja että onko tää "normaalia"..
Olen tosi nuori ja naimisissa ja lapsia ei vielä.
Seksin aikana tai siis ennen varsinaista yhdyntää esileikin aikana mies tykkää imeä nännejäni ja nauttii kuulemma itsekin tosi paljon ja muuttuu tosi kovaksi sitä tehdessä. Siis ihan sillee "vauvamaisesti" imee ja välillä suukottelee ja puristaa kädellä ja taas imee. Mä rakastan tätä ihan MIELETTÖMÄSTI siis oon ihan hulluna siihen, että mies imee mun rintoja. Oon lukenut, että monet naiset ei tykkää (varsinkin jos on lapsia) siitä että iso aikuinen mies käyttäytyy "vauvamaisesti" ja varsinkin jos imettävät lapsiaan, niin mies tekemässä samaa puistattaa monia. Mä en tiedä miten mun tapauksessa kävis jos raskautuisin (on haaveissa ja suunnitelmissa) ja imettäisin lastani. Varmaan muuttuis vaan vauvan ruokinnaksi eikä kiihottais samalla tavalla. Vähän pelottaa kyllä. Toki oon lukenut, että joitakin imettäessä kiihottaa juuri se imeminen itsessään tai se tunne, eikä todellakaan mikään ajatus vauvasta missään sairaassa mielessä.
Jokatapauksessa siis, itse nautin rintojeni imemisestä ihan uskomattoman paljon, pelkkä ajatuskin siitä saa mut sekaisin koska se vaan tuntuu älyttömän hyvältä. Kiihottaa tietty, ja tulee sellanen kokonaisvaltainen hyvänolon tunne ja rentoutuminen vartaloon. Jos makoilen sängyllä yksin kotona vaikka, kaipaan sitä tunnetta että mies olisi vieressä imemässä ja koskemassa mua. Kuulostan varmaan ihan hullulta, apua :D Joku varmaan haukkuu kohta pakkomielteiseksi tai jotain.
Siis ei mun mies todellakaan käyttäydy mitenkään "vauvamaisesti" muulla tavoin, hyi en tykkäiskään semmosesta. Ei lässytä eikä leiki mitään vauvaa. Mies on tosi maskuliininen ja vaan itsekin nauttii ja kiihottuu kovasti kun imee mun rintoja. Ihan sillee kunnolla makaa mun vieressä peiton alla vaikka, pää tyynyllä sillee ihan "kunnolla" imee pitkän aikaa eikä mikään nopea suukottelu ja imeminen ohimennen...
Mulla ei oo mitään pervoja vauvafantasioita eikä mitään, mut siis musta se on vaan niin taivaallisen ihanaa katsoo mun miestä kun se imee mun rintoja ja silittää sen hiuksia. Se tunne on niin järjettömän ihana ja kiihottava. Varsinkin jos loppuvaiheessa ennen yhdyntää kokeilen ja tunnen kuinka mies tullut todella kovaksi imemisen aikana. Vähän "hävettää" myöntää tää vielä loppuun, mut ajatus siitä että mun iso maskuliininen mies illalla pimeessä sängyssä peiton alla nukahtais siihen imemiseen kiihottaa ihan älyttömästi :D Ja näin on tapahtunutkin siis joskus väsyneenä työpäivän jälkeen seksin aikaan saattaa melkein nukahtaa tehden sitä, kun muutenkin on jo rentoutuneessa asennossa sängyllä maaten.
Tää rintojen imeminen on siis taivaallista sillon varsinkin ennen kuukautisia kun rinnat turpoaa, tulee todella aroiksi ja kipeiksi. Sillon vaikka ne sattuu ja joskus aamuisin oikein "tykyttää" kun on niin pingoittuneet ja turvonneet, niin jos rentoudun miehen viereen ja se alkaa imemään niin unohtuu se kipukin ihan uskomattoman nopeasti ja muuttuu taivaalliseks hyvänolon tunteeks.
Siis onko muita samanlaisia jotka nauttii tästä näin paljon? Olis tosi mielenkiintosta kuulla, jos joku on samanlainen ja lapsen saaduttua ja lasta imetettyä että mitä on sit tapahtunu. Onks se enää samanlaista vai muuttuuko rinnat täysin epäseksuaalisiks sen jälkeen? Entä jos seksin aikana rinnoista tulee maitoa, eihän mies sit enää voi jatkaa tätä imemistä ku olishan se varmana outoo ja ällöttävää miehelle se maito. :D
Pliis asiallisia vastauksia kiitos..
Kommentit (31)
Ehdottomasti kannatan rintojen imemistä. Olen saanut seksin aikana orgasmin vain kerran elämässäni, ja se tapahtui, kun poikaystävä imi, puristeli ja kevyesti puri nännejäni.
Rintojen imeminen on alkanut tuntua kiusalliselta sen jälkeen kun on nähnyt riittävästi mihin niitä oikeasti käytetään ja mihin ne on tarkoitettu. Eli lasten tulon jälkeen ei ole houkuttanut. Vaimon tissit on kyllä edelleen oikein hyvät, eli ei ole kyse siitä, että imettäminen olisi "pilannut" rinnat.
imen imen ja imen... aina kun vaan saan
Vierailija kirjoitti:
Rintojen imeminen on alkanut tuntua kiusalliselta sen jälkeen kun on nähnyt riittävästi mihin niitä oikeasti käytetään ja mihin ne on tarkoitettu. Eli lasten tulon jälkeen ei ole houkuttanut. Vaimon tissit on kyllä edelleen oikein hyvät, eli ei ole kyse siitä, että imettäminen olisi "pilannut" rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, kun en kokenut mitään mielihyvää rinnoista ennen lasten saantia, enkä sen aikana. Mutta nyt on yht’äkkiä tullut perversio tähän, että haluaisin miehen imevän vaikka joka ilta tissiä. Se helpottaa pakottavaan kipuunkin.
Kyllä minäkin muistan jonkun tuollaisen jutun, että niitä nännejä ei saanut stimuloida raskaana ollessa, ettei synnytys käynnisty ennenaikaisesti. Toisaalta jotkut imettävät vielä edellistä koko raskauden ajan ja sen jälkeen molempia.
Vauvan kanssa ei voi olla mitään läheisempää kuin imetys. Se on liikuttavaa nähdä miten täydellisesti pieni voi rentoutua siinä ihokontaktissa. Odotappa vaan sitä aikaa.😊
Ja ei näiden leikkien tarvitse miehen kanssa loppua siihen lapsen tuloon. Niin kuin joku viisaasti kertoikin niin iholla olo lähentää.
Meitä on moneksi, itse taas inhosin sitä oikeaa imetystä. Uskomattoman tylsää ja puuduttavaa hommaa. Tein sen vain lapseni parasta ajatellen.
Innostuin tuosta miehen imettämisestä vuosia sen jälkeen kun lapseni oli vauva. En yhdistä asioita millään tavalla mielessäni, aikuisen miehen kainalossa pitäminen ja "imettäminen" on seksikästä ja saa siitä helposti orgasmin (yllätti itsenikin), kun taas lapsen ruokkiminen oli vain pakollinen paha.Ja ei, rintojen imeminen ei taatusti aiheuta keskenmenoja tms. Lopettakaa nyt jo.
Tuleeko sinulta maitoa...vai "kuivaimetätkö"?
Ainoa lapseni on 9-vuotias. Mitäpä lottoot, tuleeko maitoa? Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, kun en kokenut mitään mielihyvää rinnoista ennen lasten saantia, enkä sen aikana. Mutta nyt on yht’äkkiä tullut perversio tähän, että haluaisin miehen imevän vaikka joka ilta tissiä. Se helpottaa pakottavaan kipuunkin.
Kyllä minäkin muistan jonkun tuollaisen jutun, että niitä nännejä ei saanut stimuloida raskaana ollessa, ettei synnytys käynnisty ennenaikaisesti. Toisaalta jotkut imettävät vielä edellistä koko raskauden ajan ja sen jälkeen molempia.
Vauvan kanssa ei voi olla mitään läheisempää kuin imetys. Se on liikuttavaa nähdä miten täydellisesti pieni voi rentoutua siinä ihokontaktissa. Odotappa vaan sitä aikaa.😊
Ja ei näiden leikkien tarvitse miehen kanssa loppua siihen lapsen tuloon. Niin kuin joku viisaasti kertoikin niin iholla olo lähentää.
Meitä on moneksi, itse taas inhosin sitä oikeaa imetystä. Uskomattoman tylsää ja puuduttavaa hommaa. Tein sen vain lapseni parasta ajatellen.
Innostuin tuosta miehen imettämisestä vuosia sen jälkeen kun lapseni oli vauva. En yhdistä asioita millään tavalla mielessäni, aikuisen miehen kainalossa pitäminen ja "imettäminen" on seksikästä ja saa siitä helposti orgasmin (yllätti itsenikin), kun taas lapsen ruokkiminen oli vain pakollinen paha.Ja ei, rintojen imeminen ei taatusti aiheuta keskenmenoja tms. Lopettakaa nyt jo.
Tietojen pihtaaminen ei ole kysyjän vika... sherlock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietojen pihtaaminen ei ole kysyjän vika... sherlock
Kirjoitin ihan selvästi, että innostuin mieheni imettämisestä vuosia sen jälkeen kun lapseni oli vauva. Luulisi siitä osaavan päätellä jotain, jos lukutaitoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen oli saavinaan orgasmin kun ainoastaan lupsuttelin hänen rintojaan kiireettä varmaan tunnin.
Ei hänellä ainakaan mitään intressiä ollut teeskennellä sinä, makoiltiin siis vain lähekkäin ja minä imeskelin rintoja, ei mitään naimista,sormeilua,dildoilua.
M
Tottahan siinä orgasmi tulee, joskus heti, joskus kestää pidempään. Taivaallista!
Mun naisystävän saa nopeimmin kuumaksi, kun imeskelen hänen tissejään.