Lähestymiskielto
Onko kellään tietoa/ kokemusta lähestymiskiellon hankkimisesta? Millä perusteilla sitä voi hakea, mitkä on riittävät perustelut? Exäni on eromme jälkeen alkanut "vahtimaan" elämääni, aivan liikaa. Ovikellon/summerien soittelua öisin, useaan kertaan viikossa. Puhelin soi jatkuvasti/ viestejä tulee koko ajan. Minne menenkin autolla, hän ajaa usein samoilla alueilla ihan yhtäkkiä ja saattaa esim seurata autoni perässä pitkään.Käy vanhemmillani kyselemässä minua ym. Ahdistavaa, pelottaa mitä vielä ja kuinka kauan?
Kommentit (31)
Jos joku on sekaisin, niin ei sellaista ihmistä mikään kielto estä. Tietysti se kannattaa hakea, mutta kannattaa olla realisti sen suhteen mitä yksi paperi voi muuttaa.
Kyllä minua hirvittää ajatus esim tulevasta kesästä ja mökkeilystä, olen melkein varma että ajelee mökille tarkastelemaan ja usein siellä ovat vanhempani. On hän kerran mennyt heidän kotiin vara-avaimellakin kun ovikello ei toiminut. Ihan pokkana vaan oli kysellyt kuulumisia. Avaimet paikka vaihdettiin heti.
Mä en suosittele mitään lähestymiskieltoja vaan että muutat ja pistät osoitetietosi maistraatissa salaisiksi. Ei noille narkkareille sama tehoo kuin normi kusipäälle.
Onko tää provo.
Miten muuten joku sekaantuis noin sekoon tyyppiin ja tekis lapsia huumeiden käyttäjän kanssa. Siis mikäli sikäli on itse ihan normaali.
Ja kaikkein uskomattominta on että oikein vara-avain on anoppilaan eronkin jälkeen?? Joo, taisit jäädä kiinni valheesta
Huumeet tuli kuvioon mukaan viimeisinä aikoina kun olimme yhdessä. Löysin itse takin taskuista, autosta, tupakka-askin paperin takaa. Juuri siksi eron teinkin, ja jouduin sen tekemään pikaisesti. Vara-avain vanhemmilleni on ollut talolla piilossa, jo vuosia samassa paikassa. asuin exän kanssa nuorena vanhempieni yläkerrassa, joten avainta käytettiin usein yhdessä. pakkohan ei ole uskoa mitään kirjoitusta, mutta huvikseen en tälläistä asiaa kirjoita, kivaa tämä ei ole ollenkaan. luin kommenttisi ja hetken mietin taas, uskooko kukaan jos vien asiaa eteenpäin. Onneksi on todisteita edes jonkun verran.
vara-avainta ei yleensä kuljeteta mukana vaan se on nimensä mukaisesti vara-avain. Vai kuljetatko itse avainta ja vara-avainta laukussa?
What are you waiting for. Mieshän on kävelevä aikapommi. Päässään pyörii vain huumeet ja sinä, pakkomielteenään molemmat. Huomenna vain rohkeasti yhteys polliisiin.
Sitä on miettinyt riittääkö perustelut ja uskotaanko minua, uskallanko tehdä ilmoituksen ja miten se tehdään. Sain noista linkeistä hyviä puhelinnumeroita, joista saa apua tässä asiassa ja tietoa ilmoitusen tekemisestä. En odota enää, nyt toimin, heti aamulla! Se on nyt varma.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 03:30"]
Sitä on miettinyt riittääkö perustelut ja uskotaanko minua, uskallanko tehdä ilmoituksen ja miten se tehdään. Sain noista linkeistä hyviä puhelinnumeroita, joista saa apua tässä asiassa ja tietoa ilmoitusen tekemisestä. En odota enää, nyt toimin, heti aamulla! Se on nyt varma.
[/quote]
Peukutan tätä!
No huhuh, tosi ikävää.
Mulla tuli mieleen, että sit jos hankkisit sen lähestymiskiellon, niin luuletko että tyypistä voisi olla uhkaa vanhemmillesi? Jos kuitenkin heidänkin asuinpaikkansa tietää. Että voikohan hän provosoitua siitä lähestymiskiellosta.
Silti sinuna hankkisin sen lähestymiskiellon. Pitäisi loppua kuin seinään koko juttu ja jos ei, niin ei kun kilautus poliisille, niin tyyppi on vaikeuksissa...