Mies pakottaa aina suihkuun ennen kuin tekee minulle suuseksiä
Kommentit (31)
Oletko varma ettei pillusi haise pahalle? Jospa sulla on joku tulehdus?
Jorma on oikeasti av-mamma, jolla on rämemajava. Tottakai Jorman pitää pestä pillu saadakseen suuseksiä. Jos Jormalla olisi karvaton, kaunis ja hyvänmakuinen viivapillu, voisi Jorma saada nuolentaa myös ilman pesullakäyntiä.
-Varma tieto-
No väliäkö tuolla, jos pesemään joutuu. Ite haluaisin suuseksiä, mutta mies ei anna...
Pillun pitää haista pillulle ja piste! Mun tyttöystävä ottaa multaki suihin ihan kyselemättä eikä oo koskaa valittanu että haisis tai maistuis pahalta... toki käyn lähes päivittäin pesulla, että ei se kauaa ehi hikisissä kalsareissa muhia. Sama on tyttöystävällä. Mutta minä oikeasti tykkään pillun hajusta ja mausta, vähän suolainen maku ja se hieman virtsainen imelä haju.. aah.. tyttökaveri joskus yrittää estellä nuolemista "ettei ole pessyt alapäätä tänään". Mutta kyllä siinä hänestäkin on jotain kiihottavaa, kun silti nuolen, Tosi helposti turpoaa paikat ja tulee..
Mua ei kukaan pakota. Käymme kumpikin ihan itse pesulla ennen seksiä vaikka mieheni haluaakin minut mielummin pesemättömänä. Valittaa että liian puhdas pillu ei maistu miltään. Pitää juuri siitä "riistan" mausta ja tuoksusta, mun römpsä ei ehdi päivän aikana vielä pahalle haisemaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 23:44"]
Onko normaalia?
[/quote] EI ole normaalia, esim minä joka olen 45-vuotias ja kun harrastan suuseksiä yhden ihanan 63-vuotiaan ns. jalkavaimon kanssa, on aivan ihanaa maistaa piparin maku kun kyseinen nainen istuu päälläni.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 23:44"]
Onko normaalia?
[/quote] EI ole normaalia, esim minä joka olen 45-vuotias ja kun harrastan suuseksiä yhden ihanan 63-vuotiaan ns. jalkavaimon kanssa, on aivan ihanaa maistaa piparin maku kun kyseinen nainen istuu päälläni.
Mun mies on myös joku siisteysfriikki. Se ei usko vaikka sanon, että käyn kyllä päivittäin suihkussa ja olen puhdas...Se siis toivoisi että pesisin hampaat monta kertaa (enemmän kuin aamuin illoin) päivässä ja kävisin suihkussa ennen seksiä. Nuolentaa on ihan turha odottaa jos en ole miehen paikalla ollessa käynyt pesulla. Peppuseksiin se ei suostu vaikka olen yrittänyt pyytää.
Seksi on sen mielestä parasta saunan jälkeen pimeässä. Kohtuullisen hyvä nuolenta on sen bravuuri. Muuten se osaa vaan nylkyttää tai maata lahnana. Kestävyyskin on heikko. Minulle seksi on tärkeää ja sen pitäisi olla hauskaa ja molempia tyydyttävää. Tän äjän kanssa en ole saanut orgasmia puoleen vuoteen. Kaiken huippu on, että se ei pidä sitä ilmeisesti ongelmana, etten laukea. Ei puhettakaan, että se saatuaan hoitelisi mut loppuun. Jos kovasti pyydän se voi hetken hiplata ja sanoo sitten, ettei nyt jaksa, myöhemmin sitten- eli ei koskaan. Sydän itkien muistelen mennyttä seksielämääni. Luulin että se oppisi paremmaksi rakastajaksi mutta se ei edes halua kehittyä. Mitä mä voin tehdä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 15:01"]
Mun mies on myös joku siisteysfriikki. Se ei usko vaikka sanon, että käyn kyllä päivittäin suihkussa ja olen puhdas...Se siis toivoisi että pesisin hampaat monta kertaa (enemmän kuin aamuin illoin) päivässä ja kävisin suihkussa ennen seksiä. Nuolentaa on ihan turha odottaa jos en ole miehen paikalla ollessa käynyt pesulla. Peppuseksiin se ei suostu vaikka olen yrittänyt pyytää.
Seksi on sen mielestä parasta saunan jälkeen pimeässä. Kohtuullisen hyvä nuolenta on sen bravuuri. Muuten se osaa vaan nylkyttää tai maata lahnana. Kestävyyskin on heikko. Minulle seksi on tärkeää ja sen pitäisi olla hauskaa ja molempia tyydyttävää. Tän äjän kanssa en ole saanut orgasmia puoleen vuoteen. Kaiken huippu on, että se ei pidä sitä ilmeisesti ongelmana, etten laukea. Ei puhettakaan, että se saatuaan hoitelisi mut loppuun. Jos kovasti pyydän se voi hetken hiplata ja sanoo sitten, ettei nyt jaksa, myöhemmin sitten- eli ei koskaan. Sydän itkien muistelen mennyttä seksielämääni. Luulin että se oppisi paremmaksi rakastajaksi mutta se ei edes halua kehittyä. Mitä mä voin tehdä?
[/quote]
Vaihda miestä. Täysi urpohan tuo on.
Hygienia ennen kaikkea!!! Mitäs itse ajattelet pesemättömästä ****?