Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te pienirintaiset haluaisitte isommat, eikös rinnat ole vain lapsen ruokintavälineet? Ja pienistäkin tulee maitoa.

D-kuppi
18.03.2019 |

Kertokaapas.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin isot että saisin edes joskus elämässäni miehen. Mutta kun ei niin ei. Aa-kuppina pysyvät vaikka oli painoni sitten 45 kg tai 70 kg. En ymmärrä mikseivät kasva. Äidilläni g-kuppi.

Kuules nyt, ei meitä miehiä, jotka olemme normaalilla älyllä varustettuja ja emon tissistä vieroitettuja ilman pahoja vieroitusoireita aikoinaan, tisseillä saa. Kyllä siihen vaaditaan muuta.

Esimerkkinä voisin sanoa, että aivot ja mukava huumorintajuinen luonne, sekä ulkonäöstä senverran, että pilke silmäkulmassa olisi positiivinen plussa( merkki huumorista)

Näillä meitä MIEHIÄ saa ( keskenkasvuiset emon tissipojat ovat asia erikseen sitten)

M 36

Vierailija
42/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua isompia! Mulla on normaalisti pienet ja terhakkaat A-kupit. Eivät ole tiellä urheillessakaan. Nyt imetän, joten rinnat ovat isommat. En tosin tiedä, mikä kuppikoko.

Miten olet onnistunut saamaan miehen itsellesi? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vien miehen kun miehen älylläni.

Vierailija
44/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua isompia! Mulla on normaalisti pienet ja terhakkaat A-kupit. Eivät ole tiellä urheillessakaan. Nyt imetän, joten rinnat ovat isommat. En tosin tiedä, mikä kuppikoko.

Miten olet onnistunut saamaan miehen itsellesi? :O

Helposti :-D En oo tuo, ketä tuo huono provo kommentoi, mutta vastaan nyt tähän väliin:

Yläasteella olisin maksanut mitä vain isommista rinnoista., mutta aikuisena A-kupit ovat olleet täydelliset - imetyksen aikana C-kuppisena tunsin itseni todella isokokoiseksi lehmäksi. Nyt 50-vuotta täyttäessäni olen tooodella tyytyväinen pieniin tyttömäisiin rintoihini, jotka eivät roiku yhtään ja joita reilusti nuorempi mieheni rakastaa. Ja todellakin:  kaikki mieheni ovat tietenkin olleet peppumiehiä - eihän kukaan melonimies näihin A-kuppeihin ihastu, mutta näillä mennään ja charmilla loput :-D

Vierailija
45/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakkaat rinnat? Mitä ne tekee, ovatko kovasti ärhäkkäät?

En halua isompia, mutta toivon, etteivät alkaa terhakkaasti ryntäilemään sinne ja tänne.

Vierailija
46/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mulla oli todella pienet, hyvä että niistä sai ollenkaan kiinni. Kyllä vain häpesin niitä (en tarkoita että muiden pitäisi). Kyllä niillä sai lapsen ruokittua, maitoa tuli liiaksikin asti. Nyt kolmekymppisenä rinnat on pienet edelleen, mutta nyt kouraan mahtuvat. Nämä riittää mulle.

Vierailija
47/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen omiini, 70D. Ja muuten ap, D-kuppi ei ole iso, ellet sitten ole lihava ja kokosi tyyliin 85D. 

Kyllä se DD-kuppi näyttää anorektisessa varressa todella isolta.

Ja mikä on se anorektinen varsi? Jos ympärysmitta on 70, niin ei ole ollenkaan anorektinen. (Olen 170 cm ja 60 kg) D-kuppi ei näytä ollenkaan isolta. Ja DD on vain yhden kupin isompi. 

Vierailija
48/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on - mitä palstan keskivertoparikymppiset mimmit eivät vielä tajua - se, että isot rinnat alkavat roikkua iän myötä. Ihan sama mitä uskottelet kiinteistä F-kupeista niin viisikymppisenä ne roikkuu.

Vierailija
49/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi.

Vierailija
50/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi ei ole iso

Vierailija
51/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te pölhöt menette siihen harhaan että D tai DD olisi joku povipommin koko, jota isompaa tuskin onkaan? D on ihan huomaamaton koko jos ympärys on 60-75. )95DD:sä alkaa jo olla kokoa, mutta niin on naisessa muutenkin.

Vierailija
52/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Olen hyvin tyytyväinen omiini, pysyneet kimmoisina ja terhakkoina.

Sama täällä. Jättiläishinkit olisivat sitä paitsi harrastuksissakin, käyn esim tanssitunneilla 3-4 krt / viikko, olisi kiusallista jos lollot heiluisivat sinne tänne. B-kuppi on juuri sopiva.

Olen harrastanut joogaa, pilatesta, tanssia ja montaa muuta lajia isoilla hinkeillä jo vuosikymmeniä. Eivät heilu kun käyttää rintaliivejä (ja jotkut + toppia) . Mikä niissä rinnoissa on sinusta niin kiusallista?

Kiusallista on esim. se, miten tantan näköiseksi jättibosat tekee nuorenkin naisen. Haluan pysyä sirona.

Vierailija
53/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on - mitä palstan keskivertoparikymppiset mimmit eivät vielä tajua - se, että isot rinnat alkavat roikkua iän myötä. Ihan sama mitä uskottelet kiinteistä F-kupeista niin viisikymppisenä ne roikkuu.

Hauskoja nämä teidän "faktat". Ei kenenkään rinnat enää 50-vuotiaana ole kukoistuksessaan ja on hyvin yksilöllistä miten rinnat kehittyvät esim. raskauksien myötä ja vanhenevat. Ei se ole niinkään koosta kiinni. Omat E-kuppini kestivät kaksi raskautta todella hyvin ja ainakin vielä 42-vuotiaana tykkään niistä edelleen, muoto ei ole valahtanut vaikka kiinteys ei ole enää entisellään. Ystäväni taas on pienirintainen ja raskauden ja imetyksen myötä rinnoista hävisi kaikki "täyte", ovat enää kuulemma sellaiset ohuet ja ryppyiset nahanpalat ja hänellä on niistä aikamoinen kompleksi. Toisin päinkin olisi voinut käydä, se  on niin monesta asiasta ja myös geeneistä kiinni. 

Vierailija
54/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Olen hyvin tyytyväinen omiini, pysyneet kimmoisina ja terhakkoina.

Sama täällä. Jättiläishinkit olisivat sitä paitsi harrastuksissakin, käyn esim tanssitunneilla 3-4 krt / viikko, olisi kiusallista jos lollot heiluisivat sinne tänne. B-kuppi on juuri sopiva.

Olen harrastanut joogaa, pilatesta, tanssia ja montaa muuta lajia isoilla hinkeillä jo vuosikymmeniä. Eivät heilu kun käyttää rintaliivejä (ja jotkut + toppia) . Mikä niissä rinnoissa on sinusta niin kiusallista?

Kiusallista on esim. se, miten tantan näköiseksi jättibosat tekee nuorenkin naisen. Haluan pysyä sirona.

Jos osaa pukeutua vartalonsa mukaan, voi välttää tanttalookin :D Ihan muutamat tietyt pukeutumisratkaisut tekevät sen efektin (esim. tiukat T-paidat, jossa korkea ja pieni pääntie, poolopaidat ja babydoll-mallit). Toki siroilla on enemmän valinnanvaraa vaatteiden suhteen, yleensä kaikki näyttää heillä hyvältä. Itse ihailen sellaista tiimalasivartaloa, mutta koska olen itse laiska ja mukavuudenhaluinen pukeutuja, olen ihan tyytyväinen omaan poikamaiseen lookkiini.

Vierailija
55/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette typeriä. Haluaisiko joku isommat jalat? Entä korvat?

Vierailija
56/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, kuppikoko 80F ja vaihtaisin nämä omani 80B tai 80C-kuppiin vaikka heti! Pienennysleikkaukseen en ole vielä uskaltanut mennä.

Vierailija
57/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa olen tyytyväinen näihin enkä halua suurempia. Miehen mielestä nämä ovat isot, mutta mulla on ihan a-kuppi. Miehen molemmat kaksi eksää tosin ovat olleet pieniä ja petite-mallisia mitä olen heidät tavannut, kai nämä ovat verrattuna isommat. Tykkään, kun ei tarvitse ajatella, mistä liivinsä ostaa vai ostaako liivejä, useimmissa vaatteissa voi olla ihan ilman liivejä ja tiukkoihinkin vaatteisiin riittää jotkut kevyesti topatut bralettet, että nännit eivät näy. Toisaalta push-upeilla näistä saa huijattua joitain asuja varten C-kupin, jos haluaa. Isoja tissejä taas ei voi hävittää vaikka urheilun ajaksi halutessaan.

Vierailija
58/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette typeriä. Haluaisiko joku isommat jalat? Entä korvat?

Peniksen? Pituuden? Pepun? Huulet?

Vierailija
59/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisnaaraan rinnat eivät ole pelkästään jälkeläisen ruokintaa varten. Ne ovat kehittyneet kiihottamaan ihmisurosta seksuaalisesti. Suuret rinnat, kapea vyötärö ja suhteessa suuri takapuoli ovat merkki ihmisnaaraan suuresta hedelmällisyydestä. Tästä syystä ihmisurokset eivät yleensä kiihotu kovinkaan paljon pienirintaisista naaraista.

Vastaavia merkkejä ovat mm. paviaaninaaraan kiima-aikana turpoava ja väriä muuttava takapuoli.

Koska ihmisnaaras on periaatteessa jatkuvasti valmis parittelemaan, eikä naaraalla ole mitään erilistä kiima-aikaa, ihmisnaaraan rinnat ovat aina turvonneet huomattavasti yli maidontuotannon tarpeen.

Vierailija
60/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä käsitä minäkään, miksi joku ottaisi silikonit vain saadakseen isommat rinnat. Kun taas nämä omat eripariset, kolmen lapsen jälkeen tyhjät nahkapussit olisi kiva saada jollain täytettyä, ja kokoeroa häivytettyä. Mitään huiman isoja en näistä haluaisi, enkä sellaisia lainkaan roikkumattomia puolipalloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme