Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te pienirintaiset haluaisitte isommat, eikös rinnat ole vain lapsen ruokintavälineet? Ja pienistäkin tulee maitoa.

D-kuppi
18.03.2019 |

Kertokaapas.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen omiini, 70D. Ja muuten ap, D-kuppi ei ole iso, ellet sitten ole lihava ja kokosi tyyliin 85D. 

Vierailija
22/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laittakaa se ympärysmitta mukaan, tuo b- tai d-kuppihan ei kerro mitään. On tosiaan vähän eroa vaikka 70d ja 90d. Ja toinen noista on hoikka ja toinen läski. En ikinä haluais isoja rintoja, tykkään pitää esim. kauniita mekkoja ja jos hoikalla on kovin isot rinnat, niin eihän ne mahdu näihin mekkoihin. Aina pitäs olla joku joustava trikoo tai neule päällä. Ei kiitos. En tarkoita että isot rinnat on rumat, mutta en vaan haluais sellaisia. Tykkään näistä omista keskikokoisista/pienehköistä 70d. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin isommat. Oli aa normaalipainossa BMI n ollessa 22-24. Siis ei rintoja ollenkaan, tyhjät lurpat nahkapussit.

Vierailija
24/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella pienet rinnat, olen leveäharteinen, urheilullinen eli varmaan melko miehekäs monen mielestä. Mies sanoo pitävänsä rinnoistani mutta minulla ne huonontavat itsetuntoni. Inhottaa kun pitää olla isot toppaukset että näyttää siltä että minulla on edes pienet rinnat.. ja kun joka paikassa on näitä "lauta" kommentteja, ne tuntuu pahalta. Minulle on monta kertaa sanottu suoraan että rintani on liian pienet. Laittaisin silikoonit jos olisi varaa niihin.

Vierailija
25/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pienirintaiset tuntuvat kärsivän jostain kompleksista, kun on niin voimakas tarve haukkua isoja rintoja ja vakuuttaa kaikki (ja erityisesti itse) siitä ettei varmasti ikimaailmassa koskaan ikinä haluaisi isoja rintoja, hyi ja yök.

Tietenkin jotkut supersuperisot on jo hankalat, mutta omat F-kupin rintani ovat aivan ihanat.  Hyvänmuotoiset, eivät roiku ja kiihottavat. Pidän lihaksiston ja rintojen verenkierron kunnossa, niin ei tule kipuja eikä rinnat rupsahda sen helpommin kuin pienetkään.

Vierailija
26/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauta rinnat ei ole seksikkäät.

Tämä on kuin suoraan erään teinipojan suusta. Kasvata itsetunto ja lopeta nimittely. T. ope

Vierailija
27/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B75 ja olen oikein tyytyväinen. En missään tapauksessa halua isompia.

Vierailija
28/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isohkot rinnat ja olen tyytyväinen niihin. Mitkään muotovaliot ne ei ole, mutta en välitä enää tuollaisista asioista. Nuorempana vähän häiritsi. Eivät ole myöskään ikinä aiheuttaneet mitään vaivoja kun olen aina käyttänyt oikean kokoisia tukevia rintsikoita.

Vierailija
29/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin isot että saisin edes joskus elämässäni miehen. Mutta kun ei niin ei. Aa-kuppina pysyvät vaikka oli painoni sitten 45 kg tai 70 kg. En ymmärrä mikseivät kasva. Äidilläni g-kuppi.

Rinnoilla ei "saa" miestä, ei ainakaan sellaista kun itse haluaa. Tissipervot jahtaavat kunnon miesten sijaan. Tissipervot eivät arvosta naista vaan kohtelevat seksiobjektina.

T. isorintainen

Vierailija
30/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pidä vaan roikkurintas. Mulla on tyttömäiset ja kauniit.

Ap harrastaa näitä ketjuja, joissa päästään haukkumaan isoja rintoja. Hän tehtailee näitä loppumattomalla syötöllä. Ja sinuun uppoaa?

Vierailija
31/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Pienirintaiset tuntuvat kärsivän jostain kompleksista, kun on niin voimakas tarve haukkua isoja rintoja ja vakuuttaa kaikki (ja erityisesti itse) siitä ettei varmasti ikimaailmassa koskaan ikinä haluaisi isoja rintoja, hyi ja yök.

Tietenkin jotkut supersuperisot on jo hankalat, mutta omat F-kupin rintani ovat aivan ihanat.  Hyvänmuotoiset, eivät roiku ja kiihottavat. Pidän lihaksiston ja rintojen verenkierron kunnossa, niin ei tule kipuja eikä rinnat rupsahda sen helpommin kuin pienetkään.

Miksi niputat kaikki pienirintaiset yhteen? Itse en koe mitään tarvetta haukkua isorintaisia, eiköhän parasta olisi että me kaikki hyväksyisimme rintamme ja muunkin vartalomme sen kokoisina ja näköisinä kuin ne ovat. Itselläni on pienet rinnat joista pidän kovasti enkä kaipaa isompia. 

Vierailija
32/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen omiini, 70D. Ja muuten ap, D-kuppi ei ole iso, ellet sitten ole lihava ja kokosi tyyliin 85D. 

Kyllä se DD-kuppi näyttää anorektisessa varressa todella isolta.

Vierailija
33/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se DD-kuppi näyttää anorektisessa varressa todella isolta.

Koko 55DD https://www.bratabase.com/browse/ewa-michalak/ch-toffik-138/55DD/

Vierailija
34/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mieluusti joko isot tai pienet kunhat olisivat edes samankokoiset ja ei en puhu mistään normaalista pienestä koko erosta vaan toinen ei koskaan kasvanut ja kuppiliiveissä isomalle sopiva kuppi jää pienemmän kohdalla kokonaan tyhjäksi. Mieluummin olisin vaikka ilman näitä. Pienet ne on molemmat mutta toista ei edes ole??

Vierailija
35/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 G ja tyytyväinen.

Vierailija
36/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on B normaalipainossa.

Ei ole aina näin. Mulla on D-kuppi 168cm/56 kiloisena.

Vierailija
37/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella pienet rinnat, olen leveäharteinen, urheilullinen eli varmaan melko miehekäs monen mielestä. Mies sanoo pitävänsä rinnoistani mutta minulla ne huonontavat itsetuntoni. Inhottaa kun pitää olla isot toppaukset että näyttää siltä että minulla on edes pienet rinnat.. ja kun joka paikassa on näitä "lauta" kommentteja, ne tuntuu pahalta. Minulle on monta kertaa sanottu suoraan että rintani on liian pienet. Laittaisin silikoonit jos olisi varaa niihin.

Mulla sama tilanne yläasteikäisestä. Muistan, kun mua haukuttiin laudaksi. Näin jälkikäteen olen onnellinen, että sain kehittyä rauhassa, ilman että poikia oli pilaamassa koulunkäyntiäni ja lukio-opiskelujani. Opin rauhassa myös luottamaan itseeni ja kroppaani. Nyt, yli kolmikymppisenä takana on useita seurustelusuhteita ja miehiä jonoksi asti. Eivätkä pienet rintani ole haitanneet ketään, eivät edes miestäni eikä pientä tuhisevaa nyyttiä rinnallani. Rintani toki kasvoivat merkittävästi raskauden aikana ja olen päinvastoin voinut pahoin kun jotkut miehet puhuvat vain rinnoilleni. 

Vierailija
38/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Olen hyvin tyytyväinen omiini, pysyneet kimmoisina ja terhakkoina.

Sama täällä. Jättiläishinkit olisivat sitä paitsi harrastuksissakin, käyn esim tanssitunneilla 3-4 krt / viikko, olisi kiusallista jos lollot heiluisivat sinne tänne. B-kuppi on juuri sopiva.

Vierailija
39/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan. Olen hyvin tyytyväinen omiini, pysyneet kimmoisina ja terhakkoina.

Sama täällä. Jättiläishinkit olisivat sitä paitsi harrastuksissakin, käyn esim tanssitunneilla 3-4 krt / viikko, olisi kiusallista jos lollot heiluisivat sinne tänne. B-kuppi on juuri sopiva.

Olen harrastanut joogaa, pilatesta, tanssia ja montaa muuta lajia isoilla hinkeillä jo vuosikymmeniä. Eivät heilu kun käyttää rintaliivejä (ja jotkut + toppia) . Mikä niissä rinnoissa on sinusta niin kiusallista?

Vierailija
40/67 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi naisellisempi kroppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi