Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia sinulla pyörii lapsettomuudesta 39-vuotias nainen?

Vierailija
26.03.2013 |

Koetko sinä myös, että pian astut rajan yli (40 ikävuotta), jolloin saat heittää hyvästit unelmillesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fakta, että munasolut hiipuu ja laatu heikkenee, kun ikää yli 35, turha tuuditttautua siihen, että raskautuisi luomusti, itse kävisin tutkituttamassa FSH ja AMH hormoonitasot, jotka kertovat ,että onko vaihdevuodet tulossa, se voi meinaan olla aika ikävä yllätys sitten nelivitosena, kun sitä lasta ei tullutkaan luomuna.

t. äiti monen vuoden yrittämisen jälkeen

Vierailija
2/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain esikoisen hoidoilla 38 v- olihan se suru surtu jo lapsettomuudesta enne sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä noin pian aio haaveita heittää. Olen nyt 38, ja miehettömyydestä johtuen lapseton. Jaksan vielä toivoa, ja mietin että saihan se Kiinteistö-Kaisakin lapsen 44-vuotiaana joten toivo ei ole mennyttä.

Vierailija
4/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä surullinen. Meillä ongelmana selittämätön lapsettomuus. 

Vierailija
5/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 40v. raja enemmän mielikuvissa kuin todellisuudessa? Sillä kyllähän snekin jälkeen monet saavat vielä lapsia, vaikka se ehkä uhkaavalta tuntuukin. Toivoa ja onnea sinulle tulevaan! 

Vierailija
6/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut niitä tuntuu potkaisevan vielä 45v .kin, kun vaan valoisa asenne. Tunnen yhden joka uskoi muksun saavan. kun vain tahtoo, ja kas 48v sen pyöräytti.

Vierailija
7/10 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaisi olla aika kivaakin. Saisi tehdä mitä haluaa eikä olisi tarvinnut valvoa vuositolkulla hermorauniozombina äärikireässä avioliitossa parin rääkyvän kakaran keralla. Juu, kyllä siinä on varmasti paljonkin hyvää. Kuopus on nyt 7 vee, joten lapsettomuutta muistuttavaan huolettomaan elämään menee minulla vielä vähintään 11 vuotta :(, ehkä enemmänkin.

Ja en pilkkaa, sanon vaan että ruoho on aina vihreämpää.

Vierailija
8/10 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä aloitettiin vasta yrittämään, ei ole tämä nykyinen parisuhde vanha ja aikaisemmissa ei ollut haluja lapsiin. Kyllähän se 40:n raja pistää mietityttämään, että olisi pitänyt tämän miehen kanssa alunperinkin olla puljaamatta ehkäisyn kanssa. Kuusi kuukautta takana yritystä.

Mies katsoo, että ehdin vielä. Itsellä tuo 40 tuntuu että se on siinä sitten.

Vierailija
9/10 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä unelmilleni neljäkymppisenä heitä hyvästejä, herraisä! Vielähän tässä hyvällä tuurilla on monta kymmentä vuotta elinikää, 30-35 suht terveenäkin voi olla! ja unelmiahan syntyy uusia läpi koko elämän!

lapsiin unelmani eivät koskaan ole liittyneet.

Vierailija
10/10 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lasta yritetty siitä lähtien kun täytin 30 vuotta, 35 vuotiaana sain esikoisen lapsettomuushoidoilla ja nyt 38 on pikkukakkosta yritetty hoidoilla yli vuoden. Tilanne on aika huono tällä hetkellä. Ehkä sitä luovutetuilla soluilla voisi raskautua. Raskasta on ollut, mutta ehkä se helpottaa kun täyttää 40 vee.