Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko 42 —> 38, onko mahdotonta?

Vierailija
18.03.2019 |

Keinoja miten onnistuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, ei sokeria ja annoskoonmuutos pienempään. Kestää noin 8 kuukautta, kun itsekurilla pidät asiasta kiinni.

Vierailija
2/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketodieetillä onnistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu jos olet tähänkin saakka ollut 42. Vaatii täydellisen elintapojen muutoksen ja kestää monta vuotta.

Vierailija
4/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Hyvä ohjenuora tavoitteen saavuttamiseksi on säännöllinen riittävän rasittava liikunta sekä ruokailu niin, että koko ajan on hieman nälkä.

Vierailija
5/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain säännöllistä hikiliikuntaa ja hiilarit minimiin. Onnistuu kyllä.

Vierailija
6/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnistuuko edes 42:sta 40:een? Millaisista kilomääristä puhutaan?

Vierailija
7/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla koko ajan hieman nälkä, päinvastoin se johtaa lopulta ylensyömiseen ja ylirasitukseen.

Vierailija
8/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tavoite. Nyt koossa 44 ja tavoitteena tuo 38. Hitaasti on lähtenyt käyntiin, mutta en aio luovuttaa.

Vierailija
9/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin kaksi vaatekokoa, minulla se tarkoittaa miinus 10-15 kg. Aloitin tammikuussa ruokaremontin, 8-9 kg on pudonnut, loputkin menee kesäkuun loppuun mennessä eli n. 6 kk. Vaatii sitoutuneisuutta ja sitkeyttä mutta jos syö oikein, ei ole nälkä.

Vierailija
10/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, itse olen viidessä kuukaudessa saanut koosta 44 tiputettua kokoon 40 ja kohta alkaa 40 kokoisetkin olemaan liian isoja vaatteita. Ja en sen ihmeempää ole tehnyt kuin syön vähemmän, herkkuja vähemmän plus teen ihan kotosalla kiinteytysjumppia.

Vierailija
11/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin vajaassa vuodessa koosta 42 kokoon 38, yhteensä 13kg.

Ainoastaan liikkumalla enemmän, tulee nykyisen työn takia käveltyä päivittäin (ma-pe) 8-12km päivässä.

Vierailija
12/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen laihduttamista koosta 42 kokoon 38. Siinä on kyllä sekin, että kun laihduttaa, vaatekaapin sisältö pitää laittaa uusiksi. Vaatekaapissani on todellisia aarteita, joita ei kaupasta enää saa edes. Lisäksi osa vaatteista on kauniisti patinoituneita ja mukavaksi pehmentyneitä.

Vierailija
13/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kymmenisen vuotta, siinä ajassa vaatekoot ehtivät suurenemaan niin että 42 merkitään kokona 38.

Vierailija
14/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu miten typerä kysymys taas. Tottakai onnistuu kun syöt vähemmän. Ihan itsestäsi kiinni.

Itse tiputin aikoinaan 15kg kolmessa kuukaudessa eikä ollut edes vaikeaa.

Vierailija
15/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, eikä tarvi mitään äärijuttuja kuten hiilarien minimointi, herkkujen syömisen totaalinen lopettaminen tms. Kunhan tekee pieniä kalorivähennyksiä sinne tänne ja/tai lisäyksiä kulutukseen ,niin siinähän se paino laskee.

Vierailija
16/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mahdotonta. Itse olen tiputtanut 2 vuodessa koosta 52 kokoon 38-40. Enkä ole ollut ketodieetillä, en harrastanut kovaa liikuntaa, kieltäytynyt mistään ruoka-aineesta kuten sokerista tai alkoholistakaan kokonaan. Rajannut vain syömäni kalorimäärän, alkuun 1800 kcal:iin per päivä, sitten kun paino laski ja kulutus väheni vähitellen alemmas, niin että laihduttamisen lopussa nöin 1500 kcal / päivä. Nyt kun en enää laihduta, syön noin 1800-1900 kcal päivä niin pysyn nykypainossa (60 kg, alkupainoni oli 102 kg).

Vierailija
17/17 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä nyt oikeasti vähän ruumiinrakenteestakin, koska esimerkiksi housuissa koko määritetään lantion leveyden mukaan. Suomalaisessa koossa 38 lantion ympärys on 96 senttiä, ja välttämättä varsinkaan vanhemmat naiset (naisen lantio levenee iän myötä pelkästään lantioluun päästä päähän mitattuna 2-3 senttiä ja ympärysmitasta jopa 5 senttiä ihan siitä riippumatta, synnyttääkö nainen vai ei) eivät saa itseään noihin mittoihin kuin näännyttämällä itsensä täysin. Itse olin parikymppisenä helposti kokoa 36, mutta nelikymppisenä, kun painoin saman verran koko 40 teki tiukkaa.

Eli itse kyllä priorisoin painonhallinnassa lihakset sen sijan, että yrittäisin mahtua johonkin tiettyyn vaatekokoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä