RV 4+5 ja Clearblue vain 1-2. Normaalia?
Onko normaalia?
Clearblue tasolla 1-2 hcg on alle 200, viikkoja 4+5
Koska pitäisi muuttua Clearblue 2-3? RaskausViikolla 5?
Kiitos!
Kommentit (10)
Ei ole normaalia jatkuvasti näitä testejä tehdä. Rauhoitu
Vierailija kirjoitti:
Ultrassa viikot selviää.
Olikos tämä varhaisultra vkolla 5? RV 5?
Näyttää viikot hedelmöityksestä ei todellisia viikkoja. Lisäksi se tulos muuttuu pissan vauhvuuden mukaan.
Mulla ainakin vahvistui viivat tosi hitaasti. Tein ekan testin kun menkat myöhässä jolloin siis 4+ viikot. Apteekin omaan hailu viiva. Mulla on muistikuva et tein myös ton viikkonäytön tossa raskaudessa ja se oli 1-2 enkä myöhemmin sitä enää tehnytkään. Ihan normaali raskaus oli ja tyttö syntyi. Ja viikot oli ultran mukaan ihan oikein eli noilla mainitsemillani viikoilla testit tein. Mulla on myös toinen lapsi josta paljon vahvemmat plussat samoilla viikoilla. Tyttö tämäkin eikä raskauksissa muutenkaan juuri eroa.
Tsemppiä, yritä rentoutua :)
Moni asia vaikuttaa tikkutestien tuloksen voimakkuuteen. Jos se on positiivinen, tieto on siltä osin riittävän tarkka alkuraskauteen. Tarkemmat viikot näkee vasta alkion kasvettua mitattavaksi ultralla. Hedelmöityminen on esim. voinut tapahtua hieman laskennallista aiemmin tai myöhemmin ja heitto tulee siitä. Yritä rentoutua ja nauttia raskaudesta. Testien jatkuva tekeminen ei muuta lopputulosta mihinkään suuntaan.
Ihan oikein se näyttää. Se testi ei kerro raskausviikkoja.
Kiitos❤️
Entäpä jos hcg verikoe on hälyttävän alhainen, mutta menkat ei vaan ala?
Ap
Up