Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuluttaako crosstrainerilla kuntoilu polvia?

Vierailija
26.03.2013 |

Meillä vuosia sitten ostettu crossari, joka ei kylläkään ole ollut käytössä aikoihin. Nyt kiinnostaisikin tietää, etttä kuluttaako crossarilla kuntoilu polvia minkä verran?

Minulta on siis reilu kuukausi sitten leikattu nivelkierukasta suurinosa pois, ja jokapaikassa pelotellaan että nivelrikko uhkaa tulevaisuudessa. Olen kuitenkin vielä nuori ihminen, ja haluan estää nivelrikon siten etten ainakaan itse edesauta sitä. Ja nyt siis mietityttää tuon crossarin kohtalo? Ilmeisesti kuitenkin kuntopyörä olisi parempi, mutta....?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei polvi kestä kuntopyörää, muutama minuutti ja viiltävät kivut iskevät. Ja se kipu kestää sitten monta päivää. Crossarilla taasen voin vetää jopa tunninkin lenkkejä (varmaan pitempääkin jos kunto kestäis). Se on kuin juoksemista ilman polviin kohdistuvaa rasitetta eli läskiä palaa.

Vierailija
2/3 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla crossari on pienempi paha kuin polkupyörä, mutta jos crossaan säännöllisesti ja pitkään niin polviin rupeaa sattumaan ja niihin kerääntyy nestettä. Ihan samalla tavalla kuin polkupyöräillessäkin, mutta ei niin helposti. Juoksua polvet kestävät ihan ok, samaten kävelyä ongelmitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tunnu crossaus polvissa, mutta eipä niissä ongelmia ole ollutkaan.

Miten olisi uinti/vesijuoksu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi