Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta rapsahtaa reilun tonnin palkka tilille (lapsilisät)!

Vierailija
26.03.2013 |

Sanokaa mitä vain, mutta en nyt ihan tajua, miksi edes hakeutuisin töihin, kun ilman töitäkin tienaa näin kivasti. Meillä tuo mies maksaa sitten ihan verojakin, jos jotakuta saarnatuttaa meikäläisen vetelehtiminen. :) Mitähän kivaa sitä tässä kuussa ostaisi?

Viime kuussa tuli laitettua väri ja otettua leikkaus hintaan 150 e.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimieinen lapsi on 17, tulot loppuu ja sitten kun jäät eläkkeelle ,saat takuueläkkeen,jotain 720.00€ . Ja minä käyn kampaajalla ,väri ,leikkaus,kampaus ja ripset ja kulmat yhteensä alle 100€.

Vierailija
2/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:18"]

Minä saan lapsilisien lisäksi myös palkan. Ja äitiyspäivärahankin, kun vauva on niin pieni. Lapsia on neljä. Voitko käsittää kuinka rahoissamme olemme? Ollaankin tehty pitkäkestoisia sijoituksia ja maksettu opintolainoja pois nyt rankalla kädellä.

Joillain on taloudellista silmää enemmän kuin toisilla.

Mitäs muuten meinasit sitten kun kuopuskin täyttää 17v?

[/quote]

haha :-D Oikein rahamiehet liikenteessä! Maksettu ihan _opintolainoja_ pois rankalla kädellä. Eikö nuo rahaihmiset kuittaa pois ensimmäisen vuoden palkoillaan valmistumisen jälkeen?

[/quote]

Hmm. Mistäs sinä meidän valmistumisvuosia/opiskeluvuosien määrää tiedät? Opintolainoja voi olla eri ihmisillä erilaisia summia, meillä on kahden ihmisen opinnot maksettavana nyt. Ja ollaan hyödynnetty tilannetta.

Miten itse olet hyödyntänyt tilannetta? Värjäämällä hiuksia? Sehän kantaa suht pitkälle.

[/quote]

Opintolainoja kahdella on se ehkä 25 000 euroa jos sitäkään, vaikka seuraavassa viestissä varmaan väität että miehesi on lentäjä ja omaa 100 000 euron opintolainat.

Joo, oon mä hiuksenikin värjännyt, mutta siinä sivussa lyhennetty työllä tienatuilla rahoilla asuntolainaa noin 250 000 euroa viidessä vuodessa.

Joten kyllä, voin käsittää "miten rahoissanne olette"

[/quote]

Kyllä, oikeassa olet, meidän yhteenlaskettu opintolaina on vain 11 000e tällä hetkellä, vuosi lyhennystä takana.

Tästähän voi sitten olla monta eri mieltä, mutta muita lainoja kuin opintolaina ei meiltä tule koskaan löytymään vain siksi että emme aio rahoittaa pankkia asunnollamme. Aso riittää, ilman lainaa. Sijoitukset on säännöllistä, 150-250e/kk eli tavanomainen säästösumma, valitsimme rahaston jonka kulut ovat pienet.

Emme elä luotolla, osamaksulla tai millään muullakaan velkarahalla, vain sillä mitä on milloinkin käytettävissä. Ja kun käyttää rahansa suunnitelmallisesti, asia ei tuota mitään ongelmia.

Silloin jos haluaa elää rahalla, jota ei itsellään ole, voi elää veloissaan tai toisen tienaamilla rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi töihin, että sitten tienaa vielä enemmän rahaa. Tietenkin.

Vierailija
4/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla siis 7 lasta?? VOI HERRAN JESTAS, en ikinä ajais itteeni sellasee jamaan! Mieluummin yksi lapsi, kiva työpaikka ja 2500e/kk palkaksi. En ikinä tekis mitään noin kamalaa duunia noin huonolla liksalla. 

Vierailija
5/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:24"]

a) tonni on huono raha palkaksi

b) lapset maksaa paljon enemmän kuin mitä lapsilisästä saa

[/quote]

Mutta onko se huono perheenäidin "kampausrahaksi"? :) Se on minulle raha, jonka laitan vain itseeni.

Moni tässä keskustelussa tulee vahingossa paljastaneeksi itsestään enemmän kuin oli kai tarkoitus. Esim. tuo ylläoleva kommentti kertoo, ettei hänellä ole kokemusta siitä, että mies Tienaa. Samaa sanoisin tästä kirjoittajasta, joka kehuskelee täällä että "on opintolainat maksettu ja tehty sijoituksia". Mistä hän muka tietää meidän lainoista ja sijoituksista? Vastaus: hän olettaa, ettei sellaisia ole koska ei hänelläkään oikeasti. Luultavasti tililtiedoista löytyy vain selkänikamia painavat opintovelat. 

ap

[/quote]

Minä olen mies ja teinaan ihan kivasti.

Luulenpa että sinusta maksetaan vielä lapsilisää, ainakin jutuista päätellen.

t. kommntoimasi viestin kirjoittaja

Vierailija
6/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 17:42"]

[/quote]

Mutta onko se huono perheenäidin "kampausrahaksi"? :) Se on minulle raha, jonka laitan vain itseeni.

Moni tässä keskustelussa tulee vahingossa paljastaneeksi itsestään enemmän kuin oli kai tarkoitus. Esim. tuo ylläoleva kommentti kertoo, ettei hänellä ole kokemusta siitä, että mies Tienaa. Samaa sanoisin tästä kirjoittajasta, joka kehuskelee täällä että "on opintolainat maksettu ja tehty sijoituksia". Mistä hän muka tietää meidän lainoista ja sijoituksista? Vastaus: hän olettaa, ettei sellaisia ole koska ei hänelläkään oikeasti. Luultavasti tililtiedoista löytyy vain selkänikamia painavat opintovelat. 

ap

[/quote]

Minä olen mies ja teinaan ihan kivasti.

Luulenpa että sinusta maksetaan vielä lapsilisää, ainakin jutuista päätellen.

t. kommntoimasi viestin kirjoittaja

[/quote]

en ole ap, mutta jos olet mies, niin siinä tapauksessa, what ever u say. :D

Vierailija
7/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan lapsilisien lisäksi myös palkan. Ja äitiyspäivärahankin, kun vauva on niin pieni. Lapsia on neljä. Voitko käsittää kuinka rahoissamme olemme? Ollaankin tehty pitkäkestoisia sijoituksia ja maksettu opintolainoja pois nyt rankalla kädellä.

Vierailija
8/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:15"]

Sanokaa mitä vain, mutta en nyt ihan tajua, miksi edes hakeutuisin töihin, kun ilman töitäkin tienaa näin kivasti. Meillä tuo mies maksaa sitten ihan verojakin, jos jotakuta saarnatuttaa meikäläisen vetelehtiminen. :) Mitähän kivaa sitä tässä kuussa ostaisi?

Viime kuussa tuli laitettua väri ja otettua leikkaus hintaan 150 e.

[/quote]

Sulla on sitten hyväpalkkainen mies. Niin  vain tuli minullekin reilu tonni lapsilisiä, mutta töitä on tehtävä, että toimeen tullaan. Tosin, ihan kiva viettää välillä omaa aikaa töissä.

Vierailija
9/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

haha :-D Oikein rahamiehet liikenteessä! Maksettu ihan _opintolainoja_ pois rankalla kädellä. Eikö nuo rahaihmiset kuittaa pois ensimmäisen vuoden palkoillaan valmistumisen jälkeen?

Vierailija
10/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Komppi tälle.

Vierailija
12/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin väsynyt provo. 

Vierailija
13/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hmm. Mistäs sinä meidän valmistumisvuosia/opiskeluvuosien määrää tiedät? Opintolainoja voi olla eri ihmisillä erilaisia summia, meillä on kahden ihmisen opinnot maksettavana nyt. Ja ollaan hyödynnetty tilannetta.

Miten itse olet hyödyntänyt tilannetta? Värjäämällä hiuksia? Sehän kantaa suht pitkälle.

Vierailija
14/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lapsen äitinä en ole ole yhtenäkään kuukautena saanut lapsilisää niin paljoa että se olisi kattanut edes neljäsosan perheen kuluista.  Eli ei ole kovin hyvä provoksi.

Vierailija
15/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään 724 euroa viidestä lapsesta. Hyvä raha, mutta palkkatöihin kyllä menen jahka pienin tulee 3 vuotta. 

Vierailija
16/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 08:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Opintolainoja kahdella on se ehkä 25 000 euroa jos sitäkään, vaikka seuraavassa viestissä varmaan väität että miehesi on lentäjä ja omaa 100 000 euron opintolainat.

Joo, oon mä hiuksenikin värjännyt, mutta siinä sivussa lyhennetty työllä tienatuilla rahoilla asuntolainaa noin 250 000 euroa viidessä vuodessa.

Joten kyllä, voin käsittää "miten rahoissanne olette"

Vierailija
17/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

Vierailija
18/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Samaa mieltä. Täällä persaukiset köyhät näyttävät, miten kateelliset kirjoittavat.

Vierailija
19/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies tienaa esim. 10 000 bruttona, niin on tuo tonni ihan hyvä "taskuraha". :D

Vierailija
20/23 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä kohtalontoveri! Jos haluat säästää lisää lapsilisistä, niin laita se vauva dieetille ja jo muutama vaate riittää. Ootkos muuten nähny kuinka upeita kenkiä tänä keväänä on tarjolla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi