Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Espoota pitää junttina?

Vierailija
25.03.2013 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stadilainen ja minä ja kaverini (myös ne, jotka ovat Vantaalta) pidämme Espoota pelkkänä metikkönä, jossa siellä täällä taloja. :-D Anteeksi vain, mutta meidän piirissämme Espoo on yksi vitsi vaan.

Vierailija
22/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä voiko sitä ihan junttinakaan pitää, onhan siellä kuitenkin Otaonnela, tuo tieteen kehto. 

Ja muutenkin on hyvä, että on olemassa Espoo niille, jotka eivät halua asua kaupunkimaisessa ympäristössä. Espoossa voi elää maaseudun tapaan ja kuitenkin käydä sieltä kävin kaupungissa töissä. Sopii hyvin niille monille, jotka ovat opiskelujen perässä muuttaneet pääkaupunkiseudulle eivätkä oikein koskaan ole tunteneet oloaan kotoisaksi Helsingissä. Osa heistä joutuu kuitenkin jäämään näille seuduille työn vuoksi, joten on hyvä että heillä on mahdollisuus asua Espoon kaltaisessa maaseutupitäjässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 00:06"]

Olen stadilainen ja minä ja kaverini (myös ne, jotka ovat Vantaalta) pidämme Espoota pelkkänä metikkönä, jossa siellä täällä taloja. :-D Anteeksi vain, mutta meidän piirissämme Espoo on yksi vitsi vaan.

[/quote]

Vantaalaisilla ei kyllä ole varaa sanoa Espoosta yhtään mitään. Köyhät vantaalaiset, hyh! Ja kovasti ne stadilaiset haluavat meidät espoolaiset maksamaan oman kaupunkinsa päättäjien tekemät virheet. Suuri osa itseään stadilaisiksi kutsuvista on sitä paitsi junalla maakunnista tulleita juntteja.

Terveisiä Westendistä

Vierailija
24/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaniemi teekkareineen on ainoa, miksi Espoo on ylipäänsä mainitsemisen arvoinen.

Vierailija
25/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on wt-rupula, hesassa hengaa hipsterit, narkit ja mamut. espoo on paras paikka kasvattaa lapsia.

Vierailija
26/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 00:15"]

Vantaalaisilla ei kyllä ole varaa sanoa Espoosta yhtään mitään. Köyhät vantaalaiset, hyh! Ja kovasti ne stadilaiset haluavat meidät espoolaiset maksamaan oman kaupunkinsa päättäjien tekemät virheet. Suuri osa itseään stadilaisiksi kutsuvista on sitä paitsi junalla maakunnista tulleita juntteja.

Terveisiä Westendistä

[/quote]

Joku arrogantti espoolainen taas touhottaa. Espoolaiset ovat snobeja ja wannabe-snobeja sekä joitakin raukkoja, jotka pakosta joutuvat metsässä asumaan.

Vierailija
27/27 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on hyvin monenlaista maisemaa ja asukasta: ghetto-lähiöitä rupusakkeineen, peltomaisemaa ja lannanhajua, mukavia omakotitaloalueita ja kaikkea näiden väliltä. Kyllä siellä juntit viihtyvät siinä missä muutkin.