Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies jahkailee, tarkoittaako sitä ettei ole valmis uuteen suhteeseen?

Vierailija
25.03.2013 |

Vaihtelin viestejä ok:lta tuntuvan miehen kanssa netissä. Sovittiin jo treffit, mies perui. Hänellä on vaikeat aikataulut joo, mutta hän kirjoitti pitkän viestin että peruminen ei johdu minusta vaan hänen fiiliksistään.

Hän on vaikuttanut aika epävarmalta, jahkasi esimerkiksi kauheasti sitä, että millainen tapaamistilanne olisi, koska on omien sanojensa mukaan hiljainen eikä pärjää jossain päivällinen/kahvila -tilanteessa, koska ei ole mikään small talk -taituri.

Ollaan siis vaan vaihdettu useampi viesti ja olisin itse utelias tapaamaan.

Mies on kuulemma eronnut pari kk sitten, voisiko se merkitä sitä, että hänellä on joku kriisi vielä päällä ihmissuhteiden onnistumisesta, liikaa pelkoja minkä vuoksi tämä jahkailu ja jäävääminen? Älkääkä nyt ekana vastatko tähän että unohda mies..Kyllä mä nyt olen ajatellut että en mä tätä jahkailua pitkään jaksa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 00:33"]

Mulla oli tuontyylinen tapaus viime kesänä, pk-seudulta. Hengailee suomi24:ssa tälläkin hetkellä. Onkohan sama mies...?

[/quote]

On kolmikymppinen ja on ilmoittanut asuvansa Porvoossa. ap

Vierailija
2/11 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan varattu on tai vähintään treffailee jotain mielenkiintosta ja pitää sua varalla. uutta matoa koukkuun! t. 2007 netistä kalastellut ja hyvän miehen löysi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin tosiaan että eron takia ei vielä oikeasti ole valmis uuteen suhteeseen. Toisaalta haluaa sitä, mutta toisaalta pelkää, ja siksi jahkaa. Noista voi joskus tulla jotain, jos toinen on hyvin kärsivällinen ja antaa erokriisisen tempoilla siinä vapaasti aikansa, ja kärsivällisesti odottaa, mutta aika usein käy myös niin että päätyy olemaan pelkkä laastarisuhde jonka mies jättää sitten kun on kriisinsä käsitellyt. Kokeemusta on itselläkin, 4 vuotta oiln tällaisen kanssa yhdessä, lopulta avoliitossakin, kunnes mies totesi että hänellä on vielä tunteita ex-vaimoaan kohtaan ja palasi sen luo.

Vierailija
4/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry seuraavaan. Kyllä siellä netissä miehiä riittää. Ei kannata alkaa analysoida ihmistä ketä et ole koskaan edes tavannut.

Next.

Vierailija
5/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry seuraavaan. Kyllä siellä netissä miehiä riittää. Ei kannata alkaa analysoida ihmistä ketä et ole koskaan edes tavannut.

Next.

Vierailija
6/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on eronnut muutama kk sitten on suomeksi: mies asuu vielä vaimonsa kanssa tai hänellä on virityksiä muuallekin. Jos mies jahkaa tapaamista ja miettii osaako puhua niin todennäköisesti osaa kuitenkin kirjoitella. Mistä asioista keskustelette netin välityksellä?

Vierailija
7/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 21:34"]

Mies on eronnut muutama kk sitten on suomeksi: mies asuu vielä vaimonsa kanssa tai hänellä on virityksiä muuallekin. Jos mies jahkaa tapaamista ja miettii osaako puhua niin todennäköisesti osaa kuitenkin kirjoitella. Mistä asioista keskustelette netin välityksellä?

[/quote]

Kävin VM:ssä katsomassa, olisiko siellä mitään miehen tuntomerkkeihin sopivaa profiilia. Ei ollut (ei ollut mitään, mikä vähääkään olisi sopinut). Miehellä nimittäin on profiili suomi24:ssä, jossa kertoo samat asiat mitä on kertonut minulle. Sen vuoksi ajattelin, että minua ei nyt viilata linssiin. Mutta kieltämättä olin ajatellut, että jos tää homma olisi edennyt, olisin hyvässä tapauksessa kutsunut itseni miehen luo ja asioiden laita olisi selvinnyt. Mutta voi olla, että olet oikeassa. Mies ehkä vain halusi käydä katsomassa, onko ruoho vihreää aidan toisella puolella. 

ap 

Vierailija
8/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos mies oletetaan, että mies on varattu ja etsii salaista sivusuhdetta, eikö hän silloin juuri ole sellainen, joka haluaa tavata eikä sellainen, joka jahkaa asiaa? Ei siis tunnu loogiselta toi miehen toiminta. ap

Vierailija
9/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja siirry askel eteenpäin.

Vierailija
10/11 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen minun eksäni. Erosimme pari kuukautta sitten ja mies asuu pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
11/11 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuontyylinen tapaus viime kesänä, pk-seudulta. Hengailee suomi24:ssa tälläkin hetkellä. Onkohan sama mies...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan