Mt-ongelmainen Grönholm jota vastaan on haettu lähestymiskieltoa
heitti viime syksynä tiilikiven keittiöni ikkunan alle,mitä helvettiä? Soitanko poliisille taas?Lopeta se vitun mielikuvitus tarinasi jostain suhteesta,alan pikku hiljaa kypsymään kun seurailet minua taas pitkin katuja.Eikö yksi kerta oikeudessa riitä? Mennääkö uudelleen ottamaan selvää mikä sua vaivaa.
Kommentit (7)
Taitaa jollain muullakin olla mielenterveyden kanssa ongelmia kuin tällä Grönholmilla. Mitä jos ihan hoitaisitte nämä asiat muuta kautta kuin kirjoittelemalla mammapalstalle? Ja joo, jos jollain on lähestymiskielto ja hän sua lähestyy, soita poliisit. Älä tule mammapalstalle. Please.
Ja mitä vielä tämä samainen ihminen tunkeutuu vieraan ihmisen kotiin ja pahoinpitelee hänet.Sinä et tiedä asiasta kolmonen yhtään mitään.
Minkäs takia opettaja oli heittänyt OMALLA SUKUNIMELLÄÄN OLEVAN TIILISKIVEN MINUN KODIN KEITTIÖN IKKUNAN ALLE? MIKSI HÄN SEURAILEE MINUA JA LAPSIANI?TÄMÄ TIILESKIVEN HEITTO TAPAHTUI OIKEUDENKÄYNNIN JÄLKEEN.SAATIIN SENTÄÄN AUTOPAIKKA PIDETTYÄ ITSELLÄ.SOITAN POLIISILLE JOS TULET HUMALASSA MUN OVENI TAAKSE TUNKEMAAN SISÄLLE TAAS.
No en tiedä, eikä mun tarvitsekaan tietää tästä ihmisestä. Meidän kenenkään täällä mammapalstalla ei tarvitse asiasta tietää, emmekä tiedäkään. Hoitakaa asiat keskenänne tai virkavallan kanssa.
T. nro 3
Opettaja käy täällä kuulema kirjoittelemassa tampoonitarinoita.Ja joku tuntuu tietävän kyllä erittäin hyvin ettei tämä henkilö joka haki lähestymiskieltoa pidä koko tyypistä.Luulisi että poliisin soitto olisi riittänyt viime syksynä mutta sen jälkeen tulikin tiiliskivi nimikirjaimilla GRÖNHOLM mun ikkunan alle.Että miten tuo tiiliskivi kulkeutuu itsekseen kymmenien metrien matkan.Tämä on sitä kuuluisaa naapurikiusantekoa.Kyllä sut vielä kiinni saadaan opettaja.
nosto.Tän pitää näkyä tarpeeksi usealle että joku Grönholmin tunteva kertoo terveiset että sinusta lähtee uusi rikosilmoitus pian menemään,osaat varautua!LOPETA SE MUN SEURAAMINEN JA MUN LASTENI KADULLA TAI HEIDÄN KOULUJEN LÄHELLÄ.