Oletko koskaan juhlinut viikkoa putkeen muualla kuin lomakohteissa
Miltä tuntuu bailata päivinä jolloin muut eivät sitä tee?
Kommentit (13)
Oon, ihan kotona kesä- ja talvilomilla nuorena sinkkuna. Kivaahan se on. Enää ei taitaisi kunto kestää kyllä 4 viikon kesälomaa aamusta iltaan huppelissa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:22"]
Oon, ihan kotona kesä- ja talvilomilla nuorena sinkkuna. Kivaahan se on. Enää ei taitaisi kunto kestää kyllä 4 viikon kesälomaa aamusta iltaan huppelissa.
[/quote]
Miltä se tuntuu joskus tiistaina suunnata klubille, kun muut menee nukkumaan yhdeksältä ja kiirehtii töihin?
Joo olen.
Kyllä siinä kolme kuukautta meni ihan hujahtaen. Aina löytyi seuraa joten yksin ei tarvinnut olla.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:22"]
[/quote]
No on siellä nyt hyvä ihme muitakin. Ei sitä siellä klubilla huomaa mikä viikonpäivä on.
Miltä se tuntuu joskus tiistaina suunnata klubille, kun muut menee nukkumaan yhdeksältä ja kiirehtii töihin?
[/quote]
Etkö sä koskaan ole ollut baareissa muulloin kuin perjantaisin tai lauantaisin? Eihän siellä sen kummallisempaa ole muinakaan päivinä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:27"]
Etkö sä koskaan ole ollut baareissa muulloin kuin perjantaisin tai lauantaisin? Eihän siellä sen kummallisempaa ole muinakaan päivinä.
[/quote]
Keskiviikkoisin muistaakseni oli aina haalaribileet. Mut ei kai kukaan käyny tiistaina tai maanantaina missään?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:29"]
[/quote]
Keskiviikkoisin muistaakseni oli aina haalaribileet. Mut ei kai kukaan käyny tiistaina tai maanantaina missään?
[/quote]
Missä? Kyllä varmasti on ihmisiä baareissa maanantaisin ja tiistaisinkin. Ootko sä ihan hölmö? Ei kai baarit olisi edes auki jos niissä ei kukaan kävisi?
Mitä toi lomakohteissa tarkottaa? Olen ollut lomakohteissa, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää alkoholia joka päivä. Minä olen valinnut niin kivoja lomakohteita, ettei siihen alkoholia tarvita :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä me ainaki useinkin istuttiin yliopiston tai opiskelija-asuntojen läheisissä pubeissa, milloin tekemässä yhdessä harjoitustehtäviä milloin muuten vaan juoruamassa opiskelijaporukassa.
Miksi lähteä ulkomailla ryyppäämään? bailauksella nyt varmaan sitä tällä palstalla tarkoitetaan. Mieluummin katselen nähtävyyksiä selvinpäin.
voi ei viime kesänä kun ex otti lapset viikoksi luokseen juoksin joka päivä terassilla aamusta iltaan.Kaupan kautta miesten luota olutta lisää ja ei tullut krapulaa.Ei enää tänä kesänä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:37"]
Miksi lähteä ulkomailla ryyppäämään? bailauksella nyt varmaan sitä tällä palstalla tarkoitetaan. Mieluummin katselen nähtävyyksiä selvinpäin.
[/quote]
Joo ei ne ryyppäämisreissut ole niitä missä katsellaan nähtävyyksiä. Mä olen harrastanut eläissäni molempia lajeja ja kumpikin on kivaa. Nuorempana oli enemmän niitä ryyppy- ja bailausreissuja ja nykyisin tuota toista lajia.
Mutta olihan se hauskaa vaan jossain rantakohteessa lojua auringossa tissutellen päivät drinkkejä ja illalla paikallista yöelämää kiertämään.
En ole juhlinut missään viikkoa. Tarkoitatko juhlimisella juopottelua vai mitä?