Kun vain pitäisi huolta itsestään, niin melkeinpä kuka tahansa itseään taviksena pitävä voisi olla kaunis
Hyvänä esimerkkinä näyttelijäkaunotar Charlize Theron, jonka kauneus tulee siitä, että hän huolehtii itsestään. Aileen Wuornos-roolissaan hän näytti erittäin huonovointiselta ja epämiellyttävältä. Ei siis hänkään ole mikään "ihmeellinen", vaan kauneutensa salaisuus on terveelliset elämäntavat ja oikein tehty meikki.
Kommentit (51)
Mäki muistutan eniten noista Lenaa, mut en kyl naamasta.. D: ja tol lenas ei oo hiustenpidennyksii tai meikkiikää paljoa, noil muilla sen sijaan ON. :D ja onko siistii olla 50 cm pidempi ku joku ?!?!?! pieni amazoni..
mulle on taas sanottu ku oon seissy pitkän naisen kanssa, et "vitsi mä tunnen oloni isoks" ja joskus jopa valokuvissa isompi nainen on laskeutunu matalemmalle eikä suostunu ottaa kuvia mun kanssa siks, et kuulemma näytti niin isolta: DDDD et vähän eri kokemuksii. :DD
Vierailija kirjoitti:
Mäki muistutan eniten noista Lenaa, mut en kyl naamasta.. D: ja tol lenas ei oo hiustenpidennyksii tai meikkiikää paljoa, noil muilla sen sijaan ON. :D ja onko siistii olla 50 cm pidempi ku joku ?!?!?! pieni amazoni..
mulle on taas sanottu ku oon seissy pitkän naisen kanssa, et "vitsi mä tunnen oloni isoks" ja joskus jopa valokuvissa isompi nainen on laskeutunu matalemmalle eikä suostunu ottaa kuvia mun kanssa siks, et kuulemma näytti niin isolta: DDDD et vähän eri kokemuksii. :DD
Tottakai lyhyetkin naiset voivat olla todella kauniita (monet näyttelijäthän ovat livenä pieniä), ja kaikki voivat saada itsestään varmasti ihan hyvännäköisen, mutta esim minusta ei saisi Gigi Hadidia yhtään millään taikatempulla..eli aivan kaikki ei ole mahdollista ilman kivuliaita operaatioita ainakaan, ei toki tarvitsekaan olla.
Siis onko gigi hadid toi toisiks viiminen?? siis toi on isokokonen nainen.. en ymmärrä et mitä nättii siin on?? no, makui on monii.
tottakai iso näkyy kauas, mut ei tos oo mitää erikoista??????? :D toi on normaalipainonen ja iso ja pitkä?! :D Öööhh..?? :D
Ei kai kenestäkään lyhyestä saa pitkää ????? pitäiskö saada?!?!?! :D:DD:D: eipä tostakaa lyhyttä tai pientä saa millään.... :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa olla tavis?
Saa tietenkin, mutta tuli vain mieleen kun moni harmittelee tavikseuttaan ja haluaisi olla kaunis. Ei se kauneus ole niin vaikeasti saavutettavissa kuin äkkiseltään voisi luulla.
-ap
Niin, miksi ne lopulta harmittelevat? Olisiko siksi että yleisesti on oletus että pitää olla kaunis tai muuten et saa sitä ja tätä ja olet tota ja tätä ja sitten et sovi sinne ja tänne ja ja ja...
Todella typerä aloitus kerta kaikkiaan. Tämä pinnallisuus aiheuttaa varmaan eniten epävarmuutta ja mielenterveysongelmia.
ööh mut miks kauniit saa sitten vittuilua osakseen myöskin?? :D jos kerta vaan kauneus on hyväksyttyä?? :DDD
ehkä jossai missipiireis kauneus on hyväksyttyä. mut suurin osa ihmisist on taviksii, ja tavikset viihtyy parhaiten taviksien kanssa: DDD
Vierailija kirjoitti:
ööh mut miks kauniit saa sitten vittuilua osakseen myöskin?? :D jos kerta vaan kauneus on hyväksyttyä?? :DDD
ehkä jossai missipiireis kauneus on hyväksyttyä. mut suurin osa ihmisist on taviksii, ja tavikset viihtyy parhaiten taviksien kanssa: DDD
Ai saakeli ihan silmiin sattuu toi sun kirjoitustyylis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa olla tavis?
Saa tietenkin, mutta tuli vain mieleen kun moni harmittelee tavikseuttaan ja haluaisi olla kaunis. Ei se kauneus ole niin vaikeasti saavutettavissa kuin äkkiseltään voisi luulla.
-ap
Niin, miksi ne lopulta harmittelevat? Olisiko siksi että yleisesti on oletus että pitää olla kaunis tai muuten et saa sitä ja tätä ja olet tota ja tätä ja sitten et sovi sinne ja tänne ja ja ja...
Todella typerä aloitus kerta kaikkiaan. Tämä pinnallisuus aiheuttaa varmaan eniten epävarmuutta ja mielenterveysongelmia.
Minun mielestäni ap puhuu täysin asiaa. Ainakin minun kaveripiirissäni kuulee valitusta omasta ulkonäöstä. Mutta vain paremmalla meikillä ja vaikka paremmin hoidetuilla hiuksilla voisi olla positiivisia vaikutuksia ulkonäköön.
Jotkut eivät vain halua laittautua,ja se on ihan ok,mutta silloin en oikein ymmärrä tuota valitusta (miehet eivät katso,olen lihonut ym.)
Kohtuullinen pinnallisuus,itsekriittisyys ja itsestään huolehtiminen ovat tervettä.
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllä ne mallit ynnä muut nyt vaan on ihan oikeasti poikkeuksellisen kauniita livenä, ettekö ole nähneet? Eikä esim lyhyitä raajoja voi muuttaa pitkiksi, tai ylipäätään pituuttaan lisätä tai ikäänsä vähentää. On siis kukkua väittää että kuka tahansa voisi näyttää nuorelta Hollywood-kaunottarelta tai huippumallilta jos vain haluaisi...esimerkkinä mitä tässä kuvassa oleva Lena Dunham (oikeanpuolimmainen) voisi tehdä että näyttäisi enemmän kamuiltaan?
Paljonkin! Pidempi hiusmalli, meikkiä (Lenahan näyttää meikittömältä, toisin kuin muut), korkokengät (joita en kyllä oikeasti suosittele), imartelevammat vaatteet, laihduttaminen. Luustoa ei voi muuttaa, mutta isoin kontrasti kuvassa syntyy oikeastaan näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan suohirviön näköinen suihkun jälkeen kun tukka kähäränä ja naama punoittaa. Siis suoraan sanoen ruma. Mutta kun föönaan hiukset ja laitan meikit, olen hyvin viehättävän näköinen ihminen. Olen yhden (höpöhöpö)missitittelin jopa saanutkin eli ihan tunnustetusti siedettävän näköinen hahmo.
Mutta en siis mene edes lähikauppaan ilman meikkiä, koska olen todella hirveän näköinen. Mietin monesti, että samalla 5 min. meikillä moni saisi itsestään ihan toisennäköisen. Suosittelen kokeilemaan,
Voi kauhistus, että ihan naama punoittaa. Varmasti menee peilit rikki.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Sopiva paino, treenattu vartalo, hyvä iho, hyvät hampaat ja kauniit hiukset. Siinä se on.
Mä olen ihan suohirviön näköinen suihkun jälkeen kun tukka kähäränä ja naama punoittaa. Siis suoraan sanoen ruma. Mutta kun föönaan hiukset ja laitan meikit, olen hyvin viehättävän näköinen ihminen. Olen yhden (höpöhöpö)missitittelin jopa saanutkin eli ihan tunnustetusti siedettävän näköinen hahmo.
Mutta en siis mene edes lähikauppaan ilman meikkiä, koska olen todella hirveän näköinen. Mietin monesti, että samalla 5 min. meikillä moni saisi itsestään ihan toisennäköisen. Suosittelen kokeilemaan,