Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemerkkejä joiden laatuun olet pettynyt?

Vierailija
17.03.2019 |

Itse olen pettynyt Vero Modan neuleisiin. Ostin tammikuussa kaksi neuletta, kun löytyi kiva malli. Molemmat nyppyyntyivät jo ekassa pesussa. Noin kymmenen käyttökerran jälkeen kumpikin on menettänyt muotoaan. Aikaisemmin heiltä ostamani neuleet ovat kyllä kestäneet.

Espritillä oli ennen hyvälaatuisia vaatteita. Minulla on vieläkin kotipaitana noin 10 vuotta vanha neule, jossa ei ole nypyn nyppyä. Nyt syksyllä ostin heiltä paidan, joka meni eka pesussa pilalle. Luonnollisesti reklamoin asiasta.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger on Sweden Jeans on kamalaa kuraa. Tommy Hilfigerin trikoopaita meni ekassa pesussa nypyille, vaikka merkistä on mulla myös hyviä kokemuksia. Day by Birger whatever näyttää jo kaupassa rähjäiseltä. Ja Superdryn hinta-laatu myös huono.

Ja tasapuolisuuden nimissä sanottakoon; yhden Globe Hopen vanhasta kankaasta tehdyn mekon kangas tuhoutui eka pesussa. Mutta Globe Hopella myös paljon hyvää.

Vierailija
2/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi. Eivät kestä enää yhtä hyvin kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creamin pitsialusasut: pieleen ommeltuja, kummallisia toispuoleisia hapsuja jne. Ei romattisuuden häivääkään. 

En tiedä oliko vain huono tuuri, kahdesti olen tilannut. 

Vierailija
4/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloggi. Eivät kestä enää yhtä hyvin kuin ennen.

Ennen sai olla sloggit rauhassa, laihdutin 20kg, nyt ne vedetään alas jo etesessä hampailla

Vierailija
5/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa paremmin vaatteiden materiaalien ominaisuudet ja niiden merkitys vaatteen laadussa ja kestossa ja katsokaa materiaali- ja pesutiedot aika vaatteita ostaessanne. Tekokuiduista esim. akryyli nyppyyntyy alta aikayksikön ja jostain kympin parin vaatteista nyt on aika turha odottaa muuta kuin kertakäyttöisyyttä.

Vierailija
6/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkeistä ei ole hajuakaan. Pettynyt olen kaikkiin ostamiini alushousuihin. Yhdetkään ei ole kestäneet käytössä kymmentä vuotta. Useimmista sippaa kuminauha tai mikä lie parissa vuodessa. Siis ihan kertakäyttö krääsää. Ja missä viipyy ne teflonhousut mihin ei lika tartu eikä niitä siksi tarvi pestä?

M47.

Vierailija
7/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero modaan olen itsekin pettynyt. Tänä talvena olen ostanut sieltä kaksi takkia, molemmat hinnaltaan noin 80€. Villakangastakki alkoi nyppääntyä heti. Parkatakki oli toista kertaa päällä, vetoketju hajosi. Neuleita en ole ostanut enää vuosiin Vero modasta, ne nyppyyntyvät heti, kerran yksi paita kutistui pesussa niin, ettei mahtunut enää päälle (pesin ohjeiden mukaan).

Vituttaa, kun nykyisin myydään tällaisia kertakäyttövaatteita.

Vierailija
8/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa paremmin vaatteiden materiaalien ominaisuudet ja niiden merkitys vaatteen laadussa ja kestossa ja katsokaa materiaali- ja pesutiedot aika vaatteita ostaessanne. Tekokuiduista esim. akryyli nyppyyntyy alta aikayksikön ja jostain kympin parin vaatteista nyt on aika turha odottaa muuta kuin kertakäyttöisyyttä.

Tämä. Akryyliä ja polyesteriä kannattaa välttää puseroissa jos haluaa jotain pitkäikäistä. Puuvillan laaduissakin on eroja, mutta lähtökohtaisesti kestää käyttöä paremmin kuin tekokuidut.

Vierailija
9/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vero modaan olen itsekin pettynyt. Tänä talvena olen ostanut sieltä kaksi takkia, molemmat hinnaltaan noin 80€. Villakangastakki alkoi nyppääntyä heti. Parkatakki oli toista kertaa päällä, vetoketju hajosi. Neuleita en ole ostanut enää vuosiin Vero modasta, ne nyppyyntyvät heti, kerran yksi paita kutistui pesussa niin, ettei mahtunut enää päälle (pesin ohjeiden mukaan).

Älä osta laadutonta ja opettele erot eri kuiduissa. Tuskin vero moda myy kunnon villaa villakangastakkina...

Vierailija
10/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei nyt kysytty, avaa oma ketju.

Vierailija
11/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materiaali on vaatteen laadussa merkittävämpi tekijä kuin brändi.

Vierailija
12/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaatemerkit ihan itse päättää, millaisia vaatteita myyvät. Eli mistä materiaalista tehtyjä jne.

Vierailija
13/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta laadutonta ja opettele erot eri kuiduissa. Tuskin vero moda myy kunnon villaa villakangastakkina...

Nykyään myydään paljon ”villakangastakkeja”, joissa ei välttämättä ole grammaakaan villaa. Kannattaa tsekata matskutiedot ennen ostopäätöstä. Itseäni ei ainakaan akryyli/polyamidi/polyester”villakangastakki” talvella lämmitä yhtään jaon hetkessä yhtä nyppyä.

Vierailija
14/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaatemerkit ihan itse päättää, millaisia vaatteita myyvät. Eli mistä materiaalista tehtyjä jne.

Joo, mutta halvempi matsku takaa paremmat katteet.

Vierailija
15/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiger on Sweden Jeans on kamalaa kuraa. Tommy Hilfigerin trikoopaita meni ekassa pesussa nypyille, vaikka merkistä on mulla myös hyviä kokemuksia. Day by Birger whatever näyttää jo kaupassa rähjäiseltä. Ja Superdryn hinta-laatu myös huono.

Ja tasapuolisuuden nimissä sanottakoon; yhden Globe Hopen vanhasta kankaasta tehdyn mekon kangas tuhoutui eka pesussa. Mutta Globe Hopella myös paljon hyvää.

Minulla Tigerin farkut olleet käytössä jo 15 vuotta, hyvin ovat siis kestäneet. Harvat farkut jotka istuvat itselleni, pitkä-ja hoikkajalkaiselle naiselle.

Vierailija
16/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi ostaa halpaa skeidaa ja "pettyy".

Vierailija
17/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn varvastossut on todella huonolaatuiset.

Vierailija
18/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguu, kehuttu kestäviksi mutta aika heppoisesti kulahtavat paidat pesuissa ja housuissa näkyy äkkiä kulumat (vaikka lapsi ei konttaile) ja esim. Tokmannin housuissa ei samalla käytöllä kulumia ole

Vierailija
19/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiteleläinen M.A.S.I Jeans teki vielä muutama vuosi sitten miesten farkkuja nimellä "Basic". Olivat todella lujatekoisia ja laadukaasti tehtyjä. Oli kai viimeinen farkkuvalmistaja Suomessa.

Sitten siirtyi tuotanto Viroon ja loppui näiden laatufarkkujen myyntikin.

Vierailija
20/71 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ketju lähti alkuperäisestä aiheesta sivuraiteelle. Tarkoitus oli jakaa kokemuksia eri merkkien tuotteista. Täällä oli aikaisemmin hyvä ketju jossa jaettiin vinkkejä minkä ketjun trikoopaitoja kannattaa/ei kannata ostaa, sellaista keskustelua olisin kaivannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän