APUA! Häpeän miestäni tai hänen ulkonäköään:((
Mieheni on lihonut todella paljon, kun pyörittelee papereita päivästä toiseen, tykkää herkuista ja rasvaisesta ruuasta..
Hänellä on tosi paksut reidet, oikein naisellisen paksut ja perse on todella ISO, siis todella " muhkea" ja iso. Ja vielä roikkuu :((. Mahaakin on kunnon kaljamaha. Ja ikää vasta 26v...
En voi sille mitään mutta hävettää kaupungilla.. :(. Miten voisin hienovaraisesti ohjata miestä muuttamaan kroppaansa. Varmaan ketä tahansa häiritsisi tällainen, vai? En minäkään anna itseni levähtää täysin!!
Kommentit (30)
Ei kenenkään tarvitse tehdä ulkonäölleen mitään vain siksi että joku toinen on sitä mieltä että niin tulisi tehdä.
miehille kokkaa? Tehkää hyvät naiset kevyttä kotiruokaa!
uu ulkonäköön JA terveyteen. Ulkonäköä häpeän, terveydestä olen enemmänkin huolissani. Miehellä on suht hyvä itsetunto ja pitää pokalla vaaleita housuja ym.. en ole viitsinyt miestä ruveta pomottamaan. Olen ympäripyöreästi sanonut viattomalla äänellä, että " rasva mahassa lisää diabetesriskiä" ja mm. " herkuttelu ei ole huono juttu ainoastaan lihomisen takia vaan vaikuttaa veriarvoihin eikä tee hyvää terveydelle" . Olen vähitellen yrittänyt " käännyttää" miestä huomaamatta. Seuraavaksi rupean valmistamaan kevyempiä ruokia.
Itse olen kahden lapsen jälkeen laihduttanut itseni takaisin hoikaksi, käyn treenaamassa ja juoksemassa, pyrin noudattamaan säännöllisiä, suht terveitä elämäntapoja, jotta pysyn terveenä (suvussani sepelvaltimotautia). En ole kuitenkaan mikään friikki nipottaja urheilun tai syömisten suhteen, mutta arvostan itsestä huolehtimista. Mieheni ei tee niin ja se näkyy ulospäin. Ja se hävettää minua, vaikka se pinnallista onkin :(.
t. ap
eikä siihen vaimon kotiruuat auta
Mies tekee itse " typeriä" valintoja, ostaa lounastauolla jonkun lihiksen tai majoneesisämpylän, käy kaverin kanssa oluella ja ottaa jonkun leivoksen, käy usein ravintolassa syömässä pihviä ja kermaperunoita.. Se on todella perso makealle ja herkuille.
t. ap
Yhteisiä lenkkejä tms.
Tuskin pahaa sinullekkaan tekee.
28: kuule se kokkaa ihan ite. Ja syö töissä pizzaa yms...Minä kyllä teen terveellistä sillon kun teen ruokaa.
Naisetko aina sen ruoan laittaa? Voi niitä avuttomia miesparkoja kun naiset syöttävät heille rasvaista ja epäterveellistä kotiruokaa.
Eikä se mitään, mä pidän siitä, että mies on jykevä ja iso, mutta nyt se sympaattinen karhumaisuus on alkanut lähennellä plösöyttä. Ei se oikeasti ole kivaa, kun ennen niin ihana karju " laihtuu" lihaksista ja lihoo muualta! Olen huomannut pitäväni silmät kiinni yhä useammin seksin aikana, vaikka miestäni rakastan ja haluan. :(
Lisäksi mua oikeasti huolestuttaa miehen terveys, jos se jatkaa tuota istuma- ja syömälinjaa. Mä olen sanonut miehelle ihan suoraan, etten halua joutua 20 vuoden päästä pelkäämään hänen henkensä puolesta. Vielä en ole sanonut ulkonäöstä, mutta oikeasti, jos se maha vielä tuosta kasvaa ja haba pienenee, niin kyllä aion siitäkin sanoa! Miehen kuuluisi olla kolmekymppisenä parhaimmillaan eikä plösöimmillään!!!