Kiitos sinulle toinen nainen.
Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.
Kommentit (322)
Rakastunut, varattuun? No ei, pantiin kyllä ja pannaan edelleen.
Juu, ole hyvä. Me kylläkin tavataan vielä, mutta vain seksin merkeissä.
Kiitos sinulle kun katselet sitä ankean arjen. Minulle riittää hyvin sänkyhetket. Jatketaan tällä.
Miehen näkökulmasta tuo meni varmaan vähän eri tavalla.
Hän näki hyvännäköisen naisen jota halusi panna ja himo vei aina takaisin.
Itse en pystyisi antamaan anteeksi ja kokisin itseni nöyryytetyksi.
Hienoa kuitenkin että pystyitte kaisesta huolimatta korjaamaan tilanteen. Luottamus varmaan kyllä menee pitkäksi aikaa.
Ukkos olis juoksujalkaa tullut ja jäänyt, jos olisin huolinut. Palasi kotiinsa häntä koipien välissä odottamaan uutta tilaisuutta karata.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto nolla vai alle? Itsekunnioitus nolla vai alle? Paljon mäkin tiedän, mutta en tiedä oikeastaan mitään säälittävämpää kuin varattua paneva kakkonen.
No niin, höpö höpö. Olet katkeroitunut siitä ett sinua vedätettiin ja että miehesi on petturi. Jos hän on saanut sinut uskomaan tuommoista, niin olet melko vietävissä. Luultavasti sitä toista naista ei oikeasti kiinnosta tämä katkera avautumisesi. Hänellä varmasti riittää vientiä ja te virutte samassa huonossa suhteessanne ja miehesi tulee pettämään sinua uudestaan syöttäen taas sinulle vastaavaa sontaa. Yritä alkaa arvostamaan itseäsi ja ota vierellesi luotettava kumppani, joka ei hypi vieraissa kun tulee ongelmia.
Ei ole tosiaankaan kakkosella enää asiat kovin häävisti jos varattua pitää panna. Säälittävää.
Puolisosi tekemä aviorikos on vakava vääryys eikä liiton ulkopuolisen henkilön "huolenpidolle, rakkaudelle ja läheisyydelle antautumista" ja "rinnalla kulkemista".
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto nolla vai alle? Itsekunnioitus nolla vai alle? Paljon mäkin tiedän, mutta en tiedä oikeastaan mitään säälittävämpää kuin varattua paneva kakkonen.
Niin.... panohommissa ykkönen, perheleikissä kakkonen. Sopii minulle.
Kiitos sinulle toinen nainen kun sain klamyn ja sen seurauksena lapsettomuuden.
Tsemppiä ap. Mun mies kävi pari vuotta sitten useammankin kerran painamassa yhtä neljän lapsen yh:ta kaupungin vuokraluukussa. Ite kämmäsin melkein yhtä pahasti ja muutettiin erilleen. Ollaan käyty pariterapiassa selvittämässä mm näitä "laatupanoja" ja niihin johtaneita ongelmia ja oon kans nykyään ihan kiitollinen siitä, että tälläsestäkin sopasta ollaan selvitty.
Propsit äijälle, kävi vieraissa ja sai vielä muijansa höpisemään muka-runollista shaibaa siitä kuinka löysitte toisenne uudestaan 😂 Kai se tirautti pari kyyneltäkin?
Kohta miehesi taas viipottaa teillä tietämättömillä. Miten pystyt enää luottamaan?
En se minä ollut, päästin hädin tuskin huulille. Sinun miehesihän on ollut iän kaiken vientipuolella. Kysy Aasian naislapsiavartaloista - ne osaa kertoa äijäsi todellisen luonnon.
No en ottaisi takaisin pettävää miestä.
En jaksanut lukea aloitusta kunnolla. Kun ei se asia miksikään muutu.
Taidat olla vielä shokkivaiheessa? Kyllä se miehesi taas pettää, kun tilaisuus tulee. Sinussa ei ole mitään vikaa, sinua ei olisi saanut pettää! Itse pistin juuri omani pihalle, kun oli työkaverinsa kanssa suhdetta puoli vuotta pitänyt. Ei todellakaan tulisi mieleen ottaa takaisin tai kokemaan mitään kiitollisutta tätä h..naikkosta kohtaan. Lähde nyt, niin saat vielä arvokkuutesi säilytettyä ja elettyä parempaa elämää!!!
Voi miksi otatte nämä oksettavat pettäjät takaisin!!!!!!!
No voi luoja ja Kristus! Eikö noita asioita olisi oppinut aamupala pöydässä, jos asioista olisi puhuttu?
Mies oli himojensa vietävissä ja vaimo uskoo kaikki ukkonsa löpinät.
Jos on oma tapaus kyseessä, niin en paljon kiittelis. Ukko puhui niin törkeästi vaimostaan ja naureskeli tyhmälle lehmälle. Kävi niin kuumana, ettei yksi kerta riittänyt, kun nähtiin. Huohotti ja kuolasi kiimassaan, kuin elukka.
Kiinni jäätyään kävi kuitenkin juuri noin, että vaimo raukka uskoi miehen pettämisen olleen avioliiton pelastus.
En kyllä kokisi kiitollisuutta, jos oma mies olisi pannu vierasta muijaa. Tuo kertoo vain siitä, että vaimo pitää miestään tyhmänä. Kaikki tietää, että mielikuva omasta miehestä panemassa toista naista syöpyy mieleen. Melkoista itsepetosta, että on kiitollinen. Tsemppiä kovasti petetyille vaimoille.
Minulla oli 2 viikon suhde juuri eronneeseen mieheen joka lupasi minulle maat ja taivaat ja sai minut rakastumaan. Vaimo sai tietää meistä ja meni vain muutama päivä ja mies jätti minut ja palasi vaimon kanssa yhteen. Kyllä on vaikeaa enää luottaa miehiin.
Miten olla alentuva -kurssi? No joo, me vaan pantiin, ei siinä kumpikaan rakastunut.