Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekava suhdeselostus

Vierailija
19.05.2006 |

Ollaan seurusteltu 2 vuotta, meillä on vauva. Kaikki on ollut lapsen syntymän jälkeen yhtä paskaa. Joskus menee vähän paremmin, mutta korkeintaan pari viikkoa ja sitten alkaa taas riidat. Ei päästä tulevaisuudensuunnitelmista yhteisymmärrykseen, halutaan vähän eri asioita, tai ainakin eri aikaan.

Seksistä tulee usein sanomista, eilen illalla viimeksi menin lopulta olohuoneeseen nukkumaan. (oltiin rakasteltu, se kesti noin 2 minuuttia, en saanut, mainitsin asiasta kun olisin halunnut orgasmin. mies haukkui mut lapselliseksi ihmiseksi joka ei ole tyytyväinen mihinkään ja olen kuulemma liian rehellinen jne.) Minä itken varmaan joka päivä ja raivoan miehelle milloin mistäkin.

Kuitenkin mies on luotettava ja rehellinen, rakastaa minua ja lastamme. Myös minä rakastan miestäni ja lastani yli kaiken. Miten ihmeessä tän suhteen saisi tasaisemmaksi? Onko tämä yleistäkin pienten lasten vanhemmilta, tälläinen riitely? Meillä on kuitenkin asiat kunnossa, kiva koti jne. Rahat on kyllä usein tiukilla ja se kiristää molempien hermoja. Arg.

Tahtoisin olla mukava ja hyvä nainen enkä sellainen tiukkapipo. Mutta tahtoisin myös että saisin olla oma itseni, huonoine puolineni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat tässä suhteessa ärsyttää kuin ilahduttaa.

Kyllä se on kautta aikojen ollut niin,että miehet pitävät omia asioitaan tärkeämpinä kuin naisten. Sitten naiset mäkättävät ja mäkättävät ja naiset kyllästyvät mäkättämiseen ja siihen ettei mikään muutu ja eroavat tai sitten miehet kyllästyvät nalkuttavaan akkaan.

En tiedä miten tähän sataisiin tasapaino. Tuntuu,että koskaan ei saa aamulla nukkua pidempään,koska miehille se on tärkeämpää. Sitten jos hirveästi perustelet saatat saada nukkua,mutta mies nousee lasten kanssa aikaisin muristen ja otsa kurtussa. no ei siinä tee enää mieli nukkua,kun itseäkin on alkanut toisen murina ketuttamaan.

Jos jonnekin halut mennä ilman lapsia,niin asiasta täytyy ilmoittaa viikoa kahta aikaisemmin ja tietysti on kotiintuloaika,koska miehellä kummasti sattuuu olemaan meno samana päivänä ja joudut jälleen kerran laittamaan lapset yksin nukkumaan.

Seksi on naisille vain lisääntymistä varten,miehille se on nautintoa varten. Meillä esim suuseksi on yksipuuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi