Mistä uutta intoa seksielämään?
Hejssan nuppuset!
Olen seurustellut 10v avovaimoni kanssa ja meille on matkan varrella siunaantunut myös yksi lapsi. Ongelma on kuitenkin seksin hiipuminen (niin kuin monella muullakin). Nykyisin harrastamme seksiä noin 2 krt kuukaudessa ja nekin (naisen puolesta) yleensä pelkästään sen "pakon" takia. Ilman "pakkoa" onnistaisi max. kerran kuussa tai joka toinen kuukausi. Niin noillakin kerroilla lupaan yleensä hieroa naista 20min tms vastapalvelukseksi. Itse perusmiehenä haluaisin kuitenkin panna joka päivä ilman mitään "maksua". Tiedän, että tämä ei ole mahdollista, mut jotain on tehtävä. Olemme kolmekymppisiä, eli nuoria kuitenkin vielä ja paljon olisi koettavaa.
Silloin kun sitä kauneinta harrastetaan, homma hoidetaan lähetyssaarnaaja asennossa naisen makaessa lahnana alla. Nainen ei anna panna peppuun, ei ota suihin, ei halua olla nuoltavana, ei anna hieroa pimppaansa/sormettaa, ei tykkää olla päällä, ei halua roolileikkejä/asusteita, ei seksileluja, ei kimppaa jne. Ei vittu mitään. Eli mitään seksi- tai esileikkejä ei harrasteta vaikka itse haluaisin ja tämän aivan varmasti olen riittävän selvästi tuonut esille. Nussittaessa pistetään joskus liukkaria, välillä vaan kuivana sisään. Eli se siitä romanttisuudesta.
Pelottavaksi asian tekee se, että meidän pitäisi purjehtia avioliiton vitun onnelliseen satamaan kesällä. Itse rakastan naistani hirveästi eikä tämän puolesta ole ongelmia, mutta seksielämän vajaavaisuus saa pohtimaan asioita. Jos en tee mitään, niin ei se seksi ainakaan tästä lisäänny. Vähenee vaan.
Nyt tarvitsisinkin teidän apuanne arvon naiset ja ei-enää-teini-ikäiset miehet! Joku on varmasti ollut/on samassa tilanteessa. Miten onnistuit ratkaisemaan ongelman? Asiasta avoimesti puhumalla, ehkä Kama sutra -kirjan tempuilla? Seksiterapeutin avulla?Jos ootte kokeillut uusia asioita, niin mitä? Jos olet saanut vaimon innostumaan leluista, niin miten? Eli miten onnistuisin parantamaan oikeasti seksielämäämme.
Alan olemaan jo hiukan epätoivoinen. Pelottaa ajatus, että tässä on mun koko vitun upea seksielämäni.
Niin ja itse olen erittäin paljon liikuntaa harrastava henkilö. Eli jos jotain ylimääräistä löytyy kehosta niin voidaan puhua grammoista. Emäntä taas on jo kerryttänyt muutaman elintasokilon (6-7 plussalla ihannepainosta) ja kunnon pelastusrengas on muodostunut mahan seudulle.
Miten tuosta voisin jotenkin kohteliaasti hänelle mainita? Tarkoitus ei todellakaan olisi loukata, vaan minimoida riski läskistä vaimosta.
Mutta seksikommentit kuitenkin nyt tärkeämpiä!
Kiitos jo etukäteen!
HUOM! Ei kiinnosta seuraavanlaiset kommentit:
- 2 krt/kk riittävästi, ole tyytyväinen!
- Siivoa enemmän niin naisen halut löytyvät.
- Huomioi, helli ja hiero naista niin rentoutuu ja halut palaa.
- Juota sille vihreää teetä ja suklaata.
- Vie lapsi hoitoon / Vie muija syömään.
- Petä emäntää ja koe asioita.
- Kenenkään pulunnussijavittuilijan kommentit.
Kommentit (29)
UP!
Kukaan keksinyt mitään maata mullistavaa? Esim. hormonikierukka erittäin hyvä vinkki!
En osaa sanoa muuta taatusti toimivaa keinoa kuin, että otat asian esille ja sanot haluavasi enemmän seksiä sekä, että hänen on luvattava tehdä asian eteen jotain nyt samantien, tai alat hakea vierasta. Voit tietysti suositella lääkärikäyntiä ja verikokeiden ottamista, mutta aikuisena hänellä on vastuu tsekata miksei häntä haluta. Ja, kun tämä ei kuitenkaan auta, niin ihan avoimesti kerrot lähteväsi ravintolaan ja mikäli sopiva sekstailija löytyy, vietät yösi hänen kanssaan.
Tämä takaa sen, että puolisosi joutuu miettimään mitä tekee ja tekemään päätöksen sinun puolestasi etkä todellakaan syyllisty pettämiseen. Ja varmasti saat asiasta kaipaamasi keskustelun sekä syitä tietoosi, niin alkaa vyyhti purkaantua.
Väännä tuhdit darra ripulit kattilaan. Sekoita miedolla lämmöllä ja herätä vaimosi kaatamalla kuuma Ribbe kasvoille, kiihottuu varmasti. Jos ei asiasta kiihotukkaan, ota purkki herkkusieniä ja sivele kullillesi heti perään, sen jälkeen tuikkaat kuivana GaGGoZ33n
Meillä oli ongelmia seksin suhteen monta vuotta, mutta nykyään menee hyvin.
Ongelmana oli aiemmin miehen haluttomuus. Hänellä oli jonkin sortin ikäkriisi, ja ennakkoasenne, että seksin vaan kuuluu hiipua pitkässä suhteessa. Ikään kuin omaan vaimoon vaan kuuluu kyllästyä... No, onneksi pääsi siitä (tarvittiin kyllä terapiaa) ja on tosi onnellinen kun on löytänyt seksin ihan eri tavalla. Yritystä ja avointa keskustelua se on kyllä vaatinut molemmilta.
Pois hormoniehkäisy.
Naiselle liikuntaharrastus 3-4 krt/viikko.
Ruokavalio, joka sisältää paljon kasviksia, hedelmiä, kalaa, pähkinöitä.
Kilpirauhasarvojen tarkistus.
Nainen kotoa töihin, jos lapsen kanssa kotona? seksielämä saattaa parantua vasta kun naisella on kodin ulkopuolinen elämä. jos lapsi roikkuu lahkeessa koko päivän, ei ajatuksiaan saa millään eroottiselle taajuudelle. Been there, done that ;)
mitkään hemmotteluvkl:t tai kukat ei kyllä auta. Ja ihan naisena puhun. kotitöihin osallistuminen joka päivä voi auttaa ja säästää naisen voimia.
osta naisellesi eroottinen kirja, jonka avulla voi saada ajatuksiinsa vähän seksiä.
mä oon kyllä vähän huono toisaalta neuvomaan, kun oon ite myös aika haluton parisuhteessa tällä hetkellä. Vika ei ole miehessä. Lasten kanssa arki on kotona puuduttavaa, uuvuttavaa eikä seksuaalisia virikkeitä tai ajatuksia ole tai ehdi olla päivän aikana. Mutta olen itse yrittänyt "hoitaa"itseäni noilla vinkeilläni, ja meillä harrastetaan seksiä 1-2krt viikossa. Joskus jopa mun aloitteesta ja välillä vähän jo haluttaakin.
puhukaa tilanne auki. Me ainakin vitsaillaankin meidän kuivasta kaudesta. Mies tietää et minua itseänikin harmittaa.vaikka puhuminen ei kyllä haluja tuo. Jokunen viinilasi ja lämmin kylpy kyllä auttaa ainakin täällä -> totaalinen rentoutuminen ja mies saa taas nuolla niin paljon kuin jaksaa!
Hyviä vinkkejä, ei noihin ole varmaan paljon lisäämistä. Itsekin kerran muutuin pihtariksi, kun kokeilin e-pillereitä. Sanoisin, että erittäin hyvä ehkäisykeino. Hormonikierukkahöpötyksiinkään en terveydenhuollon puolelta usko, perustelevat sillä, että siinä ei ole estrogeenia mut kyllä mä silti vaan maalaisjärjen perusteella uskon, että se voi olla keltarauhashormonikin. Nimenomaan sitä erittyy raskauden aikana, ja raskaana tunnetusti on, hormoniperäistä haluttomuuttakin, vaikka joillain toisinpäin. Eikä sitä ole voitu todeta, kumpiko se on joka vaikuttaa haluihin enemmän. Sen lisäksi kierukka ei vaikuta vaan paikallisesti, vaan osittain systeemisestikin, vaikka määrä verenkierrossa on selvästi pienempi.
Mut vielä pari pientä asiaa, jotka voivat kasvaa isoiksi varsinkin, jos naisella on huonompi itsetunto. Oletko joskus arvostellut vaimon kroppaa edes leikilläsi? Tai huolimattomuuttasi? Tai kehutko ääneen muita naisia, tai lähinnä jotain osaa niiden kehosta kun vaimosi on paikalla, vaikka edes kuvista? Tai vaihtoehtoisesti haukutko jotain, mitä vaimosi saattaa kokea olevan itsellään? Tai vielä kerran, oletko joskus haukkunut, esim. et voisi ikinä panna läskiä? Noi kaikki voi olla aikamoisia haluntappajia, jos olet kauhea rääväsuu, sillä vaikka et niitä vaimollesi tarkoittaisi, niin jos oma keho on muuttunut omasta mielestä huonoon suuntaan, vaimo ottaa ne kaikki itseensä.
Jätäkö sivuhistorian poistamatta kun käyt junkkysivuilla, tai edes jotain bikinikuvia katselemassa? Tai dvd-kokoelmasi vaimon nähtäville?
Eihän nuo kaikillle ongelmia aiheuta, mutta yllättävän monille. Musta toi viittais johonkin tuollaiseen jos vaimo häpeää itseään, on lihonut eikä halua että kosket sitä mihinkään. Vielä jos itse olet hyvässä kunnossa.
Ja vähennä vähän sitä ittes trimmailua, sillä et saa mitään, paitsi joltain vieraalta ehkä. Liikkumis ym. harrastusten pitäisi jakautua tasaisesti kummallekin, että molemmat hyötyy. Jos vaan sinä pääset kulkemaan treeneissä jne. niin teet vaan hallaa teidän seksielämälle. Eli vuoropäivin, tai miten paljon vaimo nyt haluaisikaan kulkea omilla jutuillaan. Siinä olet luultavasti oikeassa, että vaimo tulee vaan lihomaan jatkossa, jos et nyt puutu siihen. Ei sanallisesti vaan että annat mahdollisuuksia. Tylsyys, mahdollisuuksien ja tekemisen puute, kyllästyminen ja masennus saavat ihmisen helposti syömään.
Jos oot tuollainen mistä kirjoitin, niin vaimosi reaktiot ja lihominen ovat varmaan ihan normaaleja (vaikka tuskin näitä viestejä enää luet, on tuosta sen verran aikaa).
N31
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 13:23"]
Samassa tilanteessa olen ollut (naisena).
Kyse oli rakkauden hiipumisesta. Se taas seurasi siitä, että mies tuudittautui MUUN ELÄMÄN (muun kuin seksin siis) osalta liiaksi siihen että hyvin menee ilman minkäänlaista yrittämistä. Anna avovaimosi kokea olevansa upea, arvokas, ja kysy hänen mielipiteitään kaikista elämän asioista. Älä yritä kysyä pelkästään seksistä, jos et ole kiinnostunut arjen jaksamisestakaan. Naisilla seksi ei ole irrallinen osa-alue elämässä. Koeta myös itse olla kangistumatta rutiineihin seksissä - jos naisesi ei ole saanut tyydytystä kahteen vuoteen, hän ei tule samoilla keinoilla saamaan sitä jatkossakaan.
Vikaa siis joko rakkauden, huomioon ottamisen tai naisesi tyydyttymisen puutteessa luultavimmin. Ennusteesi ei ole hyvä avioliiton osalta ellette pysty tästä keskustelemaan nytkään.
[/quote]
Mutta jos nainen ei ole kahteen vuoteen osannut suutaan avata, että seksi ei häntä tyydytä, eikä ole halukas kokeiluihin niin miten mies voisi auttaa. Pakottaa toinen joka kuukausi erilaisiin seksikokeiluihin, jotta joskus onnistaisi ja nainenkin nauttisi. Sillä menetelmällä ei tulisi orkku vaan syyte.
Kyllä peli on jo menetetty. Vannot rakkautta vaan mitenkäs on vaimosi laita. Vaikuttaa hieman siltä, että häneltä on kiinnostuminen sinuun lopahtanut. Aina ei omat halut riitä; tangoon tarvitaan kaksi.
"perutaan häät"
Samassa tilanteessa olen ollut (naisena).
Kyse oli rakkauden hiipumisesta. Se taas seurasi siitä, että mies tuudittautui MUUN ELÄMÄN (muun kuin seksin siis) osalta liiaksi siihen että hyvin menee ilman minkäänlaista yrittämistä. Anna avovaimosi kokea olevansa upea, arvokas, ja kysy hänen mielipiteitään kaikista elämän asioista. Älä yritä kysyä pelkästään seksistä, jos et ole kiinnostunut arjen jaksamisestakaan. Naisilla seksi ei ole irrallinen osa-alue elämässä. Koeta myös itse olla kangistumatta rutiineihin seksissä - jos naisesi ei ole saanut tyydytystä kahteen vuoteen, hän ei tule samoilla keinoilla saamaan sitä jatkossakaan.
Vikaa siis joko rakkauden, huomioon ottamisen tai naisesi tyydyttymisen puutteessa luultavimmin. Ennusteesi ei ole hyvä avioliiton osalta ellette pysty tästä keskustelemaan nytkään.