Toisen ketjun innoittamana: huonoin elokuva?
Mainitse yksi näkemäsi elokuva, jota suosittelet kaikkia välttämään. Jäikö jokin ehkä katsomatta loppuun asti huonoutensa takia? Mikä elokuvasta teki niin huonon?
Kommentit (31)
Tunnit - sanoinkuvaamattoman tylsä.
American Psycho II
Käsittämättömän kökösti ykkösosaan liitetty ja sen maineella ratsastava kampuksella tapahtuva "jatko-osa", joka on aivan ala-arvoista teinisplatteria sekä juoneltaan että näyttelijäsuorituksiltaan. Niin teennäisellä tavalla paska, ettei kelpaa edes campiksi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:08"]
Tunnit - sanoinkuvaamattoman tylsä.
[/quote]
Tätä kattoessa nukahdin :D En koskaan nukahda kesken leffan, mutta tää oli sellanen tapaus että uni vei voiton. Laadukasta näyttelijätyötä, eikä missään nimessä huono leffa mutta tosi tylsä.
Sama pätee myös Lost in Translationiin, josta en vaan saanut mitään säväreitä.
Independence day. Yhdysvaltain presidentti pelastaa maapallon avaruusolioiden hyökkäykseltä. Huh.
Amerikan Psyko.
En tiedä korostuuko huonous siitä, että joidenkin on jostain syystä kehuttava tätä, vaikka se on selvästi epäonnistunut. Ei toimi itsenäisenä teoksena lainkaan, vaan ilman sitä kirjaa ei tätä olisi edes tehty.
Mä en oikeasti oo nähnyt aikuisiällä juurikaan huonoja elokuvia. Teininä kyllä, mutten ehkä silloin pitänyt niitä niin huonoina. Meillä ei ole telkkaria, joten ei tule katseltua juurikaan amerikkalaisia romanttisia komedioita tai action-leffoja vain sen takia, että tv on jäänyt auki.
Tuosta Eyes Wide Shutista pakko sanoa sen verran, että vaikka se tosiaan ei ole Kubrikin paras leffa, mulle on jäänyt siitä päällimmäisenä mieleen vainoharhaisuuden ja ahdistuneisuuden kuvaus, joka oli mielestäni onnistunutta.
Huonoimmaksi viime aikoina näkemäkemäkseni elokuvaksi mun täytyy varmaankin mainita joku (en muista nimeä) romanttinen komedia, jonka pääosassa oli Jennifer Aniston kukkakauppiaana ja se Batman - Dark Knight esiintynyt vaaleatukkainen mies, joka menetti toisen puolen kasvoistaan. Ei se varmaan omassa lajityypissään ollut sitä karmeinta paskaa, mutta aika hengetön veto kuitenkin.
Paskoja elokuvia on maailma täynnä mutta ns hyvistä ja ylistetyistä minulle huonoin on Tuulen viemää. Kaameaa ylinäyttelemistä, epäuskottavat henkilöhahmot, aivan liian pitkä. Upean tarinan sijaan se on minusta melodraamojen parodia.
Oman elämänsä sankari.
Ollaan hei orpoja ja poimitaan omenoita, siihen saadaan kulutettua kaksi ja puoli tuntia.
Ehdottomasti kaikki Bond-leffat. Äärettömän tylsiä elokuvia, karmaisevan huono musiikki ja karmeat hampaat sillä yhdellä pahiksella.