Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistiko?

Vierailija
24.03.2013 |

Jos joku kertoo sinulle ettei juo ollenkaan alkoholia, miten reagoit tai mitä sanot hänelle? 
Itse olen lopettanut alkoholipitosten juomien juonnin, eikä kukaan tunnu ymmärtävän sitä miksi, paitsi perheeni ja kumppanini. Mikä siinä on, että jos olet sanotaanko vaikka absolutisti, sitä ihmetellään erittäin syvästi ja kysytään "MIKSI"? No miksi pitäisi juoda? Jos pystyy olemaan erossa eikä halua juoda niin miksi pitäisi, miksi täytyy tyrkyttää? Voisiko joku selittää minulle? Se ei ole minusta ollenkaan kummallista, mutta lähestulkoon kaikkien kelle asiasta mainitsen mielestä se on outoa.. En ymmärrä.. Miksi pitää tyrkyttää juomia kerta toisensa jälkeen vaikka miljoonat kerrat on sanottu etten juo. Suomalaisten alkoholitapakulttuuri on niin pinttynyt jo lähestulkoon jokaiseen että se on normaalia, ja alkoholittomuus ei ole normaalia, näin olen omasta kaveripiiristäni ymmärtäny... Löytyykö täältä ainuttakaan minun lisäkseni joka ei juo alkoholia? Vai olenko sittenkin epänormaali ja sekasin.. En käsitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi