Inhokkisi Suomen Selviytyjissä?
Omani Janne. Kamala kieroilija, vaikka tietty joka ohjelmassa pitää yksi tuollainen olla. Harrista tykkään, vaikka hän kieroilee Jannen kanssa. Ehkä ulkonäkönsä vuoksi saa anteeksi paljonkin.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:15"]
Janne on aivan kauhea, siis ihan vastenmielinen. Ihmetteli esim. mikseivät saaneet pitsaa toiselta joukkueelta, ja miten voivat olla niin itsekkäitä. Itse antoivat suuresta ruokasaaliistaan toiselle joukkueelle yhden vesimelonin.
[/quote]
Tämähän johtui Joonaksesta! Muuthan olisi antaneet kanankin. Antoivat kuitenkin edes vesimelonin toiset eivät antaneet mitään!Todellakin sitä saa mitä tilaa. ;D
Musta yksilökisat on ollut tosi outoja, kun niistä olisi saanut helposti joukkuekisat, esim viesti siellä puissa missä naiset heillusivatniiden ämpärien kanssa. Se banaaninpitelykisakin oli merkillisen simppeli.
ÄLÄ LUE JOS ET NÄHNYT VIELÄ SUNNUNTAIN JAKSOA
Mielenkiintoista nähdä meneekö läpi toisessa heimossa se että aki olis joukon johtaja ja kieroilija. Tyhmästi tekevät tytöt kun äänestivät sarin pois, heillä olisi siinä ollut ihan hyvä 3h liittouma.
Pia on jotenkin rasittava. Sit ne kaks vaaleaa, kaksvitosta blondia jotka ontosi hajuttomia ja mauttomia. Eniten tykkään seurata Jannen, Akin ja Harrin toimintaa. Aki voi päästä yllättävänkin pitkälle.
Janne, ehdottomasti. Henri oli suosikki.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:02"
Mielenkiintoista nähdä meneekö läpi toisessa heimossa se että aki olis joukon johtaja ja kieroilija. Tyhmästi tekevät tytöt kun äänestivät sarin pois, heillä olisi siinä ollut ihan hyvä 3h liittouma.
[/quote]
Ei kai ainakaan Heinin ja Hannan olisi kannattanut luottaa Sariin yhtään. Oikein tekivät, Sari olisi ensimmäisenä ollut toisen porukoissa. Nyt Hannalla ja Heinillä on mahdollisuus, jos saavat sotkettua Jannen ja Harrin kuvioita liittoutumalla sen toisen joukkueen tytön kanssa.
Hannan "sinisilmäisyys"1 sopii hyvin pelin tähän vaiheeseen. Ei ihmissuhde korkeakoulutuksen saanut oikeasti ole naiivi, kun pelataan hänen alallaan, mutta se on hyvä tapa sysätä muille se vastuu omista ratkaisuista, ei koeta selkäänpuukottajaksi ja samalla voi pysyä itse huomaamattomampana.
kyllä Janne on inhokki 1. Niin kauhea kieroilija ja oikeesti ilkeä ja ilkkuu muita.
Miten ihminen voi olla noin kiero ja muutenkin ällöttävä.
Onko se toisessa ryhmässä Jari, niin on tosi fiksu, eikä ilkeile.
Toinen joukkuehan ei sitä tiennyt, että johtui Joonaksesta ja siksi eivät antaeet pizzaa, kun eivät saaneet kanaa.
[/quote]
Tämähän johtui Joonaksesta! Muuthan olisi antaneet kanankin. Antoivat kuitenkin edes vesimelonin toiset eivät antaneet mitään!Todellakin sitä saa mitä tilaa. ;D
[/quote]
Koko ohjelma on ihan paska. Köyhänmiehenversio oikeista Selviytyjistä. Tehtävät on selkeesti saatu halvemmalla, kun niistä on tehty yhden ihmisen kisoja sen sijaan, että kisattais joukkueena, eikä ole kahta kisaa per jakso kuten alkuperäisessä, jolloin paskanjauhantaa on vielä enemmän kuin formaatti sallii. Koska palkinto on aika mitätön, on mukaan saatu pelkkiä mitättömyyksiä, jotka karkaavat ensimmäisen kohtuullisen tilaisuuden tullen, kuten rauhanturvaajaksi. Juontaja sössöttää ja kaikki karisma puuttuu.
Suomalainen kansanluonne on päässyt kyllä hyvin esiin, vrt. Joonas ja "mä EN leiki enää"-lähtö.
En ole katsonut kokonaisia jaksoja tähänkään saakka, mutta viime jaksoa en katsonut enää ollenkaan, kuten en aio katsoa tästä eteenkäänpäin.
Sunnuntain jaksonlopussa näytettiin, kuinka seuraavassa? jaksossa janne löytää koskemattomuusjutskan. Juuri kun toinen heimo on suunnitellut, että janne tippuu ensimmäisenä, kun yhdistyminen tapahtuu. Tyhmää, kun selkeästi "käsikirjoitettu" juttu.
Joo, "ylläri" että Janne saa sen koskemattomuuskolikon taimikäsenytonkaan.... Janne on ehdoton inhokkini, niin täynnä itseään, sen puhetyylikin saa karvat nousemaan pystyyn. Toisaalta se on syy, minkä takia tuota ohjelmaa katsella, niin moni muu on hmv -tyyppejä tuolla viidakossa. Aki on vähän reppana, Harri muka mukava -kieroilija, toisessa joukkueessa Pia ärsyttää myöskin. Ihmeen katsottava tää Suomen Selviytyjät kuitenkin on ollut, vaikka ei isoveljensä veroinen olekkaan.... liikaa tosiaan yksilökilpailuja, "pikkasen" pienemmällä budjetilla tehty.
Mä inhoan yli kaiken Jannea. En tiedä miten joku tuntematon ihminen voi saada näin voimakkaan inhoreaktion aikaan. Jos mä näkisin hänet joskus kadulla, niin tekis mieli tempasta turpaan, niin ällöttävä hän on.
Vinkuu, kun toinen joukkue ei anna ruokaa, mutta itse antaa vain vesimelonin ja vain Jannen sana siitä, että Joonas kielsi antamasta kanaa.
Entä se sitten, kun Janne juttelee, että pitää olla pää ja fysiikka kunnossa. =DDD Itse joku ryhävalas ja aina kuvauksissa joko juomassa jotain tai syömässä. Mietinkin, että syökö porukan ruuat, kun monesti ainoana syö jotain "leipää" siellä.
Janne on niin vittumainen kusipää, että ei mitään määrää.
Palomies ansaitsee mun mielestä voiton.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 06:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 00:02"
[/quote]
Ei kai ainakaan Heinin ja Hannan olisi kannattanut luottaa Sariin yhtään. Oikein tekivät, Sari olisi ensimmäisenä ollut toisen porukoissa. Nyt Hannalla ja Heinillä on mahdollisuus, jos saavat sotkettua Jannen ja Harrin kuvioita liittoutumalla sen toisen joukkueen tytön kanssa.
Hannan "sinisilmäisyys"1 sopii hyvin pelin tähän vaiheeseen. Ei ihmissuhde korkeakoulutuksen saanut oikeasti ole naiivi, kun pelataan hänen alallaan, mutta se on hyvä tapa sysätä muille se vastuu omista ratkaisuista, ei koeta selkäänpuukottajaksi ja samalla voi pysyä itse huomaamattomampana.
[/quote]
Taidat olla ihan oikeassa.
Toivon tavallaan et Janne pysyis kuvioissa mahdollisimman pitkään, mutta ei voittoon asti. Yksi mielenkiintoinen ja vastenmielinen tyyppi löydetty vaan Suomesta, muut tyypit aika hajuttomia. Tietty monilla on oikeat työpaikat mistä ei olla vaan pois.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:15"]
Janne on aivan kauhea, siis ihan vastenmielinen. Ihmetteli esim. mikseivät saaneet pitsaa toiselta joukkueelta, ja miten voivat olla niin itsekkäitä. Itse antoivat suuresta ruokasaaliistaan toiselle joukkueelle yhden vesimelonin.
[/quote]
[/quote]
Ne sai hirveän määrän ruokaa, kahvia, mausteita, vaikka mitä, niin anto yhden vesimelonin, jolla ei pitkälle pötkitä! Oisivat antaneet vaikka kahvia silleen että punaset ois saanu kaikki yhen kupin juotua, tai vaikka mausteita edes 1 tl. Nämä ruoat on niillä riittäny vaikka kuinka kauan, siis keltasilla ne mitä ne voitti.
Sitten ku Haramau/punaset voittaa kaikille yhdet, suhtkot pienet pitsat, jotka ei kovin kauaa kestä, eikä niillä kovin kauaa elä, niin eräs isomahainen ja itsekäs tyyppi on heti märisemässä ku ei saanu pitsaa!! :DDD
Janne on inhokki. Suosikkeja ovat Jani ja Jarkko, ja joukkuekisoissa kannustan aina punasta eli tätä haramauta :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 09:45"]
Sunnuntain jaksonlopussa näytettiin, kuinka seuraavassa? jaksossa janne löytää koskemattomuusjutskan. Juuri kun toinen heimo on suunnitellut, että janne tippuu ensimmäisenä, kun yhdistyminen tapahtuu. Tyhmää, kun selkeästi "käsikirjoitettu" juttu.
[/quote]
Eikö se menny niin, että ne yhdessä Harrin kanssa löysin sen aikasemmine, tai oikeastaan Harri sen löysi, ja tuossa jaksossa Janne käy varastamassa sen Harrilta. Ei voi ku ihmetellä miten joku voi olla nui säälittävä, jos oikeasti varastaa sen siltä. Ellei se ookkaan nii, että sinne on piilotettu vielä yks semmonen koskemattomuusjuttu, ja se löytää sen yöllä(nii-i, miksöhän just yöllä?)..
Mä en tykkää Akista kun se oikeasti ON NIIN TYHMÄ ettei ole yhtään Selviytyjien jaksoa katsonut etukäteen. Haloo, menee tuollaiseen kisaan eikä ole yhtään aikaisempaa jaksoa katsonut. Siksi on oikeasti niin pihalla kaikesta..... tyhmä
Ja suomen jaksot ovat todella PITKÄVETEISIÄ ja vain yksi kilpailu per jakso ja loput tylsää lätinää. Jenkkiversiossa on kaksi kilpailua per jakso. KUKA IDIOOTTI PÄÄTTI SUOMESSA TOISIN ? Joku ahne Tv-henkilökö ? Taitaa sattua omaan nilkkaan
Musta ne jani ja jarkko on ihan persiistä, eivät antaneet tyttöjen ampua jousipyssyllä kunnolla kun muka osasivat itse paremmin, hah, siitä saivat... Ääliöt.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 11:06"]
Musta ne jani ja jarkko on ihan persiistä, eivät antaneet tyttöjen ampua jousipyssyllä kunnolla kun muka osasivat itse paremmin, hah, siitä saivat... Ääliöt.
[/quote]
Antoihan ne. Kaikki ampu sillä. Hanna myöhemmin sanoi sitä, kun häntä oli häirinnyt ja ärsyttäny se, kun Sari muunmuuassa sieltä huusi jotain että äkkiä nyt, anna poikien ampua, kehotti ampumaan oikein huonosti, eikä kukaan naisia kannustanu että rauhassa nyt, keskity yms.
Inhokkini on Heini. Hänen ei kuulu voittaa, koska kävi kesken kisan lääkärin tipassa.
Joonas oli myös inhokki, lähinnä asenteensa takia. "Mä en tee mitään, mutta mä voitan silti" ja sit totes, ettei enää leiki tätä leikkiä kun tuli niin yllärinä heimoneuvoston äänet.
Harri pääsee pitkälle sen takia, että vaan peesaa Jannea. Antaa Jannen tehdä likaiset työt ja siinä sivussa kukaan ei huomaa, millanen kieroilija Harri itse on.
Ja tosiaan, halvalla on tehty sarja. Ärsyttää kun on niin paljon yksilökisoja, haluaisin nähdä koko joukkueen kisaavan. Nyt suurin osa vaan makaa rannalla, eikä pääse edes katsomaan kisoja.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 09:45"]
[/quote]
Eikö se menny niin, että ne yhdessä Harrin kanssa löysin sen aikasemmine, tai oikeastaan Harri sen löysi, ja tuossa jaksossa Janne käy varastamassa sen Harrilta. Ei voi ku ihmetellä miten joku voi olla nui säälittävä, jos oikeasti varastaa sen siltä. Ellei se ookkaan nii, että sinne on piilotettu vielä yks semmonen koskemattomuusjuttu, ja se löytää sen yöllä(nii-i, miksöhän just yöllä?)..
[/quote]
ei kai ne vanhat enää kelpaa, siks kai se piiakin omansa käytti?
http://tinyurl.com/checkmeoutplease