Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertovat: tämä on tärkein syy harrastaa sek siä

Vierailija
17.03.2019 |

Tärkein syy sänkypuuhiin ei olekaan nautinto.

Oletko miettinyt, miksi harrastat seksiä? Nauttiaksesi itse, tyydyttääksesi kumppanin, huoltaaksesi suhdetta?

Me Naisten seksikyselyn mukaan tärkein syy harrastaa seksiä on läheisyyden vahvistaminen suhteessa. 66 prosenttia kyselyyn vastanneista valitsi sen tärkeimmäksi syyksi hypätä sänkyyn.

”Minulle tärkeintä on lähellä oleminen ja syleily. Joskus halaus antaa minulle enemmän kuin seksi”, sanoo 27-vuotias kyselyyn vastannut nainen.

Lähdes 20 prosenttia vastaajista piti tärkeimpänä omaa nautintoa. Kumppanin nautinto oli tärkeintä viidelle prosentille.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/naiset_kertovat_tama_on…

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kiima. Himo, kiihko, halu. Halu saada kyr*ää, halu laueta. (Ei mennyt viesti läpi sensuroimatta!)

Ilman muuta siis toisen ja oma nautinto. Ihaninta on, kun molemmat nauttii järjettömästi ja saa.

Läheisyys ja hellyys on sitten eri juttu. Sitä meillä on myös *erittäin* paljon. Toki sitä seksissäkin on, muttei se ole mun motivaatio seksiin.

Mua ei muuten haittaisi yhtään jos halaukset menisivät heti siihen, että mies hyväileekin jo intiimimmin. :D

Vierailija
42/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Onpa ollut erikoinen synnytys kun on tuhonnut vaginan noin. Itsellä seksielämä, ja miehen tunteminen on vain parantunut synnytysten myötä.

:D No se nyt ei ollut se pointti tuossa...

Niinpä. Mutta sitå se synnytys monesti tekee ihan ns normaali synnytys. Sitten miehet ihmettelee kun vaimo ei enää halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Onpa ollut erikoinen synnytys kun on tuhonnut vaginan noin. Itsellä seksielämä, ja miehen tunteminen on vain parantunut synnytysten myötä.

Oletpa harvinaisen urpo naiseksi! Mun paikat onneksi parani synnytyksistä, mutta siinä kesti vuosia (kyllä, vuosia). Pitkään olin katkera, kun olen ollut sitä vaginaalisesti tyydyttyvää vähemmistöä, yhtäkkiä kaikki olikin viety, ja vähän väliä jostakin sai vielä kuulla tuota samaa jaadaa siitä, miten melonin puskeminen paikoista muka vaan parantaa seksielämää!

Luepa itsesi niihin onnekkaisiin ja opettele samalla olemaan vähän hiljempaa siitä, miten hienoa synnyttäminen on Kaikille Naisille, kun kyseessä nyt on vaan sun ikioma kokemus.

Minulla seksi huonontui huomattasti synnytyksen jälkeen. Paikkojen herkkyys oli huonompi kuin ennen ja ennen synnytystä sain yhdynnässä todella helposti. Hermotus varmaan meni rikki.

Ihmettelen aina miten jonkun naisen seksi on parempaa synnytyksen jälkeen kun kuitenkin niin paljon on lopullisesti rikki.

Minua ainakin asia harmittaa. Seksi on paljon laimeampaa kun se yhdyntä olisi parasta seksiä mitå tiedån.

Vierailija
44/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me Naisten seksikyselyn mukaan tärkein syy harrastaa seksiä on läheisyyden vahvistaminen suhteessa. 66 prosenttia kyselyyn vastanneista valitsi sen tärkeimmäksi syyksi hypätä sänkyyn.

EIKÄ?! Vauvapalstan mukaan se on iso muna.

Vierailija
45/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yksi palstalaisille entuudestaan tuttu "synnyttämätön tiukkapilluinen" satuilemassa useammassa kommenteissa kuinka hermot katosi muka synnytyksessä eikä alapäässä ole enää tuntoa.. "Ihmettelen miten joku voisi nauttia seksistä synnytyksen jälkeen, synnytys pilaa naisen" juupa juu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi