Naiset, suostutteko panemaan rumia miehiä, jos nämä pitävät pussia päässä session ajan?
Kommentit (27)
En koska halu on monisyinen kokonaisuus johon vaikuttaa ihmisen ulkoinen ja sisäinen habitus.
Onpa hauska kysymys, mutta en suostu.
Eri sukupuolilla tämä toimii hieman eri tavalla,heh heh...
Vierailija kirjoitti:
En koska halu on monisyinen kokonaisuus johon vaikuttaa ihmisen ulkoinen ja sisäinen habitus.
Sama. Ei riitä pussi päässä, jos tiedän että sen sisällä on ruma naama.
Voiko mies vastaavasti panna rumaa naista?
En. Enkä ilman sitä pussia. Minkäännäköistä tai -kokoista miestä. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän siihen vaikuta muu kuin kyrvän nostatus.
Jos mies on tumma niin ulkonäöllä ei ole väliä, suomalaisen miehen täytyy taas olla komea tai rumakin menee siinätapauksessa jos on varakas
Kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut, ovat olleet niin huonoja sängyssä, etten enää uskalla ottaa riskiä.
Heitä kiinnostaa vain oma itsensä eikä se, että minua sattuu.
Eipä siinä mitkään pussit auta.
Miehiä? Siis useita?
Tulee tosi pahat vibat, ootko aloittaja ihan ok`? Onko taustalla jotain hyväksikäyttöä?
Rumuus on katsojan silmässä kuten kauneuskin.
En todellakaan! Jos päädyn sänkyyn asti niin himottaa koko mies päästä varpaisiin, olkoon ruma tai susiruma. Pidän todella outona ihmistä joka n.. ssisi pussipäistä kumppania...!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tumma niin ulkonäöllä ei ole väliä, suomalaisen miehen täytyy taas olla komea tai rumakin menee siinätapauksessa jos on varakas
Jankuti jank
Joskus olen säälistä pannut rumaa miestä ihan ilman pussia. Sääli on vähän ruma sana kyllä mutta siis niin...säälitti kun ei sillä ollut koskaan mitään meneillään kenenkään kanssa. Samasta syystä olen myös flirttaillut. Vähän hölmöt ja rumat on siinä turvallisia ja saavat iloa päiväänsä ja kai minäkin omaani.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan! Jos päädyn sänkyyn asti niin himottaa koko mies päästä varpaisiin, olkoon ruma tai susiruma. Pidän todella outona ihmistä joka n.. ssisi pussipäistä kumppania...!
Juuri näin. Ihminen joko viehättää tai sitten ei. Jos viehättää, silloin ei mitään pusseja todellakaan tarvita.
Jos on iso kalu ja osaa hommat. Mieluummin kuitenkin itselle laput silmille. En voisi katsoa pussipäistä miestä nauramatta.
Tuo on kyllä totta että jos on iso kalu niin se antaa todella paljon anteeksi muita puitteita
Joskus 2000-2011 toi oli vielä yleistä, nykyään naiset on krantumpia.