Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertovat: tämä on tärkein syy harrastaa sek siä

Vierailija
17.03.2019 |

Tärkein syy sänkypuuhiin ei olekaan nautinto.

Oletko miettinyt, miksi harrastat seksiä? Nauttiaksesi itse, tyydyttääksesi kumppanin, huoltaaksesi suhdetta?

Me Naisten seksikyselyn mukaan tärkein syy harrastaa seksiä on läheisyyden vahvistaminen suhteessa. 66 prosenttia kyselyyn vastanneista valitsi sen tärkeimmäksi syyksi hypätä sänkyyn.

”Minulle tärkeintä on lähellä oleminen ja syleily. Joskus halaus antaa minulle enemmän kuin seksi”, sanoo 27-vuotias kyselyyn vastannut nainen.

Lähdes 20 prosenttia vastaajista piti tärkeimpänä omaa nautintoa. Kumppanin nautinto oli tärkeintä viidelle prosentille.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/naiset_kertovat_tama_on…

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyl ne muikkelit vaan on heti olleet vivussa kiinni joiden kanssa samaan sänkyyn ns. nukkumaan menty.

Vierailija
2/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtiote

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että tärkein syy imuroida on pitää suhde kunnossa. Kun asuin yksin, niin talo pysyi ihan hyvin pystyssä eikä kuollut vaikka imuri ei ollut liimattu käteen. 

Voin hyvin kuvitella, että puolisoni tärkein motivaatio seksiin on samanlainen. Se imurointikin loppuu samalla hetkellä kuin seksi loppuu. 

Vierailija
4/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyl ne muikkelit vaan on heti olleet vivussa kiinni joiden kanssa samaan sänkyyn ns. nukkumaan menty.

Niinpä. Siis saadakseen läheisyyttä.

Vierailija
5/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä paljonkin selvityksiä. Pieni vähemmistö naisista saa orgasmin pelkällä penetraatiolla. Klitoris ärsytys plus penetraatiolla saa muutama kymmenen prosenttia lisää naisia orgasmin. Osa ei saa millään. Tällöin ei tietenkään se oma nautinto millään muotoa vedä harrastamaan seksiä. Itsekkin harrastan mieheni kanssa seksiä pelkästään läheisyyden ja miehen tyytyväisyyden takia.

Vierailija
6/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska muutenhan ei voi halailla tietenkään.

Vierailija
7/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olla parisuhteessa, kun se on todellisuudessa tuollaista pelkkää karua kaupankäyntiä. Tee tuota niin saat tätä. Ja sitten hehkutetaan miten ollaan niin rakastuneita ja onnellisia siinä kaupankäyntisuhteessa. Aidot tunteet vaikuttaa olevan touhusta melko kaukana, mies haluaa vaan pildeä ja nainen haleja.

Vierailija
8/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes olla parisuhteessa, kun se on todellisuudessa tuollaista pelkkää karua kaupankäyntiä. Tee tuota niin saat tätä. Ja sitten hehkutetaan miten ollaan niin rakastuneita ja onnellisia siinä kaupankäyntisuhteessa. Aidot tunteet vaikuttaa olevan touhusta melko kaukana, mies haluaa vaan pildeä ja nainen haleja.

Mitä karua siinä on, että kumpikin saa mitä haluaa? Ei kai kukaan ryhdy suhteeseen jos siitä ei mitään saa itselleen. Ainoa pyyteetön rakkauden laji on sitten se rakkaus omaan lapseen.

Vierailija
9/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miesten mielestä se halailu on pelkkää esisoittoa seksille. Koetappa parisuhteessa mennä miestäsi haikaillemaan niin ei montaa hetkeä mene kun on käsi housuissa ja toinen Kiinan tisseissä.

Vierailija
10/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miesten mielestä se halailu on pelkkää esisoittoa seksille. Koetappa parisuhteessa mennä miestäsi haikaillemaan niin ei montaa hetkeä mene kun on käsi housuissa ja toinen Kiinan tisseissä.

Halailemaan ja käsi kiinni tisseissä siis

Vierailija
11/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu vuodelta 2015, joten ei mitään uutta ja yllättävää tässä.

Vierailija
12/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko silikonitkin nykyään Kiinasta?

Vierailija
13/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä paljonkin selvityksiä. Pieni vähemmistö naisista saa orgasmin pelkällä penetraatiolla. Klitoris ärsytys plus penetraatiolla saa muutama kymmenen prosenttia lisää naisia orgasmin. Osa ei saa millään. Tällöin ei tietenkään se oma nautinto millään muotoa vedä harrastamaan seksiä. Itsekkin harrastan mieheni kanssa seksiä pelkästään läheisyyden ja miehen tyytyväisyyden takia.

Eihän seksistä saatava nautinto ole yhtä kuin orgasmi. Orgasmin saa helposti itse masturboimalla, mutta sitä muuta seksistä saatavaa nautintoa ei saa itsekseen. Sitä toisen kosketusta, intohimon ja molemminpuolisen halun tunnetta....

Mun mielestä parasta seksistä on se seksi, ei se siitä jossain vaiheessa seuraava orgasmi.

Vierailija
14/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille seksi on läheisyyttä. Seksistä tulee miehelle läheisyyden tunne. Tämä tunne pysyy myös seksin jälkeen.

Normaali mies ei tunne läheisyyttää naisen kanssa jos seksi puuttuu.

Mies.

Vierailija
15/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on läheisyyttä. Seksistä tulee miehelle läheisyyden tunne. Tämä tunne pysyy myös seksin jälkeen.

Mies.

Näin sanoo myös mun mies. Tämä on  syynä siihen ettei ole harrastellut yhden illan juttuja. Ei hän halua läheisyyttä tuntemattomien kanssa, vaan oman rakkaansa kanssa.

Vierailija
16/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Näin se on.

mies50v

Vierailija
17/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Vierailija
18/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vähän sekä että, joskus kyllä ihan törkeästi vaan istuu naamalle saadakseen itse, joskus harrastaa pitkään seksiä, jossa ollaan mahdollisimman lähekkäin, eikä tavoitteena ole oma tai toisen orgasmi.

Parhaimmillaan se on molempia samaan aikaan.

Vierailija
19/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mahtaakohan tämä muikkeliksi kutsuminen ilmentää sitä naistyyppiä joiden kanssa päädyt sänkyyn? Minä olen nukkunut vain muutamien miesten kanssa, mutta olemme todellakin vain nukkuneet, kuten sovimme.

Vierailija
20/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Onpa ollut erikoinen synnytys kun on tuhonnut vaginan noin. Itsellä seksielämä, ja miehen tunteminen on vain parantunut synnytysten myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän