Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertovat: tämä on tärkein syy harrastaa sek siä

Vierailija
17.03.2019 |

Tärkein syy sänkypuuhiin ei olekaan nautinto.

Oletko miettinyt, miksi harrastat seksiä? Nauttiaksesi itse, tyydyttääksesi kumppanin, huoltaaksesi suhdetta?

Me Naisten seksikyselyn mukaan tärkein syy harrastaa seksiä on läheisyyden vahvistaminen suhteessa. 66 prosenttia kyselyyn vastanneista valitsi sen tärkeimmäksi syyksi hypätä sänkyyn.

”Minulle tärkeintä on lähellä oleminen ja syleily. Joskus halaus antaa minulle enemmän kuin seksi”, sanoo 27-vuotias kyselyyn vastannut nainen.

Lähdes 20 prosenttia vastaajista piti tärkeimpänä omaa nautintoa. Kumppanin nautinto oli tärkeintä viidelle prosentille.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/naiset_kertovat_tama_on…

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Onpa ollut erikoinen synnytys kun on tuhonnut vaginan noin. Itsellä seksielämä, ja miehen tunteminen on vain parantunut synnytysten myötä.

:D No se nyt ei ollut se pointti tuossa...

Vierailija
22/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla edes yksi haluttu ominaisuus kun tykkään halailla ja pussailla enemmin kuin harrastaa seksiä :D

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on läheisyyttä. Seksistä tulee miehelle läheisyyden tunne. Tämä tunne pysyy myös seksin jälkeen.

Normaali mies ei tunne läheisyyttää naisen kanssa jos seksi puuttuu.

Mies.

Näin se on.

mies50v

Jos seksi on miehille läheisyyttä miten voitte harrastaa yhden illan juttuja? Haluatte läheisyyttä kenen tahansa kanssa?

Vierailija
24/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa naisen, jota ei ole osattu tyydyttää sängyssä? Se sanoo harrastavansa seksiä läheisyyden vuoksi. 

Vierailija
25/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä paljonkin selvityksiä. Pieni vähemmistö naisista saa orgasmin pelkällä penetraatiolla. Klitoris ärsytys plus penetraatiolla saa muutama kymmenen prosenttia lisää naisia orgasmin. Osa ei saa millään. Tällöin ei tietenkään se oma nautinto millään muotoa vedä harrastamaan seksiä. Itsekkin harrastan mieheni kanssa seksiä pelkästään läheisyyden ja miehen tyytyväisyyden takia.

Eihän seksistä saatava nautinto ole yhtä kuin orgasmi. Orgasmin saa helposti itse masturboimalla, mutta sitä muuta seksistä saatavaa nautintoa ei saa itsekseen. Sitä toisen kosketusta, intohimon ja molemminpuolisen halun tunnetta....

Mun mielestä parasta seksistä on se seksi, ei se siitä jossain vaiheessa seuraava orgasmi.

Onpas. On paljon mielyttävämpääkin läheisyyttä kun se että joku lääppii sua seksi mielessään. Jos siitä että hyväksyy tuon ei saa edes orgasmia vaivan palkaksi niin eipä kannata vaivautua. Tosiaan masturbointia saa paremmin, nopeammin ja varmemmin

Vierailija
26/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa naisen, jota ei ole osattu tyydyttää sängyssä? Se sanoo harrastavansa seksiä läheisyyden vuoksi. 

Tämä. Usein vielä että "ei orgasmi ole niin tärkeä".

Kyllä se muuten on.

Vierailija
27/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös munan koolla on merkitys haluaako nainen seksiä. Tavisten ei kannata vaivautua.

Vierailija
28/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään kummaa ole. Orkun saa helpoiten itse. Yhdyntä ei tunnu kun vaginassa ei ole hermoja kuin hyvin vähän synnytyksen vuoksi. Joten miehen kanssa seksistä saa läheisyyden ja yhteen kuuluvuuden tunteen.

Minulla taas ei vaginansa ole tuntunut mitään ennen synnytyksiäkään. Ihan sama mitä siellä ja miten heiluttaa niin ei aiheuta yhtään mitään. Sinänsä jännä, että näin on, sillä n. 12 v lähtien olen saanut helposti masturboimalla.

Vierailija
29/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös munan koolla on merkitys haluaako nainen seksiä. Tavisten ei kannata vaivautua.

Ei se kokonaan auta. Jos ei saa niin ei saa vaikka olisi mikä halko.

Vierailija
30/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ainoa suhde, jossa en tullut oikein millään yhdynnässä, oli se isokaluinen. Eihän se mahdu minnekään eikä tunnu missään asennossa hyvältä. 

Vierailija
31/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut erikoinen synnytys kun on tuhonnut vaginan noin. Itsellä seksielämä, ja miehen tunteminen on vain parantunut synnytysten myötä.

Oletpa harvinaisen urpo naiseksi! Mun paikat onneksi parani synnytyksistä, mutta siinä kesti vuosia (kyllä, vuosia). Pitkään olin katkera, kun olen ollut sitä vaginaalisesti tyydyttyvää vähemmistöä, yhtäkkiä kaikki olikin viety, ja vähän väliä jostakin sai vielä kuulla tuota samaa jaadaa siitä, miten melonin puskeminen paikoista muka vaan parantaa seksielämää!

Luepa itsesi niihin onnekkaisiin ja opettele samalla olemaan vähän hiljempaa siitä, miten hienoa synnyttäminen on Kaikille Naisille, kun kyseessä nyt on vaan sun ikioma kokemus.

Vierailija
32/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on läheisyyttä. Seksistä tulee miehelle läheisyyden tunne. Tämä tunne pysyy myös seksin jälkeen.

Mies.

Näin se on.

mies50v

Jos seksi on miehille läheisyyttä miten voitte harrastaa yhden illan juttuja? Haluatte läheisyyttä kenen tahansa kanssa?

Siinä ei ole kyse mistään vakavasta vain paineiden tyhjennystä oudon ihmisen kanssa. Tosiasiassa nuo yhdenillan jutut ovat jääneet vähemmälle kun ei  vain kiinnosta enään.

mies50v

Vierailija
33/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyl ne muikkelit vaan on heti olleet vivussa kiinni joiden kanssa samaan sänkyyn ns. nukkumaan menty.

Niinpä. Siis saadakseen läheisyyttä.

Koska muutenhan ei voi halailla tietenkään.

Sitä samaa miestä ei toiste pääse halailemaan, jos ei tarjoudu myös seksiin. Siksi.

Vierailija
34/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa, että tärkein syy imuroida on pitää suhde kunnossa. Kun asuin yksin, niin talo pysyi ihan hyvin pystyssä eikä kuollut vaikka imuri ei ollut liimattu käteen. 

Voin hyvin kuvitella, että puolisoni tärkein motivaatio seksiin on samanlainen. Se imurointikin loppuu samalla hetkellä kuin seksi loppuu. 

Jaa, kummasti mullakin pysyy talo pystyssä vaikka siivoan harvoin. Jos olisin yhdessä siivousvimmaisen miehen kanssa, sais siivota ihan itse extrasiivoukset.

Vierailija
35/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan seksiä haen seksistä, läheisyys on erikseen.

N41

Vierailija
36/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan seksiä haen seksistä, läheisyys on erikseen.

N41

Sama täällä. Ja nautin seksissä nimenomaan yhdynnästä, en tarvitse muuta.

Meitä naisiakin on niin moneen junaan kuten miehiäkin. En ymmärrä näitä mies-uhriutujia jotka täällä päivästä päivään kirjoittavat ”kaikki naiset sitä” ja ”kaikki naiset tätä” ihan kuin naiset muodostaisivat jonkin yhtenäisen homogeenisen massan.

Vierailija
37/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ainoa suhde, jossa en tullut oikein millään yhdynnässä, oli se isokaluinen. Eihän se mahdu minnekään eikä tunnu missään asennossa hyvältä. 

Niinpä. Ei se venytyksen tunne mitään tee.

Vierailija
38/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyl ne muikkelit vaan on heti olleet vivussa kiinni joiden kanssa samaan sänkyyn ns. nukkumaan menty.

Niinpä. Siis saadakseen läheisyyttä.

Koska muutenhan ei voi halailla tietenkään.

Yleensä miesten mielestä se halailu on pelkkää esisoittoa seksille. Koetappa parisuhteessa mennä miestäsi haikaillemaan niin ei montaa hetkeä mene kun on käsi housuissa ja toinen Kiinan tisseissä.

Mitääääh.. lol , Kiinastako sä hommasit silikonis?

Vierailija
39/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies.

Näin se on.

mies50v

Siinä ei ole kyse mistään vakavasta vain paineiden tyhjennystä oudon ihmisen kanssa. Tosiasiassa nuo yhdenillan jutut ovat jääneet vähemmälle kun ei  vain kiinnosta enään.

mies50v

Kyl menis kunnioitus miehestä jos ei kestä sen vertaa vaan pakko päästä jonkun randomin sisään.

Sellanen mies joka oottaa parisuhdetta eikä harrasta tollasia on arvostettava.

Vierailija
40/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä on niin ihmeellistä. Kyllä, kuulun ilmeisesti enemmistöön naisia, jotka harrastavat seksiä ensisijaisesti läheisyyden vuoksi, myös nautinnon ja halun vuoksi. Mutta ei minua ihan aina edes erityisemmin kiihota alkaa harrastamaan seksiä ja saan jopa mielihyväni siitä läheisyydestä, toki nautin myös siitä miltä se tuntuu. Onko se jotenkin noloa? Olla psykofyysissosiaalinen kokonaisuus vai miten se sanotaan? :D tästäkö voi tehdä päätelmän että meillä seksi on huonoa ja turhaa? Ei vaan, että jos läheisyys ei olisi tärkeää niin suhde olisi aika turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän